Open over seksleven...

Discussion in 'De lounge' started by Female, Sep 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik vind dat het eens tijd wordt dat we er bij stil staan dat we in 2007 leven en dat dit soort dingen gewoon zijn. sterker nog het is een levensbehoefte volgens de piramide van patlov.

ja ik ben er heel opene over. moet zeggen dat ik mij er soms gewoon aan stoor dat je met bepaalde mensen rekening moet houden...

2. randi

randi Niet meer actief

wij zijn hier heel open over sex en met mijn beste vriendin praten we wel erover maar om het nu te delen hier op het forum met mensen die je niet kent? allé toch zeker de details niet :)

3. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jah, er zitten hier eenmaal gelovigen op het forum die dat als reden kan opgeven, niks mis mee toch?

Niemand hoeft te weten wat er in mijn sexleven gebeurd. Van een ander hoef ik dat ook niet te weten. EN praten over elkaars sexleven mag ook niet van mijn geloof. Dit soort dingen zijn prive zaken en hoor je geheim te houden.

4. miloux

miloux Bekend lid

Jul 27, 2006
    760
    0
    0
    haha, de helft van die quote is maar van mij hoor

5. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry, welk gedeelte?

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Mee eens! Die zin (bovendien mag het niet van mijn geloof) kan ondertussen toegevoegd worden aan het rijtje irritante opmerkingen, naast "kunnen we elkaar niet in elkaars waarde laten :rolleyes: "

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat betekend dus dat jij geen repect hebt voor anders mans mening, iedereen heeft een eigen mening en iedereen leeft anders.

Waarom mag er niet gezegd worden: kunnen we elkaar niet in elkaars waarde laten of het mag niet van ons geloofd.

Er wordt toch gevraagd over het open zijn over het sexleven dan geven mensen daar gewoon een antwoordt. Moeten we soms een ander antwoord geven omdat mensen bepaalde antwoorden irritant vinden?

Weet je wat ik irrirtant vind? Dat mensen steeds zeggen, dit vind ik irritant, en dat vind ik een irritante opmerking. Als je zulke dingen niet wil lezen of niet wilt horen wat doe je dan nog hier?

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    je kan toch gewoon antwoord geven zonder dat zinnetje er steeds bij te zetten?

9. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Zullen we on-topic blijven? ;) (los het anders even op via pb)

10. evon

evon Actief lid

May 18, 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    je bedoelt denk ik de piramide van Maslow...

pavlov deed proeven met honden enzo... :p

(even terzijde)

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yes please, anders is het topic nr 100 waar moslims zich gaan verdedingen tegen over anders gelovigen.
    (wat ik niet nodig vind, want je hoeft je niet te verantwoorden!)

12. miloux

miloux Bekend lid

Jul 27, 2006
    760
    0
    0
    geloof ook niet dat iemand het over moslims heeft hoor, alleen maar over geloof, en dat kan van alles zijn

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Maar wat Natas zegt, is helaas wel de praktijk. Vandaar! ;)

14. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ff ontopic

ik ben er ook heel open over tegen mijn vriendin
    maar alleen als we alleen zijn hoor niet bij de hele groep haha niet iedereen hoeft het te weten

en off topic ja ik wordt er ook erg simpel van
    het lijkt wel of er in elk topic de discussie geloof terugkomt

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja Enise is moslim dus daar komt het wel op neer.

16. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik ben er ook heel open over, alleen de exacte details dat hoeft niemand te weten. Sex is voor ons heel belangrijk! Ik zie geen reden waarom er een taboe op zou moeten rusten.

17. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

whahaha :D ik ben duidelijk met verschillende dingen bezig hahaha

18. miloux

miloux Bekend lid

Jul 27, 2006
    760
    0
    0
    ik vind niet dat het daar op neer komt hoor, toevallig is nu zei het die het zegt, maar had ook iemand andders kunnen zijn.

het gaat erom, dat er gevraagd wordt wat je ergens van vind , ben je er open over of niet, en in veel topics komt nu terug dat het niet mag van het geloof, of dingen van die strekking.

Dat vind ik zelf erg makkelijk, en geen echt antwoord.

En on topic, nee, ik ben er niet open in, omdat ik er geen behoefte aan heb om erover te praten, en het komt ook eigenlijk nooit ter sprake, maar vraagt iemand mij erover dan geef ik gewoon antwoord hoor.

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik praat er zelfs met mijn choonmoeder over.

niet welke standjes,maar wel dat het daar nu bv. gevoelig is.

btw ze is moslim en 60 jaar oud.

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ik ben er niet al te open over, niet hier maar ook niet prive.

Mijn man en ik vinden dat iets voor ons zelf en wat tussen de muren van ons huis moet blijven, wat een ander doet dat moeten ze zelf trouwens weten, ik veroordeel niemand :) het is een vrij land, als je het op het forum wilt bespreken doen! ik zal daar nooit iemand raar op aan kijken.

Share This Page