Apps voor in vliegtuig

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiekies, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Wie weet er leuke apps die je zonder internet verbinding kan doen. Iets zoals angry birds, candy crush etc. Geen bejeweld daar zijn wij op uitgekeken :)
    Alle tips zijn welkom. O ja handig om te vermelden, wij zijn 'volwassen' dus geen hello kitty of dora spelletjes.

Het liefst ook nog eens gratis.

2. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Sims.. ;) Gaan je batterij wel erg snel van leeg...

3. Sassyhoneybee

2 apr 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    zMahjong Solitaire! Probeer het spel eerst eens en als je het leuk vindt dan is het voor 0,80€ te kopen in de iStore. Erg leuk!! Is niet zoals de gebruikelijke mahjong. Meer een soort schuifpuzzel. Je moet er echt even over nadenken!

4. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik ben helemaal verslaafd aan de mini games in Pou, dat is een soort tamagotchi idee. Ik weet niet of die ook voor iOS beschikbaar is.

Misschien kan je ook wat films op je mobiel/tablet zetten?

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    triple town vind ik erg grappig om te doen. Ceramic destroyer, Clay Jam, Where is my water? (ja dat vind ik dus zelf ook leuk :) ), Angry birds star wars, World of Goo, Ruby blast

6. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik ga even downloaden. Thnx!

7. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Als je niet genoeg kan krijgen van where is my water dan heb je ook nog where is perry (denk aan phineas & pherb dat vogelbekdier) verder hetzelde doel in het spel :)

Cut the rope, robbery rob ( je bent een dief en moet zorgen dat niemand je ziet) ook erg leuk

Als je van zulke spellen houd:

Hotel dash (hotelleven regelen) wedding dash (bruiloften organiseren), delicous (restaurant runnen) cake mania (taarten op bestelling maken)

Deel Deze Pagina