Wie nog meer aan het poetsen en ruimen voor morgen of ga je misschien wat huizen bezichtigen die meedoen? Hoe lang staat jullie huis te koop? Ons huis is een half jaartje in de verkoop geweest, maar we hadden een waardeloze makelaar, zijn er 3 maanden uitgeweest en sinds kort hebben we het weer in de verkoop. Pfff, ben al de hele ochtend aan het ruimen en schoonmaken, nu maar hopen dat er iemand komt.
Jeps, hier doen we ook mee... We staan nu bijna 2 jaar te koop, maar nog steeds helemaal geen kijkers gehad... Dacht bij de eerste open huizen dag dat het de hele dag zo'n beetje aan bleef lopen... Haha, dan valt het tegen dat er neimand komt... Nu heb ik wel het gevoel dat er wat mensen komen kijken... Maarja, we zien wel... Inderdaad ook lekker aan het poetsen en de overbodige grote spullen uit de weg ruimen (lees: in de berging van de buurman en de auto Succes in ieder geval!!!!
Jep wij doen ook mee! Hier vanaf juli te koop en nog geen kijker! Word er gek van, maar als ik het stukje van ons hummeltje lees word ik helemaal moedeloos..... We zijn al 2 keer in prijs gezakt. Huis van de buren staat ook te koop en 2 deuren verder de andere kant op ook... Heb toevallig deze week vakantie dus ik heb het verdeeld. Iedere dag iets gedaan. Net de badkamer gehad en straks nog even stoffen. Manlief doet morgenochtend de zolder nog en dan bak ik een appeltaartje en zuig en dweil nog ff. Ik hou me altijd maar vast aan het feit dat ons huis dan weer is helemaal goed onder handen is genomen. Kleine klusjes zijn gedaan, schuur uitgemest en een hoop zooi bij het grofvuil. Ruimt wel lekker op dus. Ik ben benieuwd morgen.... Het wordt gelukkig iig niet zo warm als 1 oktober 2011!
We doen niet mee (geen huis te koop staan) maar hoop dat er morgen veel kijkers komen. Veel succes met poetsen haha!
Hier doen we ook weer mee, voor de 3e keer. Huis staat nu bijna 2 jaar te koop en slechts 4 kijkers gehad geloof ik en een bod van 60.000 euro lager dan onze vraagprijs die mensen waren niet eens komen kijken. Heel vreemd. Nu hopen we natuurlijk weer dat er iemand komt die wel serieus is. Het weer zit deze keer wel wat mee ipv een half jaar geleden dus hopelijk hebben we allemaal wat meer geluk. Ben nu wel al minder aan het poetsen dan de keren ervoor dus nu alleen nog beneden de ramen wassen en dan is het wel klaar voor mij Succes allemaal en hopelijk dat er kijkers en vooral ook kopers komen!
Succes allen. Ik vind het de 100 euro nu ff niet waard. Pas twee maanden in de verkoop. Maar er zit particulier erfpacht op dus mensen krijgen er nu geen hypotheek op. Maandlasten Vereniging voor Eigenaren ook meer dan 300 dus nu is het even een gevangenis... Wel voor bodemprijs want weg=weg.
Wij doen niet mee, huis staat dit najaar 3 jaar te koop, maar 1 kijker gehad. Intussen zitten en huurders in.
Die kosten voor open huis verschillen echt per makelaar. Wij hebben vorige keer 75 Euro betaald excl. advertentie en dit keer (we hebben nu een nieuwe makelaar) 50 Euro en we stonden afgelopen week nog in de krant ook voor dat geld. Ja, wel waardeloos die huizenmarkt. Gelukkig wordt het niet echt geweldig weer, als het een stralend weekend zou zijn, dan kiezen mensen toch eerder voor een dagje uit/buiten.
veel succes allemaal zeg! wij gaan het binnenkort te koop zetten maar dan zonder haast, het zal wel even duren. hebben wij nog het geluk dat wij een flat met drie grote slaapkamers hebben. worden veel gekocht door mensen die er dan studenten inzetten. ons toekomstige huis hebben we al op het oog, heb al met de eigenares gepraat en afgesproken dat wij het van haar kopen mits we ons huis dan verkocht hebben
Ondanks dat wij niet mee doen toch even ee hart onder de riem... Wij hebben vorig jaar besloten het huis te kopen dankzij de open dag. Als die er niet geweest was had ik nooit binnen gaan kijken...
