Eerst wilde ik dit wel. Maar dan wel eerst de relatie veilig stellen voor we er een open relatie van zouden maken zeg maar. Ik vind wel dat je eerst een paar jaar bij elkaar moet zijn voor je je relatie een open relatie maakt want anders moet je je afvragen of je wel een relatie hebt. Ik wilde dit ivm behoeftes van toenmalige partner, heb er zelf nooit behoefte aan gehad. Helaas ben ik door ervaring wantrouwend geworden. Daarom heb ik gestemd op: nee en ik wil het ook niet. Misschien iets voor de hele verre toekomst maar voorlopig zeker niet.
Wat jij zegt, daar kan ik me goed in vinden. Maar ben jij (en andere meiden die een open relatie hebben) dan niet bang dat je man iemand tegenkomt op wie hij verlieft wordt(andersom kan natuurlijk ook). Verlieft worden kan gebeuren toch, als je je grenzen wijder legt. Dat vind ik wel gevaarlijk.
Ik wil even zeggen dat ik dit echt een geweldig topic vind, ik heb gestemd op nee... VL zou er nooit aan beginnen en ik ben daar zelf ook te jaloers voor in een relatie. Ben wel vroeger met een "vriendje" een aantal keren naar een parenclub geweest... Vond dat destijds heel spannend, heb er ook wat met een vrouw gedaan terwijl de mannen toekeken... Maar met hem had ik geen "relatie" we zagen elkaar regelmatig en deden spannende dingen samen. Doordat ik dat in het verleden al heb geprobeerd heb ik er nu eerlijk gezegd ook niet echt behoefte meer aan VL heeft ook alle dingen die hoog op het mannen verlanglijstje staan al geprobeerd voor mij dus ook die hoeft niet meer Meiden die een open relatie hebben, respect voor jullie dat jullie eerlijk kunnen en durven zijn... Laat je niet gekmaken
Volgens mij moet zo'n beslissing toch best wel egoïstisch zijn. Je kiest voor elkaar, maar je hebt niet genoeg aan elkaar? Ik vind dat persoonlijk een opoffering die je behoord te maken voor je gezin. Net zo goed als dat de een misschien eens zin moet maken voor de ander, maar buiten de deur zoeken, nee dat hoort echt niet bij mijn visie van een normaal huwelijk. Mjah, wat is een normaal huwelijk tegenwoordig... Daar kun je ook 3 weken over discussiëren. Wie ben ik om daar een mening over te hebben, iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten wat ie doet. Maar mijn ding zou t niet zijn.
dit vind ik ook "men" zit blijkbaar monogaam op de bank,maar ondertussen........ ik vind het erg knap als je elkaar zo vertrouwd en zeker bent van elkaar. hier geen open relatie ik ben te jaloers!! en als er een keer wat zou gebeuren zou ik het liever niet weten,tenzij het de spuigaten uit loopt natuurlijk.
Tja hier alles gesloten, maar ik kan mij best voorstellen dat een ander er wel behoefte aan heeft... Waarom niet dan? Als je dat een paar keer per jaar doet en je voelt je er goed bij? Waarom dan laten? Ik zeg maar zo geniet van het leven!! en wees open ben eerlijk!!
Nee, ik moet er niet aan denken. Voor ons betekent onze relatie dat wij de absolute enige voor elkaar zijn. Ook buiten de deur flirten is al iets wat wij uit respect voor elkaar niet doen. Ik heb er daarnaast ook gewoon geen enkele behoefte aan om te rotzooien met andere mannen, dat is echt iets wat ik volledig associeer met en reserveer voor mijn man. Evt wensen op seksueel gebied kunnen wij goed met elkaar bespreken en daarin zitten we ook goed op 1 lijn (wel zo prettig ). Dit werkt voor ons en wij voelen ons hier prettig bij. Prima wat anderen doen, als je het er altijd maar samen over eens bent dan is er volgens mij geen goed of fout.
Hahaha, hier hetzelfde meegemaakt, maar dan geen parenclub, maar gewoon daten. Hoewel toen ik uit had gemaakt met m'n ex, wou ik wel als single zijnde naar een parenclub gaan. Die fantasie dat iedereen naar je kijkt terwijl je "het" aan het doen ben hahaha! k'Heb m'n vriend gevraagd om naar éen parenclub te gaan, gewoon hij en ik met z'n tweetjes in publiek doen. Maar hij zegt: NEE! Net als al die andere preutse meiden hier die roepen dat het VIES en BAH is hahaha Maar misschien gaat ie wel van gedachten veranderen. Hij was vroeger nogal... tja hoe zeg je dat? Hij was vroeger heel erg verlegen en nerdy. Hij heeft nog nooit én vriendin gehad. En nu hij door mij veranderd is, is hij echt wild en LEKKER hahaha. En ik weet dat, omdat ik zie dat andere meiden met hem flirten. Maar verder dan sexy dansen op feestjes en flirten is hij wel MIJN schatje en erg monogaam.