Dank je wel.. tis allemaal speculeren maar als hij gebeld heeft naar haar.. en het antwoord was nee.. dan zou hij ons toch gebeld hebben? pfff gek word ik er van!
Balen dat je niets meer hebt gehoord Natasja. Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze maar of dat nu opgaat?? Ik hoop zo dat jullie heel snel wat horen van de makelaar deze onzekerheid is ook niets.
hier zijn de onderhandelingen gestaakt hij wou niet het leasecontract over nemen en wij zouden dan met zodanige hoge restschuld blijven zitten dat het we dat niet konden wegpoetsen in een eventuele nieuwe hypotheek voor een ander huis
He bah wat vervelend voor jullie dat het gestaakt is! Wij hadden net bericht van de makelaar dat geinteresseerden inmiddels een ander huis hebben, de makelaar kan de huurders niet bereiken om te kijken of er wat geregeld kan worden en anderen die het huis leuk vonden gaan nog even verder kijken. grrrrr schiet ook niet op dus! Hopen dat er ook bij jullie snel anderen komen!!
nee helaas niet... we hebben gebeld.. maar het briefje ligt nog op zijn bureau..ze wist ook niet of hij nog binnen zou komen vandaag.. Ze werken niet met mobieltjes.. anders had ik hem daar natuurlijk al opgebeld.. word er doodziek van en heb dus een mail gestuurd...
hier hadde we 2 serieuze geintresseerde maar de ene heeft afgehaakt en de ander moet er nog over denken
He wat vervelend zeg, weer eentje die niet door gaat... Wij krijgen vrijdag voor de 2e keer dezelfde mensen. Ze hebben nog andere woningen bekeken, maar komen toch een 2e keer. Zou dat dan eindelijk een goed teken zijn???
Nee niemand had verder gebeld.. ze had namelijk zaterdag huizen bekeken in een prijsklasse van 150.000 euro.. Met onze makelaar... ze vroeg hem daarna wat hij nog meer te bieden had en wees haar op ons huis.. had ze gezien online maar was te duur.. aangespoord om toch te gaan kijken.. tja en die wilde ze.. uiteindelijk heeft ze dus 20.000 euro boven haar budget geboden...omdat ze het graag wilde hebben. we willen het huis gewoon kwijt.. we zij nu hevig aan het rekenen wat het zou beteken als we het verkopen voor 170.000 (slik.. 66.000 euro onder de start vraagprijs) wat is dan de exacte schuld (we hebben nog een lening staan bij mijn ouders) en wat moeten we per maand aflossen om er nog op een redelijk termijn van af te zijn.. ik heb geen zin in jaaaaren schuld. Mijn ouders vullen het te kort aan bij de hypotheek en dan staat de lening rente vrij bij hun. (mijn ouders zijn geweldig!!) ik denk dat we eruit zijn... als die mevrouw nog wil.. dan kan ze het krijgen.. weg ermee.. de markt trekt niet aan.. het staat al 3 jaar te koop..klaar.
Bah wat een rotbeslissing moeten jullie nemen!!! Ik kan me wel voorstellen dat het lucht geeft als het weg is. Wij zeggen nu na anderhalf jaar ook al, dan nog maar een aantal jaren betalen voor iets wat we niet meer hebben...nu kost het ook iedere maand geld en hebben we ook de spanning en het gedoe er steeds van. Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt! Super van je ouders zeg, die zijn goud waard zo te lezen! Liefs