Open huis vandaag

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1983, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier ook geen positief nieuws helaas.
    Wel 4 bezichtigingen gehad dus dat is heel mooi en de makelaar vertelde ook dat dat goed was!

Vanmorgen belde de makelaar op om te vragen hoe het open huis geweest was. Dus ik vertelde van de bezichtigingen en ook dat er 1 echtpaar was die heel geintresseerd leken in de woning.

Belde de makelaar later op dat de desbetreffende man langsgeweest was op kantoor (had wat vragen over verkoop van eigen woning) en ze wilde even polsen hoe ze ons appartement vonden.
    Nou zo positief als ze bij ons waren zo negatief nu:$

Nee de ligging was het toch niet, en ze wilde toch liever iets wat helemaal kaal was omdat ze het toch op wilde gaan knappen.

We hadden zoveel hoop op dit echtpaar:(
    Soms snap je niet hoe mensen denken hoor;) blijkbaar durven ze het met de eigenaar erbij dan toch niet hardop uit te spreken.
    De andere 3 waren niet zo enthousiast helaas.

@Natasja, ben heel erg benieuwd of jullie er toch nog uit komen!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

natasja
    ik hoop voor jullie dat jullie eruit kunnen komen !!

snoopy
    balen zeg !!

wij gaan morgen verder met onderhandelen
    manlief heeft heel de dag moeten bellen en dat was niet echt bevordelijk voor zijn werk
    hij zit op de vrachtwagen en hij had 6 bakken die hij weg moest brengen enz.. normaal is hij om 4 uur klaar maar nu is tie nog niet klaar!!
    door al dat gebel hahah

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Veel succes nog met onderhandelen en hopelijk komen jullie eruit!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    succes allemaal!!

wij hebben niet meegedaan met de open huizendag. Ons huis staat ook al een tijdje te koop. WIj doen de bezichtigingen zelf en inderdaad soms zeggen mensen oo wat groot boven ruimte zat. En dan belt de makelaar ze na en dan zeggen ze: mooi huis alleen boven aan de kleine kant... tss ongelofelijk soms he hoe anders ze kunnen reageren.

5. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ohh jeetje Natasja, en dan zeur ik over meer dan 1,5 jaar....
    Meis ik zou idd vasthouden aan jullie minimale prijs en een tegenbod doen aan de geinteresseerde.. Nog meer zakken vind ik eigenlijk in jullie situatie 'not done' omdat jullie al 40.000!!! zijn gezakt...
    Jammer dat jullie makelaar niet echt lijkt te willen werken om jullie huis te verkopen..

Snoopy: ja das raar he... eerst t ene zeggen, en dan tegen de makelaar een heel ander verhaal vertellen..

Trotsemama: succes! Hoop dat het lukt en verkocht wordt!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Natasja, jammer van het lage bod.
    Aan de andere kant, we zitten wel in een kopers markt.
    Toen wij ons huis gingen kopen (erop gingen bieden) wisten we ook dat het al een tijd te koop stond (en dat weten jullie bieders ook). Dan ga je ervan uit dat de mensen er graag vanaf willen, zeker als het al leeg staat. Ik zou dan ook een laag bod doen.
    Wij hebben uiteindelijk ook veel meer dan ons eerste bod betaald, dus wie weet is jullie bieder stiekum wel verliefd op jullie huis geworden!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Natas, ik hoop zo dat het alsnog goed komt.
    Misschien wil ze een beetje water bij de wijn doen...
    Duim voor je laiverd!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dank jullie wel.. spookt echt de hele dag door mijn hoofd.

9. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja gewoon in onderhandeling gaan toch. Komen ze wellicht met een tegenbod en nee zeggen kan dan ook nog.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    de makelaar belt haar morgen met ons tegenbod..

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Natasja, ik ga voor je duimen. Hopelijk wil ze in onderhanding gaan!

Trotsemama, spannend allemaal hoor. Ook voor jou duim ik!

Wij hebben niet meegedaan met de open huizendag. Ons huis staat nu bijna 2 jaar te koop. In die tijd hebben 3 mensen ons huis bezichtigd...Vorige week was er hier een stel die erg enthousiast was en komt morgen nog een keer kijken:)

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Spannend hoor ik ga heel hard voor je duimen!!!

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zeker spannend!

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    hihi mijn laatste reactie was voor Nastasja bedoeld:D

Ha die van jou (Meiske74) niet gelezen nog, maar ook heel spannend zou mooi zijn als ze een bod gaan doen na de 2e bezichtiging!!
    Duim ook voor jou!

15. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wij hebben ons huis 3 maanden van de markt afgehaald en willen hem over een aantal weken weer aanmelden op Funda! We hebben het nu wel vanaf 1 april verhuurd met voorwaarde dat als het verkocht word de huurders eruit moeten. Wellicht is dit ook voor jullie een optie?!

Wij hebben nu voor 687.000 hypotheek staan en nog een overbrugging van 24.000 euro. We betalen ons blauw dus zijn blij dat we nu een geschikte huurder gevonden hebben.

Allemaal veel succes, lees toch aardig wat verhalen waar in ieder geval beweging in de zaak zit!

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Natasja en Trotsemama: succes vandaag met de onderhandelingen. Ik hoop zo dat jullie er uit komen.

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe is het afgelopen met het tegenbod Natasja?
    En Trotsemama, heb jij al nieuws?

Hier vanmiddag de 2e bezichtiging gehad. Ze waren met 7 mensen, aldus de makelaar. Iedereen was erg enthousiast. Deze week weten we meer. Nog even afwachten dus!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is een boel mensen! hhahahaha

Nee niks gehoord.. we hebben net de makelaar nog gebeld maar die was niet op kantoor.. niet meer teruggebeld dus die zal gelijk naar huis gegaan zijn.

19. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hallo allemaal,

Ik lees dit nu pas, want ik ben pas nieuw hier.
    Wij hadden afgelopen zaterdag ook open huis, maar helaas ook niemand geweest. Erg vervelend!!!
    Er zitten gelukkig mensen in het huis nu, ze willen het graag kopen, maar hebben die optie eigenlijk nog niet. De makelaar heeft beloofd contact met hen te zoeken.
    Het huis staat nu te koop sinds november 2008. Wij wonen in mijn huis, dus het wordt nu wel eens tijd dat het verkocht wordt, zeker als we nu gaan voor een kindje. Wat een rot gedoe he zo'n huis. Hopelijk verkopen we het allemaal snel!!!

Groetjes en succes allemaal!!

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@natasja, spannend hoor ,ik duim voor je dat het raak is!

Deel Deze Pagina