Begrijp ik hieruit dat je dus je huis hebt verkocht en bv hebt gezegd over die en die tijd kunnen jullie erin? Zo willen wij het namelijk ook gaan doen, huis kopen gaat denk ik sneller dan verkopen. Nu denk ik van dat komt wel goed maar je loopt natuurlijk ook het risico dat je toch niets vind. Hoe doen jullie dat?
Mijn man is thuis en die laat ze alles zien, of stelt voor of ze liever zelf willen rondkijken geloof ik.
hier ook meegedaan, maar dit keer 0 kijkers erg jammer. maar ach heb wel weer een super opgeruimd huis hihi meiden die kijkers hebben gehad succes ik hoop dat jullie koper er tussen zit
Hiernaast ook open huis, alleen rennen er de hele middag kinderen uit de buurt over de gallerij, spelen met de lift of rennen op de brandtrap.. lijkt me niet echt een fijn beeld voor eventuele kopers..
Mmmm hier helaas ook geen kijkers gehad.... Baal er wel van! Ons appartement staat al meer dan 1,5 jaar te koop.. Wel kijkers gehad (stuk of 12 ong), maar geen 1 bod of 2e bezichtiging... Wil nu wel eens verhuizen.......
Sorry had je reacie ff gemist net.. We hebben een appartement in een groot appartementencomplex midden in t centrum van een stad. Tis een 4 kamer appartement met eigen (afgesloten) parkeergelegenheid onder t complex.. Hoop voor jullie dat jullie toekomstige koper ertussen zat!
Wij deden niet eens mee en hadden toch 1 kijker hahaha in onze flat staan er nog 2 andere te koop en hij wil niet echt verder zoeken dus gaat kiezen uit onze en nog 2 andere duimen jullie met ons mee!! ons huis staat nu precies een jaar te koop!
wij deden ook mee.. Moesten in een leeg huis zitten want we wonen daar al 2 jaar niet meer. Huis staat in mei 3 jaar te koop.. om gek van te worden.. 5 bezichtigingen gehad, dat is best aan de hoge kant. Nu hopen dat er een koper tussen zit..
idd over 4 maanden moeten wij eruit en gaan de nieuwe bewoners erin. De afgelope maanden zijn er een hele boel leuke huisen verkocht en hebben we nog maar weinig keus das echt balen! Maar voor dat we er aan begonnen hebben we goeie afspraken gemaakt en kunnen we eventuel bij ouders terecht of we huuren tijdelijk iets. Het was een grooter risico om met 2 huise te blijven zitten. dan is deeus snel gemaakt.
3 jaar?!!! Waarom zak je niet met de prijs, nu kost het toch ook handenvol geld of heb je iets handigs bedacht (verhuur?)?
Hier acht kijkers gehad en dat is volgens mij wel een goede score. Nu hopen dat er eentje tussen zit *duimduimduim*. We hebben niet echt haast, maar het zou wel leuk zijn. De meeste klonken erg enthousiast (of ze speelden dat ze enthousiast waren ).
Drie jaar is wel verrot. Ik hoop voor jullie dat er iemand tussen zit. Vijf kijkers is wel een mooie score!
Ja idd! Wij denken ook zo hoor, en moet het nodig zijn idd huren ofzo. Succes met het zoeken naar een huis!
Boh dat is echt r*k. Ik neem aan dat jullie makelaar ook al een andere verkooptechniek met jullie heeft besproken? Misschien een heel ander plan van aanpak??
ja we hebben vanalles gedaan.. zelfs alles wit verven enz.. we weten eerlijk gezegd niet meer wat we nog meer kunnen doen.
Jeetje, wat waardeloos zeg.. Heeft jullie makelaar ook een interieurstylist ofzo in dienst? Sommige makelaars hebben dat en die gaan je huis restylen. Of een beeld maken over hoe het eruit kan zien als je bepaalde dingen verbouwd/veranderd. Wel echt flink balen zeg.. Lukt het betalen van 2 hypotheken dan wel?