Wij doen ook mee ! Sinds november in de verkoop en nog geen kijkers gehad helaas. Aangezien ik veel werk en vriendlief met griep en zere rug zit moet ik alles vanavond poetsen en morgenochtend. Hoop dat ik het voor elkaar krijg
Hier morgen ook open huis! We hebben het nu 1,5 jaar te koop staan en 2 kijkers gehad. 1 serieuze maar die wil eerst haar eigen woning verkopen dus ja dat kan nog even duren helaas... Hier kost het ons gelukkig niets om mee te doen en de makelaar heeft er ook nog voor geadverteerd. Dus een prima makelaar als ik het zo lees...De makelaar komt met de landelijke openhuizen dagen 's morgens voor 11.00 altijd nog even langs met een appeltaart of bos bloemen ofzo. Die krijgen wij dan en alle bezoekerd die we die dag krijgen krijgen van ons een bon en kunnen dan op het kantoor van de makelaar ook het zelfde 'cadeautje' ophalen. Vind dat altijd wel erg netjes staan! Hier dus ook aan het ruimen. Maar moet zeggen sloof me niet meer zo uit als andere keren meestal komt er niemand haha
Wij hebben ons huis eind januari te koop gezet en besloten om niet mee te doen. Is ook niet meer nodig, want sinds vorige week is ons huis verkocht Moet zeggen dat we wel even in shock waren, want dit hadden we niet verwacht (en paste ook niet in ons plan van rustig verkopen en dan we verder zien. Nu is het: razendsnel verkopen, inpakken en razendsnel naar een ander (tijdelijk) huis. Voor iedereen: Succes!
morgen gaat mijn vriend eerst naar ing (we kregen folder in de bus van een vrijblijvende kijk op de hypotheek) en als het zou kunnen dan een huis bekijken hier in de buurt! succes voor de mensen met een huis in de verkoop!
Wel grappig dat er mensen zijn die inderdaad een appeltaart klaar hebben staan morgen... Daar begin ik voor de zekerheid maar niet aan, straks verbrand ie! Wat ik me afvraag, bieden jullie de kijkers iets te drinken aan? Had het idee om (net als de eerste keer) ieder uur verse koffie te zetten (was toen dus geheel overbodig...). Maar aangezien we een tweekamerappartement hebben, ben je wel zo uitgekeken denk ik... En het staat zo lekker opgeruimd als de koffiezetter weg is Zo, dan ga ik nu even verder aan de poets, de kleine man ligt gelukkig lekker lang te slapen vandaag!!
Wij gaan waarschijnlijk wel morgen op pad ook al hebben we totaal geen haast om iets te kopen. We hebben een terugkoopgarantie dus als we iets moois tegen komen wie weet
Wij doen ook mee morgen voor de 2e keer. Woning staat sinds augustus te koop door echtscheiding. We hebben ongeveer 7x kijkers gehad en 1x een eindbod waar we mee akkoord wilden gaan. Echter bleek dat de mensen het toch niet rond konden krijgen. We houden hoop dat het toch binnenkort verkocht mag worden
@ klein hummeltje: onze makelaar raadde ons aan om geen koffie te doen. De mensen komen immers voor de woning en het moet gewoon zo neutraal mogelijk blijven.
Wij doen ook mee. Ons huis staat sinds oktober 2011 te koop dus ben benieuwt. Gelukkig hoef ik niet veel in huis te doen aangezien we afgelopen maandag nog kijkers hebben gehad dus alles is nog redelijk netjes. Morgen even stofzuigen/dweilen en cakejes bakken en dan geloof ik het wel.