meestal dicht en als hij er niet is zit het op het haakje, kan de kat er niet in maar frisse lucht wel en als het warm is ook op de haak en raam open waait het een beetje teun ligt in de andere hoek waar het niet waait en onze deur op een kier...hoor hem toch wel door de wand heen en als we beneden zijn gaat de babyfoon aan als hij slaapt...het huilen horen we zo ook door de vloer....
wij hebben beide deuren dicht. Onze slaapkamer ramen zijn altijd open en anders gaat het tochten. Overdag en bij heel warm weer heb ik haar raam ook open, en dan ook de deur dicht tegen de tocht. De babyfoon staat beneden, boven hebben we die niet nodig. Ik hoor haar prima.
Ook hier de deur bijna altijd dicht. Babyfoon alleen als wij beneden zitten en Sam op bed ligt. Ook onze slaapkamer deur meestal dicht, ik hoor haar echt wel.
onze deur en Sofie's deur dicht, geen babyfoon, hoor haar toch wel, ook als ik op een andere verdieping ben..
Als wij beneden zijn en Cyenna slaapt boven dan is de deur dicht en babyfoon aan. Als wij ook op bed liggen is de babyfoon uit en onze deur en die van Cyenna open.
Dicht. Hij slaapt bij ons op de kamer en verder is ons appartementje zo klein dat we hem zo ook wel horen ...
Wij hebben Fiens kamertje altijd dicht als ze erin ligt te slapen. Wel ALTIJD het kleine bovenraampje open. We hebben wel een babyfoon, maar niet in gebruik. Als fienne wakker is doe ik ook de deur open. Zo kan het lekker door tochten. Bij ons op de slaapkamer altijd deur en raam open, anders word ik vergast door de zweetlucht van mijn vriend Als ze echt hard aan het huilen is dan hoor ik het beneden ook wel en soms luister ik even onder aan de trap..
de deur van de kleine op een kiertje en die van mij staat open een babyfoon hebben we boven niet want ik hoor haar toch wel.
Dicht, ik heb hem altijd dicht. Tegen geluid en tegen tocht, ik heb vaak op diverse plekken ramen open. En ook Joey is mijlenver te horen... ik héb niet eens een babyfoon