open relatie?

Discussion in 'De lounge' started by MaMa, Jan 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Heb jij een 'open relatie'?

1. ja

2. nee en wil dat ook niet

3. Nee, maar wel gehad

4. nee, maar zou het wel willen

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee geen behoefte aan. Mijn man delen met iemand anders nee dank je, vindt persoonlijk dat je dan geen juiste relatie hebt als je dat kan.

Bedoel dat absoluut niet veroordelend he;) dat anderen dat wel kunnen moeten ze zelf weten. Maar wat relaties betreft ben ik dan lekker ouderwets. Mijn man is alleen voor mij en ik ben alleen voor hem;)

Ik zou het nooit kunnen iig.....

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Nee , dat is echt niks voor mij.
    Ook niet voor mijn man

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik zou mijn vent met niemand willen delen op dat gebied! :)

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Alhoewel; als er een andere vrouw bij is betrokken, zeurt hij ook minder toch? :(

Ik zie potentie :D

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Hier hetzelfde :D

6. Deliana

Deliana Niet meer actief

Haha ik heb het nu al zo druk.... Wordt eerlijk gezegd al moe van het idee :D

Kan eindelijk eens met de beentjes omhoog op de bank liggen, moet ik ook nog op zoek naar een leuke vent en die dank ook nog eens versieren... Ehhh nee dank je ;)

7. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Nee en ik vind het een vies idee dat hij m er eerst bij de ene in heeft gehangen en daarna bij de ander. .. hie goed hij zn knop ook poetst

8. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

Oct 29, 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik niet helemaal met je eens. Over sommige dingen wordt gewoon gesproken door mensen. Sommige ouders zijn misschien vrijer in het vertellen van dingen die ze gehoord hebben ofzo, ik weet het niet. Die jongen zit op de middelbare school, en er wordt behoorlijk over gelult.

Ik leer mijn kind in ieder geval nu nog niet dat het ook "normaal" is dat je het bed met meerdere mensen deelt als je daar beiden mee instemt.
    Ik vind dat persoonlijk ook niet normaal. Dat anderen dat wel willen moet een ieder voor zich weten. I

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hadden een open relatie tot we kinderen wilden. Toch wel prettig om zeker te weten wie papa is ;) ;) :D

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Neen, volgens mij gaat hij dan alleen maar vergelijken :p
    "Miep doet dat nooit, Miep zeurt daar nooit over".

Dan zeg ik: Miep hoeft je stinksokken niet de wassen, en ruikt en hoort ook nooit je vieze scheten aan.
    Miep krijgt dus dan wel de lusten, maar niet de lasten. Miep can go to hell! :D

Ik -als partner- neem als enige de 'lasten' op mij, dan verdien ik ook als enige de lusten.

Tot zover mijn filosofie hierover. :cool:

11. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

Oct 29, 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zeker! Maar wat ik me dan afvraag, is die behoefte nu dan weg om het bed met een ander te delen? Miste je wat bij je partner of heb je gewoon een andere behoefte?
    En wat als je partner het nu wel weer zou willen, maar jij niet of andersom?
    Vraag ik me dan gewoon af;)

12. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    En wanneer de baby is geboren, pakken jullie het weer op of blijft het nu een "gesloten" relatie? Mag ik vragen wat jullie reden was voor een open relatie?

13. bereke

bereke Niet meer actief

14. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    We hebben het er nooit meer over gehad eigenlijk, ik denk dat we er allebei geen behoefte meer aan hebben. Als mijn man dat wel heeft mag hij doen wat hij wil, zolang het gezin maar nooit op nr 2 staat. Wij waren nog erg jong en nogal wild toen we elkaar leerden kennen, inmiddels zijn we behoorlijk burgerlijk en erg druk met werk, hij heeft een vrij groot bedrijf, ik een klein bedrijfje, en dan de kinderen. Ik heb nog steeds een vrij hoog libido als ik dat hier zo wel eens lees, en hij ook. En ik blijf voor altijd bi natuurlijk:D Maar voor vaker dan 5 keer in de week heb ik de puf niet meer, en ik heb ook niet meer zo'n zin in andere mensen/vrouwen.

15. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn kinderen zijn al groter, en nog steeds geen behoefte meer aan wilde dingen ;)

16. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

Oct 29, 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik veroordeel je niet laat ik dat eerst zeggen:D Maar dat je dan zegt dat je man mag doen wat hij wil:( Daar begrijp ik niets van.. Stel nu, dat hij elke week een ander tussen de lakens heeft liggen. Terwijl jij daar persoonlijk geen zin meer in hebt. Dan is dat toch enorm respectloos naar jou toe. Ik zie dat niet. Dat is dan toch vragen om een probleem.
    Als jou man dus gaat stappen, en hij heeft zin in iets, dan mag dat gewoon? Ik kan dat niet begrijpen.

Ik vind het dan nog weer anders als je samen bent, en er een man of vrouw bij is, dus een trio of voor mijn part een kwartet. Maar afzonderlijk van elkaar.. nee dat vraagt echt om problemen denk ik op de lange duur.

17. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    #37 mysteriousgirl1, Jan 22, 2014
    Last edited: Jan 22, 2014
    Open relatie, mja, Geen ja en geen nee..

Ik ben biseksueel en mag met vrouwen uit, en zoenen en s*ksen als ik dat wil. Ik heb een select groepje vriendinnen waar ik regelmatig mee uit ging (nu niet meer nu ik zwanger ben) en daar werd wel eens mee gezoend enzo.
    Dat vind ie prima, hij ziet die meiden niet als bedreiging en vind het erg leuk om de verhalen te horen. En ik heb er nooit misbruik van gemaakt, en dat weet hij. Ben met 5 dames naar bed geweest tijdens onze relatie van 8 jaar.. Allemaal no strings attached en puur voor de lol en g*ilheid.

Momenteel totaal geen behoefte aan meiden.. misschien over een paar jaar weer. Ik heb al moeite met mn libido naar mn vent toe dus laat staan ook nog een meid erbij haha

En andersom?
    Hij heeft geen behoefte aan een andere vrouw, mocht dat wel zo zijn dan mag hij haar best mee naar huis nemen. ;)
    Echt met een vrouw naar bed zonder mij erbij is niet de bedoeling. Maar mocht hij een keer écht heel graag met iemand anders naar bed willen dan mag hij van mij best een prostituee bezoeken na overleg.
    Hij mag van mij ook best naar een stripclub en een lapdance krijgen oid. Dat boeit me echt totaal niet. We vertrouwen elkaar blind na 8 jaar en we zijn elkaars soulmates.

edit: uiteraard is dit allemaal ontstaan in een proces van jaren he, dit gaat niet over 1 dag ijs ;)

18. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nee hebben we beide geen behoefte aan :)

19. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als hij gaat stappen mag hij doen wat hij wil ja, ik ook. Ik heb gewoon dat jaloerse gevoel helemaal niet. Ik vind het ook niet respectloos, omdat we allebei weten waar we staan. Als je een gesloten relatie hebt en de ander doet het toch, terwijl hij weet dat hij kwetsend bezig is, dan is het respectloos.

Verder zou ik niet willen dat de kinderen er iets van merken, we voeden ze normaal op, we geven ze mee dat het normaal is om een gesloten relatie te hebben. Niet dat we het er zo expliciet over hebben, maar dat hebben ouders met een gesloten relatie ook niet denk ik. Maar goed, voorlopig hebben wij meer een gesloten relatie, omdat we er allebei geen behoefte aan lijken te hebben :)

20. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Hihi ik zag je banner en dacht dat dat een banner was voor de zwangreschap, oeps! niet goed gekeken :)

Wisten jullie van elkaar wanneer jullie met iemand anders naar bed gingen/waren geweest?

:$Ik lees in je ander berichtje dat je nu niet meer vaker dan 5 keer per week kunt, oh myyyyy dat haal ik nog niet eens :p hoevaak deden jullie het voorheen wel niet ;) Hadden jullie vaak andere partners eigenlijk?

Sorry haha, ondanks dat ik het zelf niet zou kunnen ben ik wel reeeuuuze nieuwschierig.

Share This Page