Wat ik dus al zei, ik heb het van dichtbij ook fout zien gaan. Mijn vriendin had ook haar soulmate gevonden, woonde samen helemaal gelukkig. Hadden een open relatie, sex met anderen, apart van elkaar, trio naar parenclubs etc. Het was allemaal goed en ze waren volkomen eerlijk tegen elkaar. Maar haar inmiddels ex, is er dus nu wel vandoor met hun trio vriendinnetje. Ik vind wel dat je het opzoekt om het mis te laten gaan. Zal niet voor iedereen gelden in een vrije relatie, maar het kan wel heel makkelijk.
Ja, we hebben er altijd alles verteld. Ik zag het ook gelijk aan zijn hoofd Ik had vaker andere partners, omdat ik ook op vrouwen val. Mijn man niet zo vaak, hij is altijd al erg druk geweest met het bedrijf opzetten. Ik denk dat hij misschien 2 keer per jaar met een ander naar bed ging. @bloempjeroos, als je 'je relatie opent' om je relatie te redden bijvoorbeeld, dan denk ik dat je niet goed bezig bent. Toen mijn man en ik elkaar leerden kennen werden we meer vrienden die het ook wel eens deden. Pas toen ik door omstandigheden bij hem kwam wonen werd het meer een relatie, toen werd ik ook pas verliefd. Dus het begon al niet als een normale relatie We zijn ook allebei wel eens verliefd op een ander geweest voordat de kids kwamen. Daar hebben we toen ook over gepraat, en ook over gelachen. We willen allebei bij elkaar blijven, we zijn gewoon gelukkig met elkaar, en we kunnen vreselijk lachen en huilen samen, en ook heel goed seksen We zijn nog gelukkiger nu de kids er zijn, en de rest vinden we gewoon niet zo belangrijk. Ik heb ook niet zon zin meer om te stappen en zo, dus dan kom je ook niet meer zo in de gelegenheid. Nu zijn we dus een 'normaal' gezinnetje
Lijkt me wel raar als je vriend thuis komt een in detail vertelt hoe z'n avond was een wat hij met 'miep' heeft gedaan.. Niks voor mij da's wel duidelijk hihi
En toch denk ik dan, waarom je kinderen iets leren waar je zelf eigenlijk niet achter staat. Oké nu hebben jullie even geen andere partners maar eigenlijk vinden jullie een open relatie normaal. Niet dat je er idd helemaal op in moet gaan als ouders dat snap ik, maar je leert ze nu iets anders. Sta er dan ook volledig achter.
Nee bedankt! Maar ieder zijn ding. Ik bedoel ik zou wel eens buiten willen snoepen maar mijn man mag dat niet! Geintjeeeee!
Moet je je kinderen uberhaubt inlichten over je s*ks leven? Vind van niet. Ik denk dat het heel verstandig is om je kinderen te leren over monogamie in een relatie als uitgangspunt. De rest ontdekken ze (wellicht) wel als ze zelf 18+ zijn.
Dat zeg ik niet dat je moet vertellen over je sexleven. Het is toch een bepaalde instelling die je hebt als je een open relatie hebt. Ik vindt dat je wel achter je levenswijze moet staan dan, is toch ook niks om geheim te houden of om je voor te schamen dan.
Een open relatie = je seks leven. Ik denk dat jij een andere definitie van een open relatie in je hoofd hebt. Wat voor instelling heb je volgens jou bij een open relatie wat voor je kinderen belangrijk is om te weten? Heeft toch helemaal niets met schamen te maken. Gaat kinderen helemaal niets aan wat papa en mama doen in hun vrije tijd. Als ze samen maar ook een front zijn voor hun gezin.
In mijn vorige relatie heb ik dat wel gehad. Ging ook een tijd goed. Maar uiteindelijk werd ik toch verliefd op een ander.. Ik wil nooit meer een open relatie. Het is spannend in t begin, het gaf mij wat lucht om dat het tussen mij en mn man niet zo lekker liep. Maar het werd voor mij zowat een verslaving haha. De spanning was leuk maar heb nu een gouden vent aan de haak geslagen en dat zou ik nooit willen verpesten.
No way!! Never!! Haha.. nee.. ik zou gek worden van jaloezie, mn man met een ander.. En ik heb er zelf ook totaal geen behoefte aan! Ik heb een super fijne vent en we hebben het na al die jaren nog steeds super leuk en lekker samen..