nou ja zeg...

Discussion in 'De lounge' started by piri piri, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Noem mij een hormonenbommetje maar dit verbaasde mij toch zo...
    Mijn man had zijn vader aan de telefoon (prietpraat) en uiteraard hadden ze t ook even over komende tijd, bevalling.
    Ohw, zegt mijn schoonpa doodleuk, je hoefd snachts niet te bellen hoor, ik leg mijn telefoon altijd in de huiskamer...
    Aaah, hij is 65, geen ruk te doen, dus wat is er erg aan om nou die keer dat je opa word wakker gebeld te worden..
    Ik heb er werkelijk eerst 24 uur over nagedacht, dn nu ineens heb ik zoeits van...dus mijn kind is niet goed genoeg om voor wakker te worden...
    (wetende dat zijn partner regelmatig snachts aan telefoon hangt ivm familie aan andere kant van planeet.)

Werkelijk....met stomheid geslagen..
    Zooo. Moest er even uit.. hihih:p

2. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    Je zeurt.....

Sorry maar echt?! Dan niet toch? Hij zegt niet dat jullie kind niet goed genoeg is....
    Lekker van je kindje genieten!

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Ach lekker rustig toch?

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Tja hormoonbommetje.... hahaha

Ik zou me hier echt niet druk over maken.
    Lekker laten dan en s ochtends bellen. Hebben jullie mooi nog even tijd samen met de baby...

5. dekilene

dekilene Niet meer actief

+1..

6. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier word s'nachts alleen gebeld omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen en we dus oppas nodig hebben voor ons dochtertje,en dan alleen diegene die op dat moment zal oppassen(hebben een schema ivm wisselende werkuren van beide kanten).de rest pas s'morgensvroeg.

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Lekker rustig.

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Beter toch? Kan je eerst met je gezin genieten van elkaar in alle rust.

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,173
    10,700
    113
    Ik vind in de ochtend bellen ook vroeg genoeg :)

10. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik moet wel lachen om je berichtje eigenlijk :). Die hormoongevoelens klinken bekend in de oren :).
    Maar zijn verlies hoor ;).

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Haha mijn mans ouders zijn ook zo, tja wel beschouwt hebben ze ook wel gelijk ze kunnen toch niet komen dus waarom niet in de ochtend bellen? Lekker van je af laten glijden

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Hihi, joh niet te druk overmaken.
    Als je snachts bevalt gewoon lekker van elkaar genieten en sochtends pas bellen ;)

13. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

ik begrijp je helemaal.....

gewoon zeggen dat ze jou ook niet hoeven te bellen als hij dood is, omdat hij dat 's ochtends ook nog wel is .. is geen optie?! (die kreeg ik te horen op de vraag of ik moest bellen als iemand overleden was....)

14. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Nou ja zeg.... vind dit echt een vergelijking van niks.
    Als die man toch niet komt s nachts waarom hem dan wakker bellen...
    Liever dat hij het eerlijk zegt dan dat je hem maar belt en belt en belt en er niet opgenomen wordt.

15. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    #15 Skyscrapper, Jan 23, 2014
    Last edited: Jan 23, 2014
    Ik was juist degene die niet 'snachts wilde bellen omdat ik bang was dat anderen zich rot zouden schrikken en ik het ook niet nodig vond.
    Die paar uur op een mensenleven zal iedereen wel overleven:D

Ja, maar dat is ie dan toch ook?
    Ik snap er de spoed niet aan om 'snachts te bellen zodat ze gelijk met hun slaaphoofd naar je toekomen. Men kan dan toch niet méér betekenen dan wanneer ze wat later komen.

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik snap t ook wel van je schoonvader. Hij is 65, lekker laten doorslapen die man en de volgende ochtend bellen.

17. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Hij leest t wel op facebook..
    Wat hyper als ik ben zal ik t waarschijnlijk wel daar gelijk plaatsen....dan is t inderdaad pech voor hem....
    ...

18. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Het was geen vergelijking. .. die kreeg ik echt te horen in hetzelfde gesprek over wel of niet bellen als mijn kind geboren was...

19. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik snap je wel hoor! Ik zou ook ''boos'' zijn omdat het blijkbaar niet belangrijk genoeg is om wakker voor te worden. Ik zou er verder geen woorden aan vuil maken, het is graag of niet.

Aan de andere kant is het wel lekker rustig ipv dat iedereen meteen aan je bed staat te springen;)

20. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik snap het wel hoor. Als je zwanger bent kun je gewoon letterlijk niet om je buik heen kijken en is dat dus het centrum van de wereld. Ik snap ook niet wat dat ene nachtje uitmaakt, maar wie weet hoe oud, ziek zwak en misselijk hij in feite is...

Share This Page