Ben overal even aan het adverteren, dus dacht waarom niet op de lounge van de zwangerschapspagina! Mijn vriend en ik hebben een heel mooi huisje te koop waar we echt snel vanaf moeten!! Nu hopen we via een open huis en flyeren dat we de koper gaan vinden! Als iemand een mooi huis zoekt in Winterswijk is dit echt een aanrader!! Vraagprijs kan nog naar beneden!! Wil iedereen meedenken en zoeken voor mij?? Heel erg bedankt vast!! Open huis op 6 april aanstaande van 11.00 tot 15.00 Pijnboomstraat 36 te Winterswijk Wil je meer info kan je bellen en kijken op de site: Bel : 0543 - 353 1655 --> Makkelaar Site: Pijnboomstraat 1 | Escalera-Gemmink
Wil geen huis, maar vind het wel een mooi huis! En die prijs??? Kan ik hier net een 1 kamer app kopen? Dus hopelijk zit er iemand voor je bij, met het huis is zo niets mis..
Ja hebben echt een lage prijs ingegooit omdat we graag verder willen en in mijn regio een huis willen kopen!! Hij is helemaal opgeknapt toen ik erin kwam, maar ik kon niet wennen aan Winterswijk.... Nu zo hopen! Thanx voor je positieve bericht!