Omdat niet iedereen dezelfde behoeften heeft, lijkt me. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen de behoefte voelt om met iemand te praten over wat je samen met je partner doet, zoals jij. Met mijn zussen heb ik het er wel eens over, maar ik verwacht daarom niet dat iedereen dat doet.
nee zo bedoel ik het niet., zal het proberen uit te leggen. ik bedoel te zeggen dat dit soort dingen ano 2007 niet in de doofpot gestopt hoeven te worden. eerst en nu nog wel moeten mensen zich bijvoorbeeld gaan schamen voor het feit dat ze bi zijn of homo of wat dan ook. ik bedoel te zeggen dat als dit soort onderwerp open zouden bijven, de taboe er over zal kunnen verdwijnen. ik vind het onderwerp sex geen taboe en ik schaam mij er niet voor om het hier over te hebben. buiten dat dit gewoon mijn gevoel en idee hier over is, kan het ook een stimulatie zijn voor andere om er eventueel over te praten. moeten is inderdaad een groot wordt maar het bespreekbaar maken indien gewenst zal ik het dan willen noemen. veel beestjes worden nog steeds niet bij hun naam genoemt.
Ok, ik snap je nu. Ik ben het zeker met je eens dat de reden dat mensen er soms niet over (willen) praten absoluut geen schaamte hoort te zijn. Dat is naar mijn idee ook niet nodig. Maar er kunnen natuurlijk ook genoeg andere redenen zijn om er niet over te praten met anderen.
wij praten ook open over sex, maar niet iedereen hoeft elk detail te weten. Maar soms is het wel leuk om te horen en doe je weer wat ideen op voor jezelf en je man
ik praat liever met een onbekende over sex dan met een bekende ..... soms praat ik erover met een vriendin , maar verder niet echt. Mijn moeder heeft er wel eens een handje van om smakelijke details van hun sexleven aan mij te melden ! Dat vind ik pas ranzig daar gaan mijn haren van overeind staan ...je ouders hebben toch geen sex L.sybje
whahaha ben ooit per ongeluk bij mijn moeder en haar vriend binnen gelopen toen ik 13 was.was helemaal in shock,kon niet meer lopen,praten ,niks. daar stond ik dan met mijn mond open en de deurklink in mijn hand.terwijl mijn moeder riep dat ik de deur dicht moest doen