Open huis! 31 maart

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ziet er goed uit hoor! Ik vind dat de ruimte goed benut is. Ik vind het trouwens echt onzin om geen interesse in een huis te hebben omdat er niet de juiste accessoires staan :)

Ik zou zeker interesse hebben. Ben alleen door de foto's wel benieuwd geworden naar de andere hoek van de woonkamer (waar je naartoe kijkt als je op de bank zit)

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ja inderdaad, hoor je steeds vaker, de lucht van de appeltaart moet een huiselijke sfeer geven .. Niet aan laten branden dan he hahaha

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ziet er prima uit..!!
    Inderdaad nog even 30maart een vers bos bloemen op tafel neer zetten en het is prima... lekker schoon en fris ziet het eruit...

zorg voor wat verse koffie en thee maar ook een lekker koekje... Ik vond dat wel wat hebben toen ik vorig jaar bij een openhuis was dat ik even op de bank een kopje thee kon drinken... zag mezelf er direct wonen... (uiteindelijk het huis ook gekocht maar meer om de ruimte die het bood maar dat kopje thee hielp wel)

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Vreemde reactie. Kennelijk is het jouw SMAAK niet.

Ik vind het er top uitzien! Heel verstandig om het rustig en neutraal te houden. Zo lijkt het (nog) ruimer. Ziet er erg modern en netjes uit en ik denk dat het veel mensen aanspreekt. Succes!
    Ik kan zo geen opmerkingen bedenken. Alleen een mooie bos bloemen/lenteplantjes tijdens de open dag en natuurlijk een cake bakken en koffie zetten voor de 'gezellige lucht'.

Wij doen ook mee met de open huizen dag. We hebben net de prijs flink verlaagd, dus hopelijk gaat dat weer een nieuwe boost geven :).

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Dat is indd net dat stukje extra wat je kan geven aan een eventuele koper. En mond op mond reclame is de beste reclame. dus ookal kopen de kijkers niet, misschien kunnen ze wel iemand anders een positieve referentie doorgeven. ;).

Gaat helemaal goedkomen en indd de appeltaart niet aan laten branden.

6. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het een mooi en ruim huis. En van de bloemetjes...dacht dat je dat zelf ook wel kon bedenken. Maar waar ik dan weer op let...Die blauwe muren, dat is echt jullie smaak. Als ik een huis binnenkom en ik zie een muur in een kleur ( en dan vooral donker) dan denk ik oh jee, daar moeten wel een aantal lagen verf overheen. Ik zie dus meteen werk! Dus ik zou zeggen koop een emmer latex en verf die muren even wit. En als je als koper een huis koopt dan weet je dat je eraan moet klussen maar als je binnenkomt en je staat meteen voor een blauwe muur...(weet je zeker dat je aan de slag moet!)

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    verse bloemen op tafel en verder niets, prachtig zo en die vloer moooi zeg.

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik moet helaas zeggen dat mensen wel zo kortzichtig zijn, op een kapotte deurklink kunnen ze nee zeggen (mijn makelaar toen heel gesprek mee gehad hij vond toen zo goed dat wij in een ex huurhuis toch potentie konden zien , dat stond al 1,5 jaar te koop)

Ik vind het een geweldig huisje Cyn, juist heel gezellig, sfeervol, netjes, en juist kleurrijk hoe vaak ik niet van die huizen ziet waar totaal geen enkele vorm van kleur of iets is gebruikt, nee het laat de ruimtes goed zien!

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het is nu eenmaal een feit dat mensen huizen kopen voor een groot deel op emotie. En hun eerste zoektocht is op het internet via foto's. En als die foto niet 'pakt' dan gaan ze doorzoeken. Zo werkt het nu eenmaal. Niet iedereen kan ergens doorheen kijken he ...

En er is een verschil tussen knutsel-frutsel druk prutsels door het hele huis en huiselijk (dus iets aan de muur, iets op tafel etc.).

Ik vind het appartement ruim, maar ik mis ook wat warmte. Het is jammer dat dat niet op de foto staat.

Maar goed, je hebt er maar 1 nodig toch??

Succes!

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    jah er is maar 1 gek nodig :)

11. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat je een heel mooi huis hebt hoor. Aan de hand van de foto's zou ik zeker op de open dag komen (als ik op zoek zou zijn naar een appartement). Je kan zien dat het huis goed onderhouden is, en dat is het belangrijkste. Voor de open dag zou ik inderdaad zorgen voor koffie/thee en een koekje. En een verse bos bloemen neerzetten. Meer hoef je niet te doen hoor. Frutsels moet je zeker niet doen hoor.

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    En als mensen nog meer warmte wil zet je de kachel maar aan. ;)

13. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

mooi huis! misschien het bed nog iets mooier opmaken? ik denk ook dat kopers door de inrichting heen kijken. idd zorgen dat alles schoon is en een lekker geurtje in huis hangt;) heel veel succes en ik hoop dat je je huis snel verkocht hebt;)

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

zo bedoel ik het inderdaad. Stel TS haar directe buren hebben hun huis ook te koop staan, maar die hebben het bijv zeer sfeervol ingericht en een droominterieur waar iedereen van achterover valt zo mooi, dan denk ik dat 99% van alle potentiële kopers naar het huis van de buren gaan kijken ipv het huis van TS, ook al koop je het interieur niet mee en moet je het zelf weer inrichten, maar zo werkt het gekgenoeg bij de meeste mensen.

zelfde als dat je 2 mannen langs elkaar ziet staan die je niet kent. de ene mega knap waar je je tot aangetrokken voelt, en de andere niet echt knap en voel je je niet tot aangetrokken, wie wil je dan beter leren kennen? ook degene die jou het meeste aantrekt, ook al blijkt dat misschien later juist de eikel te zijn, maar je eerste keus gaat vaak naar wat het oog wil

staat het allang te koop? ik vind de foto's eerlijk gezegd ook niet echt in je voordeel werken. bijv de blauwe muur staat niet op de foto (gedeelte) ik zou dan eerder voor foto's kiezen die de hele huiskamer op een goede manier doen ogen, en vaak is bijv in zonlicht fotograferen ( zoals vandaag) mooier dan bijv op een grauwe dag

maar het ziet er zeker erg ruim en schoon en fris uit, en dat is wel heel belangrijk!

15. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik zou nog wat neerzetten op de nachttafeltjes naast het bed.

voor de rest: mooie grote ruimte!! netjes opgeruimd. Misschien nog idd. een mooi bloemstuk op de eettafel.

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Staat nog maar 5 maanden te koop valt wel mee dus...helaas mochten we de foto's niet zelf kiezen...maar jah we zien wel volgende week :) de foto's zijn genomen op een half bewolkte dag ;)

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wat dan?

18. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Lampjes? :)

19. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik vind het er ook goed uitzien hoor. Inderdaad bosje bloemen en wellicht wat lekkers en koffie/thee op tafel en maar hopen op veel kijkers.
    Wij doen ook mee 31 maart en vind het ook altijd spannend of er mensen komen en wat ze er dan van vinden. Voelt toch een beetje als een keuring ofzo.
    Hebben jullie nog tips voor ons huis?
    Huis te koop: Anna Vaecstraat 21 6681 BA Bemmel - Foto's [funda]

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik haat me katten ;)

Deel Deze Pagina