Je kent ze wel: die babykadoos van felicitas. Die eerst doos haal je op bij de etos tijdens je zwangerschap en de tweede mag je later ophalen. Maar ik kreeg gister dus telefoontje van felicitas of ik n afspraak wilde maken met zo'n muts die dan bij je thuis komt. Ik zei dat ik daar niet zo'n zin in had want heb genoeg spulletjes nu. Toen zei ze dus dat ik de babydoos ook niet krijg. Nouja prima, vond die eerste ookal niet zo spectaculair, maar ik dacht dat je gewoon weer een briefje met de post kreeg waarmee je dan weer naar de etos kon om je baby-doos op te halen?
Het enige wat je er voor moet doen is zo'n gesprekje hebben...das alles... maar ja,...als je daar geen zin in hebt...dan houd het toch op?
bij je thuis komen? haha het moet niet veel gekker worden,....... maar maf dat je dan opeens niks krijgt dan... ben benieuwd wat ze je dan thuis aan hadden willen smeren,..of zullen ze het alleen willen checken soms? misschien een duurder cadeau,.....
Die muts die dan bij je thuis komt probeert je vanalles aan te smeren,zoals boekjes en nog heel veel onzin. En inderdaad,er zit niet zo heel veel in wat je echt kan gebruiken. Ik had bijvoorbeeld 2 potjes olvarit voor 8 maanden erin zitten. Nou,die zouden nu al over datum zijn hoor! Je mist er eigenlijk niet veel aan,gewoon niet doen als je daar geen zin in hebt....
Ze proberen idd bij je thuis je allerlei boekjes ed voor de kleine aan te smeren. Het ziet er heel erg leuk uit maar voor je het weet moet je elke maand (een jaar lang) 20,- betalen.
die 2e doos de baby doos krijg je zoiezo niet meer bij etos is uit het assortiment gehaald (bij ons dan althans). maar goed als jij geen behoefte hebt om iemand over de vloer te hebben ken ik het me goed voorstellen!
Toevallig had ik maandag de doos met de Felicitasdoos op bezoek . Ze proberen je wel veel te verkopen (ook hele leuke dingen, heb zelf wel wat gekocht), maar je krijgt ook een heleboel. Zo kreeg ik: * proefpakketje pampers maat 3 * maandverband * groentehapje Nestle vanaf 4 maanden * fruithapje Nestle vanaf 3 maanden * 3 zakjes opvolgmelk vanaf 6 maanden * proefmonster Andrelon shampoo en conditioner * proefmonster Balneum vettende olie * zakje Neutral wasmiddel vloeibaar * Badeendje * flesje water * fotoalbumpje * klein voorleesboekje (Bas en zijn opa) * tijdschriften (Flair, Kinderen en Ook) * Jonge gezinnen voordeelpas * kortingscheque Center Parcs * kortingscheque voor de Jonge gezinnen beurs (2e gratis) en inderdaad een hoop foldertjes Liefs, Tanya
Oww wat raar zeg want ik heb hem gewoon thuis gestuurd gekregen en verder niks meer gehoord. Ik heb echt een heleboel dozen gekregen, zowat iedereen in de fam had me opgegeven. Ik vond het wel leuk wat er in zat, en die potjes fruit heb ik toen gelijk op gegeten haha!
Hier is er ook zo'n doos geweest met een doos Pff...werd knettergek van dat mens! Maar er zaten inderdaad wel een paar leuke dingen in die doos!
bij mij mailde ze me, wanneer ze langs kon komen, heb toen terug gemaild dat ik geen interesse had, daarna belde ze weer en heb nogmaals gezegd dat ik niet wou. en wat denk je, een week later stond ze aan mijn deur. Heb haar uit beleefdheid maar binnen gelaten maar die muts komt er bij mij NOOIT meer in, wat kunnen die aandringen zeg! over die potjes olvarit, ja tegen de tijd dat ik Ze kon gebruiken, waren ze rijp voor het afval (over datum dus)
Je kunt ze gerust uitnodigen, als je niks wilt hebben, zeg je gewoon NEE heel eenvoudig. Ik heb alleen een boek gekocht over het herkennen van allerlei kinderziektes, leek me wel praktisch.
wat stom ik ben helemaal niet gebeld heb gewoon de bond thuis gehad en ik kom hem zo gaan halen bij de etos
Ik heb een id plaatje besteld voor lindsey, vond het wel handig voor als ze wat ouder is. Verder overal nee opgezegt.
das niet waar ze is ook bij ons geweest en we hebben kijk en luister boekjes voor 9 euro per maand voor een jaar wij hebben die dan ook genomen omdat youame met gehoor en spraak te helpen wegens schisis we kregen daar ook een badjasje bij verder probeerde ze me nog wel een verzorgings tas aan te smeren enz heb gezegt van dat het geld niet op onze rug groeide ze zei ok dan hou ik er verder over op was heel aardig in de doos zat potjes 6 maand meegroei luiers een fles een proef verpakking friso twee boekjes sudocreme en verder weet ik het zo niet meer
Felicitas staat er idd bekend om dat ze de 2e doos bij je thuis komen "aanbieden". Hier zijn ze ook geweest, wel een aardige vrouw. Probeerde eigenlijk niet echt iets aan te smeren. We hebben de set van Nuby drinkflessen gekocht, kregen we een leuke Peter Rabbit luiertas bij. Als ik de prijzen van de flessen zo in de winkel zie, hebben we er echt niet meer voor betaald!