Ojah dat is waar daarom gaan wij ook verhuizen hoor wil zo graag een tuin en iets meer ruimte voor zooi die bijkeuken begint aardig vol te raken
aaaaaaaaaah wel kijke kijke maar niet kope kope. she makes you an offer you cant revuce hahaha ofzoiets. special price
ze zegt niet dat het huis wordt afgewezen, ze zegt alleen dat haar oog eerder op een sfeervol ingericht huis zal vallen. Dat is bij mij precies zo!
Had geen zin om een woordenboek erbij te pakken hahaha maar alleen dat woordje.............je weet wat ik bedoel kutje. Je lijkt mn moeder wel die om elk spellingsfoutje zit te anussen hahaha. Ben ook maar gewoon mens en niet perfect.
Het ziet eruit als een mooie ruime flat.ik ben jaloers op je grote badkamer!! In de woonkamer zou een kleed wel wat meer warmte geven. In de slaapkamer ziet het mij iets te strak uit. Het lijkt of er niemand meer slaapt. Daar zou je misschien iets kunnen winnen.
Het eerste wat ik dacht wow wat een mooie ruimte, het oogt groot en fris. Nu ben ik echt een huizenmens ipv dat ik op app.menten val, maar ik voelde me toch aangetrokken. Niet teveel erin zetten, je hebt een mooie ruime woning te koop en die ruimte zie goed zo, alleen wat bloemen/planten om het iets op te fleuren. Succes.
Ik vind het een heel mooi appartement. Mooi ruim/licht en heel netjes ingericht. Misschien iets te zakelijk naar mijn mening met die blauwe muren (m.i. een beetje kantoorachtig), maar dat mag de pret niet drukken. Wat mij persoonlijk wel tegen zou staan (en af zou schrikken) is het uitzicht vanaf de voorkant. Het lijkt wel alsof er een snelweg langs je huis loopt, plus die grote gebouwen (industrieterrein)?. Ik zou alléén foto's van het uitzicht van de andere kant laten zien. Dat ziet er nl. wél mooi uit.
Thx...het is de woonmall die je ziet vanuit het raam aan de voorkant het licht wel aan een druk kruispunt maar gelukkig is het huis goed geisoleerd en merk je er eigenlijk niets van Er staan nu zoiezo meer planten en ik haal volgende week wat bloemen (tulpen denk ik) In de slaapkamer ga ik ook nog wat warmte toevoegen maar niet teveel
Die ga ik denk ik nooit meer krijgen ook het licht niet wie heeft nou over heel de lengte van je huis ramen
mooi huis! ziet er groot, ruim en licht uit! Inderdaad alleen wat verse bloemen en hopen dat er veel mensen komen Succes!
Nou ik vind het een prachtappartement met mooie foto's, ik zou er niets aan veranderen. Zeker niet teveel bloemen enzo toevoegen, dat staat zo gemaakt vind ik. En de kleuren in slaapkamer en babykamer vind ik juist prachtig, ook al zou ik zelf niet voor die kleuren kiezen. Ik zie liever een beetje kleur dan alleen maar witte muren.