Babygym

Discussion in 'Baby en dreumes' started by illuminate, Jun 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. illuminate

illuminate Actief lid

Apr 20, 2007
    416
    0
    0
    Ik had ergens gelezen om je kindje niet langer dan een kwartier onder een babygym te laten liggen. Ik merk dat Mark nu toe is aan de babygym. Een aantal weken geleden deed hij er niks mee, en prikkelde het hem teveel, maar nu slaat hij er lustig op los.
    Hoe oud was jullie kindje, toen jullie hem onder de babygym plaatsten, en hoelang laten jullie jullie kindje hiermee spelen?

Een babygym is zo'n ding waar je kindje onder kan liggen met allemaal bengelende figuurtjes en poppetjes. (Geen mobieltje.)

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Niet langer dan een kwartier? Nog nooit gehoord als ik eerlijk ben!

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Dat kwartier lijkt me sterk hoor... het is idd erg vermoeiend voor ze en ze hebben ook hun rust nodig maar als hij er langer mee wil spelen kan dat gewoon hoor. Je moet er alleen voor oppassen dat ze niet oververmoeid raken.

4. sim

sim Niet meer actief

oei! hij is er soms wel ruim een half uur zoet mee, ik hang er ook steeds nieuwe dingen aan, zodat het uitdagend blijft, en ik maak m ook wel eens korter zodat hij in zijn wipstoel er in kan spelen, waar hij ook wel eens langer inzit dan aanbevolen (voor de tv :oops: )

5. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Sophie legt er ook heel vaak langer dan een half uur onder,meestal als ze iets zat wordt laat ze het wel weten.

Groetjes,

6. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian ligt er wel eens langer dan een kwartier onder hoor ;) Meestal issie het na een half uur wel beu. Ik heb nog nooit gehoord dat het niet langer dan een kwartier zou mogen :(

7. Minime

Minime Actief lid

Jul 29, 2005
    120
    0
    0
    Salesadministrator
    Schiedam
    in een wipstoel kon Fleur er lekker mee spelen, maar hoelang?

Totdat ze t zat werd in t begin niet zo lang maar werd steeds langer

Share This Page