Open huizen dag morgen, wie doet mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jo79, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Haha, nou als je voor die prijs een huis kan kopen, kan ik minstens 100 huizen kopen ;)

@Sukke, stond er iemand binnen 5 minuten voor de deur?? Ik hoop eigenlijk van wel, dan maar met wat stank :D

Maarre hier ook 1 kijker gehad, en laat het AUB ook meteen een koper zijn!!!

2. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Ahhh, Sukke, da's balen!! Zo hebben wij ook al 5 huizen aan ons neus voorbij zien gaan :(

Enne, Majel, ziet je man hier ook nog iemand komen,of kan ik al de "verstopte" spulletjes alweer tevoorschijn halen? ;)

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel

Zal het hem eens vragen:D

Nou hij vermoed van niet, maar garantie tot over de drempel;)

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Kirst: Ja dan idd maar met stank. Als dat zo was geweest had hij van mij bij de volgende keer ieder uur MOETEN poepen! ;)

@Klein hummeltj: Pfff ja rot is dat hé. Ik moet eigenlijk ook gewoon niet kijken want dat heeft toch geen zin. Zijn er bij ons ook al 3 weg. Kan daar echt om janken!

5. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Whaha, nou, toch bedankt ;) Maarre, zo kan ik ook wel gokken :D Nog 7 minuten.... Spannend!!!!

Ik zal daarna eerst de kleine lekker op bed leggen, die gaat normaal al een uur eerder, hihi! En dan de auto "uitpakken", voor stel dat ik zo naar het ziekenhuis zou moeten...

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

AAAAAARGGH dat wil je ook niet zien he :x

Nou ik ga even een potje janken, mag van mezelf, en dan ook de verstopte spullen weer uit de kast halen, boodschappen doen, auto bij de garage ophalen en op naar m'n ouders om pannekoeken te eten :cool:

7. mirjam2112

Hahaha ja dat is wel handig, staat zo raar als je met een wasmand in je auto aankomt :p

8. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Zeg ik ook iedere keer weer, en telkens als we de prijs omlaag gooien, denk ik, nu kan niemand het meer weigeren. En trap ik toch weer in die valkuil van Funda... Gelukkig nog nooit een bezichtiging gedaan, dan zou ik helemaal gek worden!

9. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Die staat inderdaad op de passagiersstoel ja... Inclusief vuile was, haha! Ook hebben we een babybadje in de auto, kan ook handig zijn ;)

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    ik zei het toevallig gisteren tegen mijn man. "zullen we daar gaan kijken?" Vond ie niet zo'n goed idee. Het stond ook al even te koop.

Hier al 2 keer in de prijs gezakt.
    Huis van de buren staat ook te koop. Hebben het een maand na ons in de verkoop gedaan. Via via hoorde we dat zij vinden dat ze meer recht hebben om het te verkopen omdat ze hier langer wonen!:$ Nadeel is dat zij een hoekhuis hebben met uitbouw en we liggen maar 10.000 uit elkaar qua vraagprijs....:x

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Nou wat gek om meer recht te hebben om het te verkopen, rare kronkel...:( Hier hebben de buren het ook te koop staan, tja als zij het eerder verkopen dan wij dan zal ik goed balen, maar ik gun het ze ook. Onze prijs ligt ook iets hoger dan die van hun

@Sukke, als dat zou werken, zou mijn man alleen nog maar op de wc mogen doorbrengen, haha

12. mirjam2112

Nou ja zeg, wat een rare buren ;)

Zo de papieren van de makelaar zijn verscheurd, de deur en de prullenbak hebben een schop gekregen en de gordijnen zijn dicht :x
    Ik ben er klaar mee, en doe nooit meer mee met zo'n open huizen dag :x

13. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel

Aaah komt wel goed meid!!! Zou zeggen als je in de buurt woont kom hier maar een lekkere brownie eten hoor.

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja heel raar! Ik moet stiekem ook bekennen dat ik het ze niet gun om ons huis eerder te verkopen dan wij.
    Telkens als wij in prijs zakken, zakken zij ook!
    Daarbij hoeven hun niet zo hard als wij. Wij rijden nu 120 euro per week op aan brandstof (woon werkverkeer) Dus ik vind dat wij mer recht hebben~!!!!

;)

Weet je waar ik zo kwaad om word. Al die oude huurhuizen die te koop aangeboden worden. Dan heb je zo een huis met 3 slaapkamer + zolder voor 180.000. moet je dan wel veel aan doen maar daar kun je gewoon niet tegenop met je "gewone" koophuis 4 jaar geleden gekocht.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier 2 kijkers gehad, waarvan 1 heel enthousiast. duimen dus maar.

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ja dat hebben wij ook met ons appartement. uit de huur is 15% goedkoper en dan zijn wij nog scherp geprijsd....

17. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.886
    400
    83
    zat even te lezen en je laatste opmerking snap ik ergens wel aan de andere kant wij hebben uit de verhuur gekocht. maar wiij hadden dit huis anders ook echt niet kunnen kopen!

18. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Nou, nu maar hopen dat degenen die wel kijkers gehad hebben, er ook iets aan hebben qua verkoop! Wordt nu wel spannend!!!

Wbt prijs, wij zijn nu in 2 jaar tijd alweer bijna 20.000 gezakt, maar nog geen enkele kijker of geinteresseerde geweest, helaas! Want wij willen hier ook wel weg, met z'n tweeën in een tweekamerappartement vond ik al krap... Nu met (bijna) twee kindjes, wordt het wel heel erg behelpen... :(

Wij betalen gelukkig niets voor de deelname, wel voor de advertentie in de gids, 70 euro nog wat volgens mij...

Hebben een leuke meevaller van de belasting, dus denk dat we nog maar verder gaan zakken... (jammer dat je dat geld dan niet in een nieuw huisje kan stoppen!)

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Meestal zetten ze dat op de eindafrekening.Als je je huis verkocht hebt, of als je het uit de verkoop haalt.

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Weg appelgeur....ha ha geweldig!!!

Deel Deze Pagina