Ik ga geen koffie zetten of appeltaart bakken. Als ik het 7e huis ben waar ze komen kijken zal die geur ook wel hun neus uitkomen Verder was ik ook niet van plan om mensen iets aan te bieden. Als er nou serieuze kijkers zijn en ze hebben vragen oid dan wil ik uitgebreid de tijd nemen, maar je weet ook niet hoeveel mensen er komen. Doe wel verse bloemen en wat leuke plantjes buiten
@ Mirjam: zoiets heb ik ook... asl er echt serieuze kijkers bij zitten waar wat meer tijd in gaat zitten dan zou je die altijd nog koffie aan kunnen bieden. Zorg ook alleen voor een bloemetje en heb huisparfumspray gekocht...
Wij doen ook weer mee morgen! Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in maar goed. Vanmiddag en vanavond ruim ik nog wat overbodige spullen op, die breng ik in de auto. Vanavond als kindje slaapt doe ik de badkamer en onze slaapkamer. Morgen als kindje weg is doe ik nog gauw even de woonkamer stofzuigen en de keuken. Dan is het wel weer goed. Ik hoop dat er iemand komt ik wil zooooooo graag verhuizen! Eigenlijk stom, het is echt een prima appartement en leuke buren enzo maar we willen graag groter wonen.
Wij doen ook mee. Dit keer echt niet alles overdreven gaan schoonmaken enz. Ik trek de stofzuiger er door, zorg dat de badkamer en toilet schoon zijn en dat is het (nu zijn we maar saampjes, dus echt heel vies wordt het nooit). Aan het opruimen waren we de afgelopen tijd al heel veel bezig, omdat we maandag de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. Daarom staan er nu 3 volgepropte auto's voor de deur .
Bedankt Mom, voor de tip van je makelaar Ik heb wel lekkere paaseitjes staan (al mag ik morgen dat ding nog wel even aanvullen ) en net toch nog lekkere stroopwafels gekocht, maar da's ook lekker tijdens het wachten voor mezelf Wel klein probleempje/onhandigheidje... We hebben geen oppas en manlief is weg, dus zoon, de kat en ik zijn thuis... Naja, komt vast goed
Heerlijk, bloemen was ik hier bijna vergeten, dus dadelijk nog even naar de winkel.... Verder had ik een afspraak staan dat de zwangerschapsyoga hier op visite zou komen met alle kindjes, ondertussen zijn dat er bij elkaar 11, dus toch de afspraak even verzet niet echt handig, mochten er kijkers langs komen dat er dan 11 schreeuwende kindjes zijn die ze ontvangen
Wij doen wel mee, maar heb er eigenlijk spijt van haha. Heb geen oppas geregeld en moet heel het huis vanavond nog schoonmaken Vorige keer hebben we 5 kijkers gehad, maar ik verwacht er niks van. Ons huis staat nu vanaf juli vorig jaar te koop en we kunnen helaas niet meer zakken in prijs. Ik denk dat we moeten accepteren dat we er voorlopig nog even wonen. Maar goed, niet geschoten is altijd mis... De open dagen zitten bij onze makelaar bij de prijs inbegrepen dus dat is wel lekker. Ik bied de mensen niks aan hoor, heb van de vorige keer gemerkt dat ze zelf rond willen kijken en niet nog een kwartier gaan staan socializen. Hoop alleen dat de kindjes zich een beetje gedragen haha
Ik bied ook niets aan hoor. Ga ook geen appeltaart bakken. Heb wel gisteren een bosje bloemen gekocht, ben het nu even zat met schoonmaken en opruimen. Straks nog een paar ramen lappen die vol kinderhandjes zitten en dan vind ik het wel mooi geweest. Morgenochtend nog even de puntjes op de i zetten. De kinderen en de hond gaan morgen naar oma en opa.
Voor diegene die meedoen Succes !!!!! Wij hebben ons huis 2 jr terug , met een openhuizen dag verkocht , de huizencrisis was toen al begonnen , maar intussen is de situatie nog erger geworden !!
Ik bied ook niets aan hoor, heb wel een klein bloemetje voor op tafel gekocht. Ik ben heel benieuwd! En ik vind het saai, dochter is weg, dus dan ben ik de hele dag alleen!
Wij hadden toen mensen die al voor de derde keer met een open huizen dag kwamen kijken , die heb ik toen wel koffie en iets lekkers aangeboden en ze zolang mogelijk binnen gehouden en dingen voor ze opgemeten ..en s maandags gelijk de makelaar gebeld dat ze hun wel warm moesten houden want ze hadden er toen toch wel zin in ...................................en gelukkig toen verkocht ...........
Ik vond het juist heerlijk om met een kop koffie op de bank te zitten... zag mezelf helemaal wonen in het huis... Wat is er niet neutraal aan een pot koffie (bijna) klaar te hebben?! Wij hebben het huis dus ook gekocht... En ben nog ontzettend blij met de keuze...
Ja, jij bent helemaal een lekkere... Ben ik er net van overtuigd dat niet te doen, en een lekker leeg aanrecht (is ook niet zo heel groot..), ga jij het me moeilijk maken! Nouja, weet je, als ik merk dat de mensen (áls ze al komen) wel trek hebben in een praatje en een bakkie, dan zal ik ze dat zeker aanbieden! Hier heb ik het ook wel gehad voor vandaag... M'n rug doet nu zo'n zeer!! En ben hartstikke moe, haha! Maar het appartement ziet er weer blinkend uit! Morgen nog de laatste dingetjes, hoop dat zoonlief een lekker lang ochtenddutje doet, dan komt het helemaal goed! En inderdaad, 11 kindjes die de gasten verwelkomen is wellicht wat veel van het goeie Al heb je dan in ieder geval mensen binnen gehad! hahah! Succes allemaal!!!!!!
Pfff, had ik me voorgenomen niet alles op z'n kop te zetten met poetsen, ga toch als een gek nu nog door het huis heen, stel je voor dat een dekbed niet recht genoeg ligt...... neuroot dat ik ben... en grote kans dat er niet eens iemand komt kijken Succes vandaag allemaal en hopelijk dat iemand hier er een koper aan overhoudt!
wij hebben net een huis gekocht, we wachten nu alleen nog op de bankgarantie, maar ik lees hier het een en ander over huurders, wij waren gek op een huis, maar daar zaten huurders in en dat was goed te zien toen we kwamen, niets opgeruimd, haren in het bad. En kleine dingen die echt niet bijgehouden zijn. Dus het is wel belangrijk om te weten wie er in je huis zit. Sterkte en succes dames! hoop dat er heel wat huizen verkocht worden!
Wij zijn ook eens bij een huis wezen kijken waar huurders in zaten. De stringetjes en bh's hingen in het trapgat te drogen. Verder lag er een haarborstel vol met haren in de badkamer en stond er macaroni op het fornuis van ik gok een week oud. BAH! Ik heb alles aan kant, ik hoop toch zo dat er iemand komt!
Spannend zeg; in ieder geval zijn jullie huizen lekker opgeruimd en gepoetst. Nu nog de kijkers en het liefst kopers.