Nou, de eerste 2 bezoekers zijn geweest. Ze kwamen allemaal tegelijk. Dus mijn man is met 1 stel naar boven gegaan en ik ben met ander stel naar buiten gegaan. We hadden 3 brochures gehad, nu nog eentje over. Als het zo doorgaat komen we nog tekort.
Wij doen ook mee! En helaas nog niemand gezien Een hele ruime tussen woning aan de rand van de prachtige Hanzestad Zutphen. Iemand???????
Mijn man is brochures halen. Ik had echt zoiets van, er komt geen hond, maar jeeh...het loopt hier goed. Hopelijk zitten de kopers erbij.
Hier nog steeds niemand Wat doen jullie nu? Wij zitten maar verveeld tv te kijken........ Hoe komen jullie die tijd door tot 15.00 uur??
JA!!!! de eerste kijken was binnen. Ze was eigenlijk alleen aan het oriënteren, maar was zo verbaast dat ze toch met haar man gaat praten. Dus wie weet........................
Succes mensen, Bij ons heeft een opendag de doorslag gegeven bij de verkoop. Ik duim voor jullie allemaal.
hier is het helemaal mis gegaan de makelaar zou hier de open huis gaan doen ivm scheiding en omdat ik moest werken. echter is de makelaar ziek geworden en heeft geen vervanging geregeld en ons niks laten weten. dus kwam er net achter dat er niemand in mijn huis was dus kijkers konden er niet in. ik ben zo ontzettend kwaad en ik baal zo ontzettend heb 2 dagen heel mijn huis staan opruimen en extra gepoetst en overal bloemen neergezet en dus helemaal voor niets
Nou dat vind ik wel heel erg slecht! Zou ook erg kwaad zijn! Nou het zit er weer op, wel 1 kijker......... Hoop dat er voor iemand hier ook een koper tussen zat!
Wij hadden gisteren bij een huis gekeken en een bod gedaan. Vandaag nog eens gekeken en zijn helemaal zeker van onze zaak. Dit huis willen we hebben. Helaas nog meer kapers op de kust...maandag horen we meer. Elmo
Hier ook 1 stel kijkers geweest.Nu afwachten of ze wat van zich laten horen. Ze vonden de tuin lekker ruim. Hoe is het met de rest gegaan?
Dan hebben wij het nog goed gedaan (gelukkig want in een leeg huis zitten is ook zo saai) 3 kijkers! 2 stellen en 1 vrouw alleen. Eerste stel was zeeeer positief.. heeft ons ook een goed gevoel gegeven.. Nu maar weer duimen!!
Hier is er ook open huis geweest, helaas niemand geweest. Nou staat ons huis ook nog maar 3 weken te koop aangeboden, dus mijn hoop is nog niet weg
nee wij hebben ook nog niks anders gekocht hoor, eerst maar eens even dit huis proberen te verkopen, verkopen is nu toch moeilijker als kopen.. genoeg leuke huizen te koop heb ik al gezien