Open over privezaken...

Discussie in 'De lounge' gestart door Milla, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Toen ik een mk heb gehad hebben we het aan familie en vrienden verteld. Toen het daarna weer raak was hebben we het aan familie verteld na de echo van 7 weken waarop we het hartje hebben zien kloppen.
    Op het werk met 10 weken, kon niet langer wachten :) Op zich ook omdat je je al wat zekerder voelt omdat je de echo hebt gehad. Als ik nog geen echo had gehad, denk ik dat ik nog even gewacht had...
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Nou, ik ben hier helemaal niet open over. Heb nooit tegen iemand gezegd dat ik met de pil gestopt was, gezien mijn medische achtergrond wist ik helemaal niet of het überhaupt zou lukken om zwanger te worden of hoelang dat ging duren en ik had geen zin in vragen als 'en, en, en, al zwanger? Lekker geen druk.
    We hebben pas met 13 weken verteld dat ik zwanger was. Wou het best eerder doen voor familie, maar we hebben er wat types tussen zitten die toch hun mond niet kunnen houden, dus laat dan maar zitten. Bovendien vond ik het wel heel leuk om dat alleen samen met mijn man te delen een tijd.
    We wilden ook niet weten wat het werd, jongen of meisje, wisten we zelf ook niet. Namen hebben we niet genoemd, horen ze wel met de geboorte.
    Ik vind het verder prima als anderen hier wel open over zijn of daarmee op t.v. gaan. Moet ieder gewoon voor zich weten.
     
  3. Op tv komen zou ik ook niet willen.

    Ik vind altijd dat ik niet open ben, maar tegen dat we het bij Liene echt gingen vertellen (10 weken), wist de helft van onze vriendenkring het al. Ze wisten het wel niet van elkaar, want ik vertelde iedereen dat het nog privé was. Maar ondertussen vertelde ik het zelf wel door, zo blij was ik.

    Daarom hebben we nu gisteren de familie ingelicht.

    Dat we bezig waren, wist wel (bijna) niemand. Buiten dit hele forum natuurlijk... :D En mijn echte naam is dan nog Saartje... Dus via google heel snel gevonden.
     

Deel Deze Pagina