Open huis! 31 maart

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik vind de blauwe muur toch echt smaak gevoelig en het kan zijn dat je daardoor evt. potentiele kopers misloopt.

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hier zie je de blauwe kant wat beter er staat alleen links van de deur tegenwoordig een boekenkast met half glazen deurtjes

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

De tuin oogt mooi rustig.
    Ik als potentiële koper zou de keukenvloer niks vinden want dat oogt echt heel druk en chaotisch, en de wc lijkt ook erg klein door de donkere tegels waardoor het druk lijkt

Ook is de huiskamervloer niet 1 geheel omdat de speelhoek andere tegels heeft waardoor het ook druk lijkt, en de rolgordijnen vind ik druk ogen. De foto van de zolder vind ik slecht gemaakt want het lijkt daardoor heel klein en rommelig

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik denk nu juist dat het goed is dat de blauwe muur niet op de foto's staat. Misschien heeft de makelaar dat toch bewust gedaan omdat er veel mensen misschien op af kunnen knappen omdat het niet ieders smaak is

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben dan misschien een rare..

Maar mijn huis was gifgroen geverfd met donkerblauwe deuren.

Slaapkamer was zuurstok rose. 'T zag er echt niet uit!

Maar ik heb er niet naar gekeken alleen naar de ruimte en evt de opties..

En raad eens we hebben het gekocht!

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dat van mij was paars (in alle tinten en overal). Ik kan gelukkig door alles heen kijken, maar dat kan echt niet iedereen, eigenlijk meer mensen niet dan wel trouwens.

En zeker niet in deze tijd, je huis moet echt "spreken" ;) of iets uniek hebben, of op een AAA-locatie, of gewoon die perfecte afwerking die een potentiële koper zoekt.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Haha nee dat weet ik...

Zeker omdat mensen nu veel keus hebben is het helemaal lastig..

Maar ik vind TS dr huis netjes ogen ruimtelijk en het heeft wel sfeer ondanks dat het niet mijn smaak is..

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier hetzelfde.

Huis was limegroen met lichtblauw overal, met citroengele deuren en raamkozijnen en oranje deurkozijnen.
    Gelukkig kunnen wij daar doorheenkijken en zijn we nu dolgelukkig in ons huisje!

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Onze vorige woning hebben we zelf Lime groene muren gegeven in elke kamer eentje.
    En alle kijkers waren harstikke positief over de kleur en de woning was ook binnen 4 weken verkocht. Dus dat hoeft echt niks te betekenen hoor...

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    In mijn huis was alles zwart, en heb het lekker heull erg roze gemaakt Voor mij en mn dochtertje ons eerste eigen (huur)huis moest toch wel een meiden huis zijn :cool: Brilletje nodig:

Bekijk bijlage 231799

Inmiddels wonen we in een groter (koop)huis bij vriendlief, met grijs tinten..
    Maar terug naar het moraal; Vind het appart dat de makelaar de blauwe muren er niet bij hebben gezet, dat is toch een soort van op het verkeerde been zetten.;)

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Nou als ik sommige meiden hier moet geloven. Moet je je hele intrieur verkopen en nieuwe droom interieur kopen (ja wel die iedereen mooi vind he.......succes) en alles wit schilderen (lekker saai) en totaal geen gevoel hopen dat je er niet meer lang hoeft te wonen, want het is jouw huis niet meer, want al jouw spullen en kleuren zijn weg.

Nee hoor meis hou het lekker zo. Mensen die er niet doorheen kunnen kijken zijn fantasieloos.

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    :) doe ik ook! als ik op funda soms huizen voorbij ziet komen met dingen die niet me smaak zijn kijk ik naar de ruimtes en de potentie niet naar de kleur enzo :)

13. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik ben gewoon jaloers op je appartement, echt super mooi, de inrichting ook! Helemaal mijn smaak hoor!

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    ah jo wij zijn huizen in duitsland aan het kijken, daar moet je helemaal niet kieskeurig zijn als je daar huizen voorbij ziet komen. Overal hokjes waar je net niets mee kan en behang op het plafont een kleur muur waar je u tegen zegt. Huis niet opgeruimd of zelfs gewoon echt goor stoffig. En je denkt toch niet dat ze het netjes opruimen en schoonmaken voor een foto he.

Lang leve je fantasie en je eigen handige handjes

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    kopen?

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Je mag hem kopen hoor krijg je korting :) special price for you :cool:

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Helemaal met je eens Cindy.
    Een leuk bloemetje erbij en zo lekker laten.
    Er zijn namelijk ook mensen die zeggen als haar muren wit waren geweest, ow wat een saaie kleur zeg.
    Ik denk dat je het niet voor iedereen goed kan doen.
    Dus je moet gewoon bij je eigen stijl blijven.
    En stel dat er mensen zijn die er niet doorheen kunnen kijken, dan ben je inderdaad fantasieloos.

Ik vindt het huis er al heel uitnodigend uitzien alleen door dat het schoon fris en licht is.
    Dat zal ik veel belangrijker vinden als de kleuren op de muren.

En de meeste mensen vinden het juist leuk dat ze van het huis die ze kopen helemaal zijn eigen ding kunnen maken.

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    weet ik, weet ik... ;)
    MAAR wij willen naar de grond toe he....tuin, meer slaapkamers haha...en we hebben al een bod gedaan die geaccepteerd is ;) MAAR ANDERS

19. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Huis dat wij gekocht hebben is zo enorm gedateerd....sja, daar moet je gewoon door heen kijken.
    Dit appartement is gewoon super netjes en lekker modern......nou ik wist het wel hoor..

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Helemaal mee eens, het zal namelijk niet voor iedereen goed zijn er zijn altijd wel mensen die zullen zeuren

Deel Deze Pagina