Appeltaart lucht zou ik liever niet in een huis willen ruiken, maar koffie/thee met wat lekkers vind ik eigenlijk wel een goed idee. Want het is voor veel mensen best prettig om even te zitten, en goed rond te kijken, in de woonkamer. Zo ervaar je wel het beste hoe de ruimte 'voelt'. Wij kochten een bouwval de laatste keer, daar was niet eens een bank, en de meubels die er stonden waren zo smerig, daar wilde ik niet eens bij in de buurt komen, maar we zijn eerder wel eens bij een ander huis wezen kijken, en het was heel fijn om even te kunnen zitten samen op de bank, even alles op je in laten werken. Dus ik zou het doen Verder lekker rustig houden, veel licht, zodat goed te zien is hoe groot de ruimtes zijn.
Wat mij bijbleef was de geur van de hond die hier in dit huis hing. Ik kon nergens anders aan denken dan dat! En ik vind dat echt zo smerig! Ben uiteindelijk nog een aantal keer geweest om daar met mijn neus dicht rond te lopen. Duurde wel even voordat die geur weg was... Maar nu heerlij van ons👍😁
Wij gaan morgen een aantal huizen bekijken. Hoeven niet per se te verhuizen maar hebben wel een aantal huizen op het oog die we graag willen bekijken en dan zien we verder. Koffie hoeft van mij niet zo. Zo lang het maar opgeruimd en schoon is. Ik ben benieuwd!
Heel veel succes! Wij zaten een tijdje geleden in hetzelfde schuitje en wachten inmiddels op onze nieuwe woning en is ons huis al een tijdje verkocht
Veel succes allemaal, hoop dat er veel kijkers (later kopers) komen, ook bij ons Hebben het er met de makelaar nog over gehad en die heeft ons aangeraden om niks aan te bieden, ze komen immers naar het huis kijken en niet op visite. Mijn man zal er vandaag alleen zijn.
Helaas, nog niemand geweest Wel meerdere mensen langs zien rijden en kijken, maar daar blijft het bij. Gelukkig wel lekker rustig zo met de kinderen bij opa en oma
Hier ook nog niemand. En inderdaad even rust in huis zonder onze kinderen. Mocht er niemand meer komen hebben we in ieder geval ons rustmoment gehad 😁
Bij mij nu een stel geweest, heb gewoon kort verteld over het huis en nog wel een plak cake aangeboden omdat het rond lunchtijd was, maar dat hebben ze niet aangenomen. Best spannend! En ook rustig zo met de kindjes bij opa en oma en een opgeruimd huis 😊
Ik heb alleen m'n "droomhuis" bekeken want manlief moet vandaag werken. Was veel animo voor het huis het liep daar steeds door met kijkers. Helaas teleurgesteld want ik had me toch een ander huis voorgesteld . Het was ook kleiner in het echt. Aan de buitenkant een mooi herenhuis , maar aan de binnenkant zwaar onlogisch ingedeeld. Had overigens wel het idee dat veel mensen gewoon even binnen wilden kijken bij dat huis. Sommige mensen waren echt al "oud". 70+ eind 60
Ik zit ook nog lekker van de rust te genieten Haha er Is hier nog niemand geweest. De kinderen zijn bij de oppas.
Hier gelukkig drie stellen geweest al. In ieder geval niet voor niks alles opendagproof gemaakt. Ben benieuwd of er nog meer mensen komen, nu is het akelig rustig in huis. Zonder dochter, zonder honden. Je voelt je aardig ongemakkelijk zo haha. Durft amper te bewegen 😂
Hier gelukkig inmiddels 2 mensen geweest, die beiden erg enthousiast waren over het huis en de ligging. Man zegt dat 1 van de 2 zeker nog een keer langskomt... tenminste dat gevoel heeft hij. We zullen zien, maar in elk geval alleen maar goede opmerkingen Fingers Crossed!
Hier is net een stel geweest. Waren wel positief. Maar ben benieuwd. We hebben 2 weken terug ook 2x een tweede bezichtiging gehad, kan bijna niet misgaan zou je denken maar van allebei niks meer gehoord helaas.
Bij ons inmiddels 4 stellen geweest waarvan er volgens mijn man 1 stel was dat gewoon een rondje open huizen voor de lol aan het doen was. De makelaar is ook geweest.
De mensen die ons huis hebben gekocht, kwamen pas na 3 weken, na de 2e bezichtiging, met een bod. Het kan dus altijd nog. Hier in de straat is het heel druk qua bezichtigingen, het is nog nooit zo druk in onze straat geweest. Hoop voor jullie dat er een serieuze kijker tussen zit en jullie huizen snel verkocht worden.
Ik snap die appeltaart lucht niet echt (wel vaker gelezen) vind dat juist muffig ruiken. Ik zou nog een keer met een fris doekje over de tafels gaan en de vloer met frisse citroen reiniger van Andy en wat ramen open zetten. Hoop dat je veel kijkers over de vloer heb gehad. Het is alweer half 4 zie ik...
Spannend. Ik weet nog van ons eigen huis dat ik dat echt niet fijn vond die open huizendag. Je zit een paar uur echt netjes te wachten. En kunt niet echt veel meer doen dan met een boekje of laptop op de bank of de tv aan. En dan is 4 uur best lang. Maar dat hoeven we niet meer gelukkig want ons huis is weken terug verkocht. We zijn vandaag nog bij 2 huizen gaan kijken. Op 1 gaan we een bod doen. Ben heel benieuwd!