Hoi, Wij hadden gereageerd via woningnet op een nieuwbouwproject met koophuizen. ( van de prijsklasse waar wij naar zochten waren er 14 ) Nu staan we op de lijst op nr 474 ( van de 504 ofzo ) Maar vandaag hebben we wel een uitnodiging gehad voor een informatiebijeenkomst voor het hele project, daar krijgen we alle brochures etc, en kunnen we ons ook inschrijven. Heeft het nog zin voor ons om te gaan? Gebeurt het vaker dat je zo ver op de lijst staat en dan nog kans maakt? Groetjes Debby
ja hoor, gewoon gaan en inschrijven! Er valen altijd veel mensen af van zo'n lijst. Niet geschoten is altijd mis.
ik zou ook gewoon gaan nee heb je ja kun je krijgen toch. en er zullen wel veel mensen gaan om te kijken uit nieuwschierigheid ofzo
Gewoon gaan. Misschien denken die mensen die op 200 en 300 staan ook wel "dit heeft geen nut" en schrijven die zich niet in, dan schuif je ineens toch een hoop plaatsen op!
zo hebben mijn ouders ook ooit een huis gekregen, ze stonden zo goed als onderaan, en ineens kwamen zoveel mensen niet dat ze beethadden, en dat ging om een stuk meer dan 500 mensen!
Gewoon gaan! Wij hebben ook op die manier ons huisje bemachtigd. Heel vaak zijn er toch mensen die uiteindelijk voor een ander project gaan.
Gaan...wij stonden op een reservelijst op nummer 450...waren maar +-75 woningen en we hadden geluk; we kregen een huis toe gewezen! dus altyd gaan hoe klein de kans ook lijkt! succes!
Gewoon gaan inderdaad! Toen ik nog thuiswoonde stonden wij ingeschreven voor bouwgrond, er kwam toen een hele nieuwbouwwijk, iets van 200 huizen ofzo, maar wij stonden ergens op 1400 ofzo, en we hebben gewoon grond kunnen kopen toen!