Open staat zo gezellig! we hebben een mooie keuken hout kleur . De bankstellen staan aan de andere kant van de keuken dus van etens geuren geen last van
Ik denk dat het echt een kwestie van smaak is. Ikzelf vind een open keuken mooi en ook het meest gezellig: ik hou ervan om tijdens het koken met mijn vriend of met gasten te kunnen blijven praten. Eerlijk gezegd snap ik het probleem van de kookgeuren niet zo goed: als je een goede afzuiger hebt en nog een ventilatierooster bij het raam dan gaan de kookgeuren echt niet het hele huis door (hier in ieder geval niet?). Wij hebben zelf net een half jaar geleden verbouwd: de halfopen keuken is nu door het weghalen van een muurtje helemaal open en we hebben een prachtige keuken laten plaatsen. Het feit dat je nu de keuken in kunt kijken is een goede stok achter de deur om alles meteen even in de vaatwasser weg te ruimen en zie ik dus alleen maar als een voordeel! (zit op dit moment te genieten van de aanblik van mijn lief die heerlijk voor me aan het koken is! )
Hier ook een open keuken, van luchtjes heb ik nooit last (hele goede afzuigkap) en zo kan ik Sem altijd in de gaten houden. En het is gezellig bij verjaardagen als je voor iedereen moet koken.
Hier ook een open keuken, terwijl ik dat eigenlijk niet wilde, maar bevalt prima. Lekker makkelijk met Jesper in de gaten houden, ik heb nooit last van etensgeurtjes en we hebben een best grote L vormige woonkamer, dus de zithoek staat echt niet in de buurt van de keuken.
Wij hebben een half open keuken. Onze keuken heeft een U-vorm met een soort van bar (ook barhoogte) aan de kamerkant. Zo heb ik wel de voordelen van een open keuken (contact met mijn man en kindje als ik aan het koken ben) en de voordelen van een dichte keuken (niemand die de rommel kan zien ). Op de "bar" heb ik leuke spulletjes staan.
Toen wij dit huis kochten was het een dichte keuken. daar hebben we de muur uitgehaald en we hadden een open keuken echt ideaal en wat een ruimte hadden we ineens
Wij hebben een half open keuken. Ik vind dit ideaal want overdag zit ik met mijn viste vaak in de keuken aan tafel te koffie te drinken en ook als ik eters krijg hoef ik niet alleen in de keuken te staan. Dan komen ze gezellig bij me zitten. Omdat de keuken achter een muur zit kijk ik vanuit me woonkamer niet in de keuken dus kijk ik ook niet op de troep(die er niet ligt trouwens )
Wij hebben een open keuken, maar hier kan het niet anders. Vind dat helemaal niet erg, want ik vind me keuken heel mooi en in de styl van de rest van het huis. Dus eigelijk is het gewoon een woonaccesoires!