Open huizen dag morgen 6 april. Wie doen er mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bam, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij doen niet mee. De makelaar vraagt er 150 euro voor en vorige keer kwam er ook niemand.

Onze makelaar is ook op zaterdag open, dus eventuele kopers kunnen gewoon een afspraak op zaterdag maken.

Ik heb wel in de gaten gehouden welke huizen in de omgeving opendag hebben, maar van de woningen in onze prijscategorie doet er niemand mee. Anders hadden we het misschien nog in overweging genomen ;)

2. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

nog steeds niemand geweest hier .

alleen de makelaar:D

hij had trouwens wel evt iemand die woningruil wilde.
    dat moet ik vanavond maar even met mijn man bespreken

hoe gaat het bij jou Bam

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Nou wij doen ook mee, maar weer (voor de derde keer) geen hond gezien (ja, 1 persoon, die niet eens wist wat voor woning t was en wat de vraagprijs was. Niet heel erg geïnteresseerd dus...) Huis staat al sinds januari 2012 te koop. Onderbuurman heeft t net twee weken te koop staan (ander soort woning) en al drie kijkers gehad.. :(

4. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Jammer spinnekop.
    Hier net de 2e kijker geweest.
    Hier kregen we niet echt hoogte van of ze het huis leuk vonden of juist niet leuk. Die andere had ik een beter gevoel bij. Maar je weet maar nooit.
    Ze vroegen wel of er te onderhandelen valt in prijs. En dat is zo, dus wie weet.

Hadden al helemaal geen kijkers verwacht!

5. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Wat balen Whoppie!

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hier ook één kijker (joepie dat moet genoeg zijn he).. De mensen waren woensdag ook al geweest dus genoeg interesse.. Jammer dat er dan een vader mee is die loopt te zeiken! Maar dat handelt de makkelijk maar verder af.. ;)

7. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Hier niets...

Zo balen! misschien moeten wij ook eens overstappen van makelaar. Dit werkt niet. We staan nu 2 jaar te koop en 1 kijker gehad op afspraak en 2 met verschillende openhuisroutes. Wat een prutzooi....:(:x

8. spinnekop

op de valreep nog een kijker gehad. ze vind het een mooi huis, maar ze was nog aan het orienteren en moet haar eigen huis nog te koop zetten.

naja , we zien wel weer;)

dit was in ieder geval de laatste keer dat we mee gedaan hebben met open dag en ook hier eens kijken of een andere makelaar meer voor ons kan betekenen misschien.

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wens jullie allemaal veel succes met de verkoop van jullie huis! Wij hebben inmiddels na 4,5 jaar ons appartement verkocht (eind 2012)... Weet wat jullie doorgaan op t moment...

10. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hier ook geen hond gezien! Balen, Maar had het van te voren al verwacht.. Jammer:(

11. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Balen zeg dat er niemand is geweest.

Wij hebben ook meegedaan. Hadden niks verwacht. Zeiden tegen elkaar dat we al blij zouden zijn met 1 kijker. We hebben er uiteindelijk 7 gehad. Ik hoop dat er potentiele kopers bij zitten.

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wij hebben leuke dag gehad. Alle huizen die wij hebben bekeken hadden meerdere kijkers gehad. In 1 huis zijn we erg geinteresseerd. Deze mensen hebben hun huis niet voor een vraagprijs maar voor een vaste prijs te koop staan (koopsom ipv vraagprijs). Wij vinden het echter net wat te duur want we vinden de keuken aan vervanging toe etc. Dus weet niet zo goed wat we daar mee moeten...

13. spinnekop

je kunt toch altijd een bod doen , nee heb je ja kun je krijgen

14. spinnekop

zo wat veel zeg :)

15. spinnekop

dank je wel , hopelijk wordt het snel verkocht

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Ik zou gewoon bieden met het argument dat je hier gebruikt. Het zou in de huidige markt waanzin zijn als ze het niet eens zouden overwegen. Beetje onderhandelen hoort er ook gewoon bij vind ik hoor.

Ik vind die open huizen dagen trouwens super! Zo kom je ook nog eens in huizen die je op afspraak niet zou gaan zien en dat wil he als verkoper toch ook graag.

Deel Deze Pagina