Open huizen route zaterdag

Discussion in 'De lounge' started by mamavanmimi, Sep 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Uiteindelijk zijn er totaal 5 stellen geweest, best veel voor 1 dagje funda, al zeg ik het zelf.
    3 waren erg enthousiast, 2 waarvan ik denk gewoon lekker een dagje huizen kijken te doen.
    Al met al mogen we niet klagen voor een eerste keer... hopen dat er wat van komt.

En hoe is het bij de anderen gegaan verder?

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Echt ongelofelijk
    Wij kwamen 1 huis tegen wat gewoon smerig was! Er hing echt een hondenlucht. Nu hebben we zelf ook honden dus kben wel iets gewend maar dit was vies! Overal plukken haren.. op het aanrecht stonden nog de pannen en borden met het avondeten van (hopelijk) gisteren
    De toilet boven was heel vies! Er lagen zelfs gele druppels op de bril en strepen in de pot..... De slaapkamer was een rommel. Overal kleren, bed niet opgemaakt en in de hoek lagen wel 10 laar schoenen letterlijk geflikkerd. Het ergste was dat ze er volgens mij al dagen geen raam open hadden staan. Zelfs de gordijnen moesten nog open. Het stonk er zo! Een vieze muffe slaapzucht
    ik stond echt met mijn mond open te kijken.. bah

3. Withinshin

Withinshin Bekend lid

Oct 1, 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier is het bij dat ene stel gebleven! Meteen om 15:00 de jongens weer opgehaald bij opa en oma, heb mij zwaar verveeld in die 4 uur tijd hahaha

4. Withinshin

Withinshin Bekend lid

Oct 1, 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah dat klinkt wel heel erg! Waren die mensen vergeten dat het open huizen dag was ofzo? 😱

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij hebben dit huis gekocht op een open dag en waren de enige kijkers en waren niet eens serieus op zoek :D ...wat ik zeggen wil, je hebt maar één kijker nodig ;)

6. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    Bah! Maar er zijn echt mensen die het niets doet.
    Was het verder wel een huis naar jullie zin?
    Als het huis me aanstond zou het me niets uitmaken , je maakt je eigen huisje toch lekker naar je eigen wens. Maar netjes van de verkopende partij is het zeker niet.

7. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Dit hebben wij ook een keer gehad..... hele huis vol met katten en hondenharen zo Vies! Was voor ons toen een reden dat huis niet te kopen, en maar goed ook, anders hadden we hier gen 12 jaar met veel plezier gewoond:D
    Ik snap nooit zo goed dat mensen op zo'n manier vreemde mensen in hun huis laten... En tuurlijk bij ons is ook niet altijd als schoon mar als ik weet dat er mensen zouden kunnen komen is het hele huis netjes...

8. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    #48 Sun01, Oct 2, 2016
    Last edited: Oct 2, 2016
    Kijk voor de grap eens op Brederode 33 amstelveen.... ik vind het echt slecht van Funda om zo een huis er op te zetten
    (Dit is niet het huis wat wij bekeken hebben trouwens)

9. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

Apr 29, 2013
    520
    8
    18

Mijn god! Is dit serieus? En dan die prijs!

Daar ging ik nog niet gratis zitten :(

10. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    2,078
    879
    113
    Female
    Mijn man zegt; gevalletje executieverkoop...

11. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    2,078
    879
    113
    Female
    Leuk om even mee te lezen. Hier is afgelopen week de fotograaf geweest dus we konden nog net niet meedoen...Ik ben erg benieuwd of ik de volgende opendag mee kan doen (of dat we dan al voorzien zijn ;))
    Benieuwd ook bij jullie of er nog iets uit komt...

12. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    En laat ik nou vandaag ff op de bank zitten... zie ik een auto heel langzaam voorbij komen rijden. Vrouw die erin zat kwam me erg bekend voor..... auto reed even een rondje en kwam weer terug. Idd was de vrouw dir gisteren was langsgekomen, alleen, nu met ik denk haar moeder in de auto om nog even naar binnen te gluren:D

Zal heus niks zijn, maar je gaat toch ineens overal op letten:D:D:D

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,871
    5,109
    113
    Dit moet toch een grap zijn :(

Bij de huizen die wij hebben bezocht, hadden we geen wauw-gevoel. Nu zijn we ook niet dringend op zoek dus dat maakt verder niet uit. Toch leuk om weer even iets gezien te hebben.
    Duim voor jullie dat jullie huis snel verkocht gaat worden dames!

14. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Haha nou spannend! Hopelijk komt er iets uit voor jullie!

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Wij deden ook mee, we hebben ons huis nu 4 weken te koop staan en al 10 kijkers gehad. Ook met de open huizen dag zijn er 10 stel geweest. Er waren er 4 meer in de oriënterende fase maar de overige 6 waren wel enthousiast...altijd afwachten natuurlijk, maar ik hoop dat er iets serieus bij zit!

Overigens had ik ook geen koffie of appelgebak staan hoor. Wel had ik de formulieren op tafel liggen en daarnaast een klein bakje met snoepjes :)

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Waaaahhh brrr!! :$ :D Staat me nog wat te wachten als wij straks vollop huizen gaan bezichtigen. Ik zou me dood schamen maar in die viezigheid zo ga ik thuis ook niet zitten jakkes! :)

Share This Page