Open huis 9 okt. Hoeveel kijkers hebben jullie gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jubbos, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben sinds kort ons huis uit de verkoop gehaald.
    We hebben 3x mee gedaan met het open huis, kostte 75,00 euro.
    Ons huis heeft bijna 3 jaar te koop gestaan.
    Wel veel kijkers gehad, 1x een bod gehad, maar hebben we afgewezen.
    Nu blijven we hier maar gewoon, we hadden gelukkig nog geen andere woning gekocht.

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    wij doen dit keer niet mee. we hebben 1x mee gedaan met de landelijke openhuis in april en laatst in augutus ook nog. maar niemand geweest. het kost ons te veel geld, en we zien er het nut eigenlijk niet echt van in. ik vind het echt belachelijke prijzen voor een beetje promotiemateriaal. hier betaal je 150/175 euro.

3. tulip

tulip Niet meer actief

ons huis staat in januari 2 jaar te koop. Wij hebben ongeveer een kijker of 10 a 12 gehad.

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hier geen kijkers bij de vorige Open Huizen route. Daarom besloten bij de komende niet mee te doen. Ik vond het zooo zonde van mijn tijd. Als mensen echt geinteresseerd zijn maken ze wel een afspraak, was mijn mening.
    Maarrrr....wij hebben heel veel geluk gehad. Na een korte periode van te koop hebben gestaan is het nu verkocht.

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik zie eerlijk gezegd ook niet het nut ervan in, je huis staat toch gewoon te koop?? Bij de vorige open huizen route was er een stel die onze makelaar belden of ze ook bij ons mochten kijken, ondanks dat wij niet meededen, ja tuurlijk, het staat niet voor niks te koop. Het voordeel was ook dat de makelaar gewoon de rondleiding deed, omdat het dus niet via de open huizen route was;)

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Jubbos,jeetje balen meid dat het bij jullie ook nog steeds niet verkocht is:( We gaan idd een actie doen dat de kopers een half jaar geen VVE-bijdrage van 191 euro p/m hoeven te betalen. Hopelijk geeft ze dat net dat duwtje in de rug.

@Josien, hier kost het ook 125 euro exc. btw. Ja je hoopt toch altijd dat er wel een paar mensen komen anders heb je voor je gevoel je geld gewoon weggegooid. Hier hadden we dat dus de laatste keer en dat is echt balen:(

@sanneT, het is idd belachelijk veel geld, helemaal omdat je er zelf nog moet zitten ook! Maar het zijn hier vooral de advertentiekosten zeggen ze;)

@tulip, kom je iedere keer weer tegen:p al hoop ik gezien onze onderschriften dat we elkaar gauw ergens anders tegen komen en dan met leuk nieuws!;) Doen jullie mee met open huis nu?

@PenK, zo dachten wij dus ook vorig jaar zie mijn bericht in dit topic:p maar nu dus toch weer meedoen. Fijn dat jullie het toch nog snel verkocht hebben!

7. tulip

tulip Niet meer actief

snoopy, ja idd, een huis te koop topic en wij zijn er weer. Het zou toch fijn zijn als we elkaar niet meer hier tegen zouden komen he??;) maar ergens anders zou idd heel leuk zijn. Even afwachten, spannend hoor.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ons huis staat in januari ook 2 jaar te koop. :( Wij hebben alleen nog maar 2 kijkers gehad vorig jaar juni..

De moed zakt ons in de schoenen, maar we blijven maar dingen verzinnen die ons hopelijk kunnen gaan helpen. ( all inclusive verkoper etc )

Wij doen dit jaar niet mee aan de openhuizen route. Vorig jaar mee gedaan en helemaal niemand gehad.
    Maar het koste ons wel 250 euro.

Idd, als mensen écht geinteresseerd zijn dan komen ze ook wel buiten de openhuizen route om langs!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Wij doen mee, hier kost het 75 Euro. Ben benieuwd of er iemand komt. Nou ja, we zullen zien en anders heeft het huis weer een lekkere mega opfrisbeurt gehad ;).

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ow begin ineens te twijfelen of we wel mee moeten doen......heb er ook gewoon geen zin in al die mensen over de vloer, je moet alles zelf doen en kost best veel geld. Moet zoonlief elders onderbrengen want een huis vol met speelgoed is nou ook niet handig mochten er mensen komen......en idd als ze het willen zien dan komen ze toch wel met de makelaar... nouja we hebben ons al opgegeven, denk dat ik niet meer terugkan.

11. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Met hoeveel zijn jullie thuis op de open dag?
    Wij dachten eerst met zijn tweeen maar ik twijfel of dit goed is. Stel dat manlief met een stel rond gaat, wat doe ik dan?
    Vind het zo raar, ik denk dat ik me dan ongemakkelijk ga voelen in mijn eigen huis. Maar als ik wegga en er komen 2 tegelijk wat dan? Ik wil niemand alleen door het huis heen hebben :s

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik ga met zoonlief weg...dus mijn man doet het alleen. Ik verwacht echt geen grote drukte, eigenlijk niemand dus denk dat hij het prima alleen red.

13. Hester

Hester Niet meer actief

We hebben al een paar keer meegedaan en er komen elke keer wel mensen (gelukkig) maar die moeten dan eerst weer hun eigen huis zien kwijt te raken.... zo zit alles op slot.

Ons huis staat nu 1,5 jr te koop (nu staat het even niet te koop overigens omdat ik geen zin had in kijkers rondom de kraamtijd) maar binnenkort gaat het er weer op.

We hebben 8 kijkers gehad nu.
    Gelukkig hoeven we niet weg en hebben we nog geen ander huis op het oog.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Bij ons vorige huis hadden we wel aardig veel kijkers, die kwamen ook tegelijk, dus dat was wel makkelijk dat we met zijn tweetjes waren om ze rond te leiden. Ik verwacht nu alleen niet echt een grote opkomst, ben al blij als er iemand komt, wie weet komt er wel niemand. We zullen zien.
    @Jubbos, wij bergen veel spullen gewoon in de auto op, zoals wat groter speelgoed enzo. Hoppa, en de auto's zetten we gewoon ergens anders neer, niet op de oprit. Scheelt weer lekker ;).

15. Skye

Skye Niet meer actief

Ons huis gaat te koop!! Vandaag is hopelijk alles geregeld. Moeten vandaag alleen nog even de tekst die op funda komt controleren en ook niet geheel onbelangrijk, we moeten de vraagprijs nog definitief noemen. Dan gaan we waarschijnlijk ook gelijk meedoen met de open huizen dag op 1 okt. Mijn man werkt, dus ik ben sowieso alleen. Ik moet alleen ff oppas regelen voor mijn meisje en voor onze hond. Maar we moeten nog even kijken of we er nog bij kunnen die 1 okt. Is nog niet helemaal zeker!!

16. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Spannend hoor!
    Wij verwachten eigenlijk niemand ( valt het altijd mee als er iemand komt ) maar zijn wel op aanraden van de makelaar met zijn tweeen thuis. Als de een mensen rondleid en er komen wel meert kan ik die beneden bezighouden.

Hebben jullie een linkje van jullie woning? ( per pb ook prima ;) )
    Ben wel benieuwd.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Rooibos, ik stuur je een PB.
    Ja, met zijn tweetjes is wel fijner, je weet immers ook nooit wat je in huis haalt. Ik ben echt benieuwd hoor of er iemand komt. Zijn er veel huizen bij jullie in de omgeving die meedoen? Hier wel aardig wat vergelijkbare huizen.

18. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huis hier al meer dan 2 jaar te koop en aan alle OHRs mee gedaan. Maar alleen omdat het kosteloos is! Bij onze makelaar zijn er nl 2 opties: optie 1 kost 125 excl BTW en dan wordt je 2x vermeld in de NVM krantje in 2 versch edities, vermelding op eigen site, funda en plaatselijke krant en krijg je alle promotie materiaal. Optie 2 is kosteloos: je krijgt dan alleen vermelding op eigen site van makelaar en funda en je krijgt alle promotiemateriaal per mail gestuurd. Ik kan het zelf wel in kleur uitprinten. Ik vind dat voldoende, meeste mensen kijken toch alleen maar op funda.
    We hebben al aan vele OHR mee gedaan: 1x 0 kijkers en de overige keren 1-3 kijkers per keer.

Jammer dat bij de meeste van jullie dus niet zo'n kosteloze optie is.

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dat is inderdaad een mooie optie lunanoa1! Die heb je hier niet nee...

Dit is ons huis:
    Huis te koop: Hoornstraat 19 5402 HN Uden [funda]

Schiet er maar eens op ;).

@Rooibos, wij verwachten ook niemand, maar we zien het wel. Als er toch iemand komt is dat mooi meegenomen!

Succes allemaal!

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dat is een mooie optie lunanoa1! Dat hebben wij hier helaas ook niet. Zal mrg nog een linkje plaatsen want dan staan als het goed is de nieuwe foto's erop.

Deel Deze Pagina