Open over seksleven...

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Ik lees hier (vooral vandaag :p ) veel topics die over sex gaan, ook veel in details. Vinden jullie dat niet erg persoonlijk om zomaar met anderen te delen?

Soms hoor of zie ik echt dingen om me heen... Ik heb eigenlijk nooit die behoefte om al die dingen aan andere mensen te vertellen.

Om maar een extreem voorbeeld te noemen; zoals natasja in de gouden kooi over haar seksleven met dennis spreekt, tot in de ranzigste details... Ik vind het gewoon genant :oops:
    Zijn er nou echt veel meiden die details over hun seksleven met vriendinnen enzo bespreken?
    Ik vind het juist zo tof dat al die details lekker van ons 2tjes zijn...

Of is het nou heel vreemd wat ik schrijf...?

2. Niet meer actief

kweet niet wij zijn altijd heel open erin, sex is toch niet vies ofzo, iedereen doet het, maar ja een ieder is anders met hierin zich te uiten, toch?

3. Female

Female Niet meer actief

Oh zo bedoel ik het niet. Onderling zijn wij ontzettend open en vrij... Maar om dat zomaar met iedereen te delen.... Vind dat zo gek, maar mss ben ik wat ouderwets... ;)

4. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ik ben ook best wel open over dat topic hoor ;)
    zoals voor mij al werd gezegd , iedereen doet het toch .. en soms is het wel tof om anderen hun ervaringen te horen

steek je soms dingen van op ;)

5. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik ben ook wel open over seks, maar ik ga bv niet in details wat ik gisteravond allemaal met mijn kerel in bed heb gedaan

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben ook niet open over het sexleven, we houden het ook liever alls voor zich zelf. Buiten dat hoord het niet in bij ons geloof.

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik deel het maar met een persoon en dat is me man! het gaat verder niemand wat aan hoe wij het doen en op wat voor manier ;)
    Zelfs met vriendinnen praat ik daar niet over, tja we geinen wel eens over grappige momenten maar nooit in de details hoor.
    Ben niet preuts ofzo maar ik vindt wel dat het iets is tussen de man en de vrouw.

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik ben daar heel open in. ik vergelijk het weleens met recepten uitwisselen haha.

Ja als een bepaald onderwerp van sex aan bod komt en een van mijn vriendinnen vraagt of ik iets specifieks heb gedaan? dan antwoord ik daar eerlijk op. als ze dan vragen hoe dat allemaal gaat krijgen ze het te horen.....

tsja ik ebn daar soms misschien TE makkelijk in.

9. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ja dat heb ik ook :) ervaringen uitwisselen

zo wilde ik wel eens iets anders proberen, maar ondanks dat ik het wilde had ik ook schrik om die stap te zetten

een vriendin van me had er wel ervaring mee en die vertelde me hoe het bij haar was

ik heb toen de stap gezet , nooit spijt van gehad :)

lang leven de openheid tussen vriendinnen

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Met mijn beste vriendin heb ik het er ook wel eens over hoor...! Als iemand mij erom vraagt, wel niet gewoon iemand, dan praat ik daar gewoon heel open over

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ik bespreek dit soort dingen nooit met anderen alleen met mijn eigen man. Ik vind het prima dat anderen er zo open over zijn, maar sommige dingen zijn voor mij prive.

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    natasia over dennis? je bedoelt vast nadia :)

13. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik praat er zelfs met mn moeder over! Ik ben er ook heel open over hoor.. tsja, het is een belangrijk iets wat je (zolang je kan) je hele leven doet, dus waarom zou je daar niet over praten? Je kan er altijd van leren als andere je advies geven, of andersom :p

14. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik praat er niet over enkel met manlief.
    en eerlijk gezegd kost ook dat soms moeite.
    ik ben best wel preuts eerlijk gezegd al ben ik door manlief wel opener geworden...

15. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou haha ik laat me er meestal ook niet over uit, maar heb mij zojuist in de andere topic ook maar ff laten gaan :)

hangt er iets in de lucht?
    was sinds vanmorgen niet hier, maar zie veel OPEN topics voorbij vliegen ...
    is het nieuwe maan ofzo?
    haha of in het geval vd andere topic WASSENDE maan :-D

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben er ook best open over. Met mijn vriendinnen deel ik een hoop, dus dat ook, ik treed alleen niet in details.

Ook hier op het forum word ik steeds opener merk ik...

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    moet er nou echt in elk topic het geloof bij gehaald worden?

ja we weten inmiddels dat moslims reine,vrome mensen zijn.

maar zal ik er dan ook maar ff bij vertellen dat juist om die reden er zoveel alleenstaande tienermoeders zijn.
    allemaal turkse en marokkaanse jongen die geen voorlichting hebben gehad,en er maar op los sexen.want ze kunnen doen en laten wat ze willen.trouwen doe je met een maagd.
    en als dan zo'n meisje zwanger raakt,raken ze in paniek en moet er een abortus gepleegd worden of laten ze niks meer horen omdat ze zich schamen voor hun ouders.
    kom op zeg !

18. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik ben er ook heel open over. Ik heb een hekel aan taboes. De intieme detaills zijn idd tussen man en vrouw. Maar ik merk wel: hoeveel je er ook over verteld, het mooiste ervan is toch tussen jou en je man en daar komt niemand tussen.
    Klasgenoten en vriendinnen die nog niet getrouwd zijn vragen me er wel eens wat over en ik vertel er gerust wat over, hoor. 't Is toch niks om je voor te schamen ofzo.

19. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    Quote:
    ik ben ook niet open over het sexleven, we houden het ook liever alls voor zich zelf. Buiten dat hoord het niet in bij ons geloof

moet er nou echt in elk topic het geloof bij gehaald worden?

ja we weten inmiddels dat moslims reine,vrome mensen zijn.

maar zal ik er dan ook maar ff bij vertellen dat juist om die reden er zoveel alleenstaande tienermoeders zijn.
    allemaal turkse en marokkaanse jongen die geen voorlichting hebben gehad,en er maar op los sexen.want ze kunnen doen en laten wat ze willen.trouwen doe je met een maagd.
    en als dan zo'n meisje zwanger raakt,raken ze in paniek en moet er een abortus gepleegd worden of laten ze niks meer horen omdat ze zich schamen voor hun ouders.
    kom op zeg !

Ik word er ook een beetje simpel van,

Dat je een mening hebt over een onderwerp prima, maar steeds en dat hoorT niet bij het geloof of mg niet.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben er ook heel open over. Is niks om je voor te schamen toch?
    Heb al meerdere tips ontvangen die zeer geslaagd zijn, en ik heb zelf ook vriendinnen ook wel eens aangeraden om een bepaald iets te doen.
    No problemo over here!

Deel Deze Pagina