ja tis erg rot.. heb ook heel hard gejankt net.. maar ja 3 jaar lang ook geld verloren.. en voor niks.. Nu hebben we geen einde in zicht, dat huis (os uit 1924 ) wordt er niet beter op. Als we een beetje aanpoten en alle extra geld (vakantie geld, bonussen enz..) aan mijn ouders geven zouden binne 2/2,5 jaar weer helemaal uit de shit zijn. Ja mijn ouders zijn echt goud waard... ze hebben ons al zoveel geholpen.
Ik ken natuurlijk niet de ins en outs, maar als ik dit zo lees zou ik zeggen DOEN!! Hopen dat wij morgen ook goed nieuws krijgen, want dan is voor ons ook weer een zorg weg!
Toch weer spannend Natasja! Je hebt superouders!! Wij hebben vandaag een bod gehad op ons huis. 30duizend onder de vraagprijs. We hebben een tegenbod gedaan en duidelijk gemaakt dat we niet echt lager willen dan dit voorstel. Ben benieuwd. We zullen morgen wel wat horen. En vandaag belde de makelaar dat er zaterdag weer mensen willen komen kijken. Hoop ook echt dat het snel verkocht wordt. Het staat nu al bijna 2 jaar te koop...
ooow dat is spannend. wij gaan de makelaar zo bellen.. hopelijk op mijn verjaardag mijn huis eeeeindelijk verkocht!
@Natasja: ik vind het een super aanbod van je ouders en zou dit ook idd met bijde handen aannemen. Ik duim dat de mevrouw het huis nog wil hebben. Het is zuur dat je het huis voor zo weinig moet verkopen maar na drie jaar kan ik me voorstellen dat jullie er klaar mee zijn. Succes ermee.
FANTASTISCHE Natasja. Onwijs gefeliciteerd. Wat zal er een last van jullie schouders zijn gevallen zeg.
las het net meid! wat moet dat een zalig gevoel zijn. En denk maar zo, al die jaren hypotheek voor een huiswat niet verkocht wordt, is nog altijd meer dan dat wat je nu nog moet betalen voor restschuld. Gefeliciteerd!!!!
Van harte gefeliciteerd en een pluim voor je ouders! Heerlijk moet het zijn om na al die tijd van deze grote last af te zijn.
Dubbel gefeliciteerd dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal super!!! Wat moet er een last van jullie schouders afvallen idd zeg en wat een lieve ouders dat ze dit willen doen! Ik zou zeggen trek de champagne maar open!
WOw natasja! Dubbel gefeliciteerd!!!! Wat een super verjaardagscadeau! Hopen dat ze de boel rondkrijgt1 Ik las hierboven nog wat over de tvmakelaar> Er zijn inmiddels al weet ik niet hoeveel mailtjes van ons die kant op gegaan, maar helaas nooit reactie. Hopen dat er bij ons vanavond ook een bod gaat komen na de 2e bezichtiging!
Natasja gefelciteerd! Wat heerlijk meid! Ik denk dat jullie een goede keus hebben gemaakt. restschuld is klote, maar jullie konden ook niet voorzien dat dit met de markt ging gebeuren. En 2 a 3 jaar is ook te overzien toch! Houden jullie dan wel iets meer geld over om zelf te besteden?