open maken test...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jennii, 19 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Nu ik zou over enkele dagen nog eens testen, als die negatief is zou ik een bloedtest vragen. Je weet nooit dat je een van de uitzonderlijke gevallen bent die niet positief test en toch zwanger bent.

Voor jouw ook een vrolijk pasen. ;)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Deze test is gewoon negatief.
    Die streep wat er staat is gewoon het einde vanwaar de vloeistof is opgehouden...niks raars of vreemds aan want dat is haast bij alle testen zo alleen lijkt er hier meer kleurvloeistof in te zitten.

En serieus: waarom wordt er altijd geroepen "anders na de ha voor een bloedtest!?"
    Ik zie daar werkelijk het nut niet van in;)

3. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Het zou best kunnen hoor, alleen wel gek dat die streep dan eigenlijk aan de verkeerde kant zit.. De vloeistof "loopt" van rechts naar links bij het verkleuren van de test.

En dat er geroepen wordt om bloed te prikken bij de ha is zo gek nog niet, er zijn genoeg meiden die uiteindelijk wel zwanger blijken te zijn maar nooit positief testen. En als je menstruatie uit blijft is er duidelijk iets aan de hand, dan is de eerste stap denk ik toch om uit te sluiten dat het geen zwangerschap is?!

Ik ga van de week nog wel een testje doen als m'n menstruatie uit blijft en dan eens horen of we een bezoekje mogen brengen aan de gyn...

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hier wordt dit standaard gedaan voor het bevestigen van een zwangerschap. Aangezien een test niet 100% betrouwbaar is.

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Jennii even voor de duidelijkheid, op deze foto doe je toch rechts de urine in het 'wattige stukje' droppen en dan loopt ie dus van rechts naar links door. Het linker streepje is dan de controle streep en de rechter de test streep. Ik heb zelf nog nooit van een opeenhoping van kleurstof gehoord.
    De testen zijn allemaal zo gemaakt dat er maar 1 of dus 2 streepjes verkleuren. Het stukje dat moet verkleuren is namelijk iets voorgedrukt. Dit zie je ook als je een nieuwe ongebruikte test tegen het licht houdt.
    Anders zou namelijk de hele staaf verkleuren en dat is nu ook niet het geval. Ik denk zelf dat dit een fabricage drukfout is en de streep te veel naar rechts zit. Ik hoop zo voor je dat dit klopt en dat je dus werkelijk zwanger bent, maar houdt een slag om de arm.

6. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Ja precies Beepje, dat probeer ik dus uit te leggen. Het lijkt mij dat als het ophoping van de inkt is dat het links van het controle streepje moet zitten aangezien de vloeistof die kant op loopt. M'n vriendinnetje zei ook al dat ze dacht dat de test niet klopt...

7. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Heb het zelf ook met een test gehad. Streep zat onder de case zeg maar. Toen nog een test gedaan en bleek wel zwanger te zijn. Het kan dus inderdaad een fabricage fout zijn. Gewoon opnieuw een test doen en als je twijfelt contact opnemen met ha of gyn.

8. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja Jennii wanneer ga je weer testen?
    Van deze testen heb je er altijd twee!

9. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Haha toch wel een beetje spannend...
    Ik ga morgen ochtend weer testen!
    Had gister 's avonds pas getest dus morgen maar even met ochtend urine!

10. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Tuurlijk spannend, hopelijk zit deze streep wel goed en voor de zekerheid even openmaken. Keep us posted! Fingers crossed!

11. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Haha wat lief, dank je wel! Ik laat het weten!

12. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Succes ik duim hier ook mee. :)

13. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Spannend! Ik denk zelf dat het een ophoping is van kleurstof, maar duimen draaien voor je, en hoop dat je morgen een positieve test hebt!

14. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Beepje, ik heb de teststrip er net even uit gehaald om te kijken of er een ander voorgedrukt lijntje te zien was tussen de twee lijnen. Zoals je eerder aangaf dat er 2 voorgedrukte lijnen te zien zijn als je hem tegen het licht houdt. Deze zag ik dus niet... Misschien wel omdat ik hem al gebruikt heb... De inkt is tijdens het testen wel echt door het hele venstertje gegaan zoals dat normaal ook gebeurt...

Sieza, bij welke test was dat? Had je toen ook de test van kruidvat 2 v 5 euro?

15. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Als je een nieuwe test pakt kun je eens kijken. Misschien dat je deze ook al open kunt maken voordat je test en bekijkt waar de streep moet verkleuren. Want als ze samen in een pakje zaten heb je kans dat beide misschien deze fout hebben.

Nogmaals een ophoping van kleur lijkt me sterk. Dat verkleuren van de teststreep gebeurd alleen met hcg.

16. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Ja, ga ik morgen doen Beepje.
    Thanks dat jullie allemaal zo mee denken en hopen!

17. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
  18. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Helaas, negatieve test.
    Heb 'm wel ff open gemaakt om te kijken of er weer zo'n streepje stond, en inderdaad! Het zal wel gewoon het overgebleven inkt zijn dat niet doorgelopen is...
    Nouja, weer wat geleerd!
    Nou hopen dat ik snel ongesteld wordt!! Dan kunnen we weer verder!!

Bedankt voor jullie reacties meiden!

19. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Jakkes, maar blijft vreemd die inkt aan het einde.
    Heb je wel het voorgedrukte streepje gezien?
    Balen, hoop dat je idd ongi wordt en toch snel zwanger bent.

20. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Nee ik zag helemaal geen streepjes...
    Lief van je, ik hoop het ook!

Deel Deze Pagina