hoi, ik zit echt te sukkelen., mijn baby van 5 maanden wil plots niet meer slapen. niet tijdens de dag, niet tijdens het avondgaan,. ik doe de avond routine met bad, massage, flesje, borst, etc. maar ze wordt weer wakker en is helemaal opgewonden. ze is heel moe want geeuwt constant en wrijft in haar oogjes. ik ben ten einde raad. ik heb echt alles geprobeerd behalve ze laten huilen. dat kan ik niet. enige tips aub. ik heb persoonlijk het gevoel dat ze enkel bij mij wil zijn zo ineens en niet alleen in haar kamer maar wat doe je daar mee? ik zie haar graag maar het kan niet zijn dat ik elke avond doorbeng in haar kamer en mijn man niet zie en zelfs geen tijd heb om te eten.
Dat zijn periodes die komen en gaan (er zullen er nog meerdere volgen). Als je haar niet wilt/kunt laten huilen, doe dat dan niet en neem haar bij je. Na een paar weken gaat het vanzelf beter en gaat ze weer lief slapen. Sterkte, ze heeft je hard nodig nu (wij geloven ook niet in laten huilen maar het kunnen erg vermoeiende periodes zijn).
Hoe lang is het al gaande? Hele grote kans inderdaad dat het een fase is. Dan komt het dus ook vanzelf weer goed
Dat doet mijn kleintje nu ook al sinds een week of twee en laten huilen heb ik ook nooit gedaan en kan ik ook niet. Ik neem hem nu gewoon bij me en daar word die vanzelf rustig van en hopen maar dat dit een fase is die ook wel weer voorbij gaat. Denk zelf aan een sprongetje misschien.
Waarschijnlijk een sprongetje. Dit gaat vanzelf over. Het is zeer vermoeiend voor de ouders, maar je zult er even doorheen moeten!
Het zijn echt periodes. Onze zoon heeft net geleerd dat hij in de avond moet slapen. Maar toen hij dat niet deed nam ik hem gewoon op schoot en keek hij tv mee. Ik maak me er niet meer druk om. Het komt vanzelf weer goed. Maar het is wel vermoeiend.