temperatuur verschil.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Droppie123, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Deze vraag had ik al ergens anders gesteld maar daar stond hij verkeerd.

Ik ben aan het temperaturen deze maand en hij is steeds tussen de 36,5 en de 36.7.
    Nou had ik vandaag om 8 uur 36.2 wat ik erg laag vond.
    Maar heb nog vakantie dus bleef nog even liggen.
    Toen heb ik om half 10 weer getempt en toen was hij 36.6.
    Wat zou er dan goed zijn?

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Je kan het beste elke dag om precies dezelfde tijd temperaturen. En dan gewoon die temperatuur aanhouden.
    Hoelaat temp je normaal? Als dat rond 8 uur is dan zou ik gewoon die van 8 uur aanhouden.

Liefs Dayenne

3. je moet voor je opstaat tempen... helaas moet je dat wel op t zelfde tijdstip doen... dus als je vrij bent moet je je wekker zetten op t tijdstip dat je t alijd doet, dan pas heb je de goede temp te pakken...
    dus als jij normaal om 8 uur tempt moet je die temp aan houden.. als je altijd om 10 uur tempt moet je die aanhouden...alleen moet je voor die tijd niet naar de wc zijn geweest of andere dingen hebben gedaan, dus echt voor t opstaan tempen..

suc6! liefs marieke

4. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Moet toegeven dat ik al 2,5 week vrij ben en dus om ongeveer 10 uur temp.
    Daarvoor was het altijd om half 8 als mijn wekker ging.
    Maar hij is altijd hetzelfde geweest.
    Of ik nou vroeg of laat tempte.

Hoop gewoon dat dit toch mijn ei gaat worden hoor :D
    Dat mijn cyclus niet zo lang is dan de vorige.
    Dan ben je het wachten echt wel zat.
    Toen ben ik ook aan het einde gaan tempen en dit is dus de eerste cyclus dat ik het bij hou.

Zal morgen wel zien wat het word, want dan begint het normale leven weer en kan ik weer gewoon om half 8 meten.

5. Milla

Milla Niet meer actief

Mijn ervaring, hoe vroeger ik temp hoe lager mijn temperatuur.. Dus dit is heel goed mogelijk! Daarom temp ik altijd op hetzelfde tijdstip.
    Ik weet wat het is om een lange cyclus te hebben en te tempen. Met tempen ben je veelal ook te laat, ik doe het alleen om zeker te weten dat ik mijn ei gehad heb. Het ei opsporen doe ik met ovultieteseten, is dat ook niks voor jou?

6. Je temp als je net wakker bent is dan wel betrouwbaarder. Bij je latere temp ben je wel al wakker geweest en kan ie daarom hoger zijn.
    Ik hoop voor je dat je ei eraan zit te komen en je binnenkort je kruis krijgt!

Liefs Jelske

7. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Milla ik temp inderdaad alleen omdat ik wil weten of en wanneer ik een ei heb.
    Niet speciaal om dan proberen zwanger te worden, wat natuurlijk wel de bedoeling is.
    Maar meer omdat ik dan ongeveer weet wanneer mijn ongi komt.
    Vorige cyclus heb ik haast 2 maanden geen witte broek aan gehad en steeds maar lopen wachten.
    Nu weet ik hopelijk wanneer het ongeveer komt.

Mijn temp vanmorgen om half 8 was weer gewoon 36.6
    Nu maar morgen weer afwachten.
    Dan temp ik gewoon weer om half 8 en dit ga ik volhouden nu ik weer gewoon aan het werk ben.

Deel Deze Pagina