A.s. zondag trouwt een goede vriendin van ons. Na lang zoeken voor mijn meiden 2 gave jottumjurken gekocht op mp. Vorige week donderdag betaald, ze zou het gelijk opsturen. Krijg ik vandaag een mail, sorry ik ben nu op vakantie en ik had het aan mijn zus gegeven maar die is nu ziek.... Niet te geloven!!!! Hallo zeg!! ik heb nu dus geen kleding voor de meiden voor deze zondag. Je hoeft er toch geen 1,5 week over te doen om het op te sturen??? Ik heb wel even 110 euro betaald meteen! Ik had ook direct aangegeven dat ik het (vrij) snel nodig had. Krijg ook geen adres door waar ik het evt op zou kunnen halen. Ik ben dus WOEST. Zo dat moest ik ff kwijt....
sorry dat ik het zeg maar 110 euro !!!!! ik had dat dus echt nooit gedaan. je weet nooit wat je krijgt
ja het is idd behoorlijk lullig. Zoals je weet is dat een risico van marktplaats, maar daar heb jij nu niks aan. Staat er ook geen tel. bij die je plat kan bellen om het adres te krijgen.
Is de verkoper "gecontroleerd" of heb je met pay pal betaald? Dan zou je de 110.- terug kunnen krijgen
Kan me de frustratie heel goed voorstellen! Wat vervelend zeg. Idd proberen een telefoonnummer of adres te achterhalen. Maar ik snap nooit als iemand ziek is en daardoor helemaal niemand daar dan in staat is om even naar het postkantoor te gaan! Vooral als het om zo'n duur pakketje gaat...
Nee niet gecontroleerd of pay pal. Ik doe dit al jaaaren en er gaat nooit iets fout. 110 euro was voor beide jurken, 1 met kaartje. En ook geen tel nr nee, anders had ik die idd al heel erg gestalkt. Ben gewoon BOOS.
je kunt bij sommige verkopers toch kijken waar ze wonen, aan de rechterkant staat toch een stukje 'kaart' die druk je in en dan kun je de straat zien, misschien is dat bij haar ook het geval? Ik kan me voorstellen dat je baalt, toch een hele fijne dag, ik hoop dat je ze nog krijgt, of iets anders vind!
Hier bij de rabo kun je het terug laten boeken, hoe en wat weet ik niet precies, weet wel dat mijn man dat pas heeft gedaan. Je kan je bank bellen morgen hoe en wat precies, en of dat bij jullie bank ook kan. Maakt niet weg dat het bovenal ontzettend vervelend is!!! Succes!
ja ontzettend balen meid... maar lieve hep 110 euri! daar heb je ze bijna nieuw voor. en zon bedrag zou ik persoonlijk ook nooit kopen zonder het eerst te zien en zelf op te halen. maar goed daar heb je niks aan. veel succes
Ik heb laatst ook wat gestort naar een persoon, maar kon dat niet terugdraaien via rabo hoor. Gelukkig was die mevrouw wel zo eerlijk om het zelf te doen, maar goei. Je hebt veel oplichters en ik hoop echt dat je niet bent opgelicht :S
Wat ontzettend vervelend! Ik snap niet dat mensen dit ook werkelijk kunnen doen, iemand oplichten.. ( leef met je, ben net zelf ook opgelicht door een autoverhuurbedrijf) Ik zou toch kijken wat ze wel kan doen, desnoods door een vriend of een buurvrouw laten versturen? of geld teruggeven. Vermeld je rechten in je mail en schrijf er ook maar in dat er anders gevolgen voor haar zijn als ze zich niet aan de afspraak houd. Veel succes en ik hoop echt dat de jurkjes of op tijd opgestuurd worden óf dat je je geld terug krijgt..
voor 110 euro heb je 1 jurk nog niet nieuw hoor. Maar idd melding maken en dreigen naar hun(verkoper) toe helpt vaak erggoed
Ben er bang voor dat die vrouw een leuk zak centje voor dr vakantie heeft ontvangen van je.... TOen ze terug stuurde dat zij op vakantie was geweest en dr zus ziek.. Stond er toen niet bij van: goh ik doe het meteen op de post nu? Of iets dergelijks?
erg lullig dat het gebeurd is. hopelijk geen oplichting in werking want dan kun je fluiten naar je geld. als je het met internetbankieren van rabobank hebt overgemaakt kun je het NIET zomaar laten terugstorten. Konden wij doen in elk geval niet omdatje zelf de opdracht hebt gegeven. Wat je kunt doen is zeggen dat je een foutief rekeningnummer hebt gebruikt!!!! Ik doe dus nooit grotere bedragen meer overmaken maar ophalen. 25 euro is de max voor verzenden voor mij. Hoop dat je je jurkjes alsnog krijgt voor zondag!!!!!
Storneren kan alleen bij automatische incasso's, niet als je zelf iets hebt overgemaakt. (De reden daarvoor is dat het anders mogelijk is dat dan dus het bedrag overmaakt, de goederen ontvangt en het bedrag weer laat storneren. Dan zijn de verkopers altijd de pineut.)
voor 110 euro kon je wel wat leuks halen voor je kinderen(nieuw) Zonde,maar geef niet op! gewoon blijven stalken en dreigen via mail dan maar. 110 euro is veel geld!