Ja heb net gekeken, daar is hij ook weg Ik volg mijn eigen huis, dus kreeg een mailtje dat hij per 31-03 niet meer beschikbaar is Snap er echt niks van, gisteren stond hij er nog op. Maar toen wij vorig jaar een paar huizen gingen bekijken, keken we ook pas 's ochtends op Funda om een selectie te maken waar we heen zouden gaan. Daar staan we dus niet meer bij. Wij wonen in een appartement en beneden bij de toegangsdeur heb ik gisteravond wel flyers gehangen. Dus als er mensen voor andere woningen komen, zien ze dat wel (als ze er nog hangen ). Maar nog helemaal niks..... Heb zin om even een potje te janken nu
En iedereen die zegt; maak je niet druk. Het komt wel goed... Ja m'n reet.. De hormonen gieren door m'n lijf en ik wil gewoon een babykamer gaan inrichten ! Maar dat snapt de rest van de familie niet geloof ik... Positief blijven We hebben nog een uur en een kwartier......... (Heb net wel even 2 loten voor de Lotto besteld, zou ook een oplossing zijn)
Nou ja, da's wel heel vreemd! En dat je makelaar ook neit bereikbaar is!!! Da's eigenlijk ook wel belachelijk zeg... Fijn dat er nóg iemand bij jullie is geweest henkiepenkie! Kun je de volgende hiernaartoe doorsturen?? Ik wil ook een tuin
Ik weet zo goed wat je voelt! Toen ik zwanger was hadden wij maar 1 slaapkamer. Ik wilde zo graag een babykamer! Mijn man zag dat niet zitten, want ja, we gaan toch weg... Nu is dochter 20 maanden (!) en wonen we er nog. Inmiddels hebben we verbouwd en heeft ze een kamertje. Maar ik herken je gevoel. Heb je de makelaar al kunnen bereiken? Liedjepiedje, balen zeg!!
Nee, hij belde zelf al rond 12u hoeveel mensen er waren geweest en dat als er iets was dat we konden bellen en dan kwamen ze binnen een kwartier. Maar toen had ik dat van Funda nog niet gezien. Nou, hij is dus mooi niet meer bereikbaar :x Grrrrrr en daar betaal je dan ook nog 50 euro voor, heb ik avond aan avond staan boenen en opknappen, voor jan l*l.
Mirjam: Balen zeg!! Ik zou sowieso die 50 euro terugvragen!! Hier helaas ook nog geen enkele kijker gehad vandaag...
En wellicht kun je een leuke advertentie in plaatselijke krant afdwingen oid? Want als mensen die je huis volgen ook zo'n berichtje krijgen komen ze niet, maar natuurlijk ook niet nieuwe mensen die vandaag pas op funda kijken... Jeetje, zit me helemaal kwaad te maken voor je!!! Hahaha! Hormonen!!?!
Succes allemaal!! Wat spannend.. Wij hebben de vorige keer meegedaan, niemand geweest.. Was echt 1 van de weinige hele mooie dagen. Tsja, dan ga ik ook geen huizen bekijken. Deze keer doen we niet mee. Wel hebben wij vrijdag een bezichtiging. Dus zijn al bezig het een en ander te doen. Veel pakken we vast in voor onze verhuizing.
Mirjam, dat is belachelijk, hoe kan dat nou en dat je makelaar ook nog eens niet opneemt. Nou, nog driekwartier, ik verwacht er weinig van, we zitten hier samen voor de t.v. op de bank geploft.
Ik zou dan juist wel gaan kijken, zodat je goed ziet hoe het met de zon e.d. zit in de tuin. Ze zeggen wel eens 'zonnige tuin' maar in de praktijk blijkt dan dat je eind van de dag een kwartiertje kan meepikken Nou ja, we hebben aan vandaag in ieder geval een schoon huis over gehouden.
Pfff, hier ook geen drol te beleven. piep zooi! Toevallig belt de makelaar nu, man heeft hem aan de lijn nu. Schijnen hier in het dorp wel bezichtigingen te zijn geweest maar daar hebben wij niks aan. Appeltaart op het aanrecht en ballonnen aan het bord maar iedereen loopt ons straal voorbij!
Ohhhh god! Mijn man gaat nu zitten poepen!!!!! Zul je zien staat er binnen nu en 5 minuten iemand voor de deur!
Hier ook niemand geweest. Denk niet dat er nog mensen gaan komen. Hebben afgelopen donderdag wel een bezichtiging gehad, hoop dat zij volgende gaan bellen. Ben er echt klaar mee, ons droomhuis staat te koop en die mensen moeten weg en hebben schulden. Nou ja afwachten dus maar.
Dit is ook mijn nachtmerrie!!! Manlief is vandaag "gelukkig" niet thuis Wel mijn kleine man die net een héél heftige luier had.. hahaha!! Hoop dat er zo nog iemand komt als de lucht weer geklaard is
Aaaaahhhh! Nu zie ik ook net dat het huis wat wij op het oog hadden verkocht is onder voorbehoud! &!$&*%$*&%@)*&%! (&^&*&@%$&%@$&%!
@ Mirjam. Jeetje wat lullig zou toch echt even een serieus gesprek met de makelaar gaan voeren hierover. Hier 1 stel gehad. Hadden al 2 andere huizen bekeken waar er 1 al van af viel omdat echt alles moest gebeuren en zij zag dat niet zitten. Ze lekken erg positief en zijn hier meer dan een half uur geweest. We hebben zelfs koffie gedronken en kreeg een compliment over de heerlijke zelfgebakken brownies. We hebben echt alles uit de kast gehaald ( figuurlijk dan). Was wel grappig want manlief zegt nou ik denk dat er om 12.25 mensen komen. Om 12,28 ging de deurbel. Helaas zei hij daarna dat er niemand meer zou komen en het lijkt erop dat hij gelijk gaat krijgen. Nou ja van de kijkers van maandag hebben we nog niks gehoord dus nu 2 kansen zeg maar.