Dat vindt ik gek dat je dit zegt? Wat is normaal dan? Ik vindt dat alles en iedereen hoe je ook leeft normaal is...
Nee, dank je. En partner is er ook niet geïnteresseerd in. Vroegere kennissen hebben zo'n relatie, vandaar dat we het er wel es over gehad hebben en dat ik exact weet hoe mijn partner er over denkt .
Dit is mijn mening. En ik zeg niet dat het beesten zijn maar wel dat beesten het ook met meerdere beesten doen en dus die vergelijking maak. Voor mij zou het voelen alsof mijn man niet genoeg heeft aan mij alleen in bed. Ook lijkt het me voor je kinderen verwarrend als zij het weten. Ik denk ook niet dat iemand met een open relatie er wakker van zal liggen dat ik het raar vind dus ik vind dat je deze reactie overdrijft.
Ik zou het niet erg vinden denk ik... zelfde als dat programma op tlc sisterwifes. Lijkt me geweldig. Of het echt voor mij zou zijn weggelegd weet ik niet maar ik sta er voor open, om erover te praten welteverstaan
Nee, ook geen behoefte aan, ik zou gek worden als ik vl met een andere vrouw in bed zie.. (Trio lijkt me dan wel weer opwindend, maar dan moet ik er dus bij zijn! Hihi)
Schijnbaar maar dus je vindt eigenlijk dat jullie relatie niet normaal is dan? Ik zie dat dan alsof je het iets verkeerds vindt
Ik heb niet alles gelezen . Ik heb geen open relatie. , zou het ook niet willen. Ik vind het een raar idee dat mijn man bewust alleen naar een andere vrouw gaat om daar een gezellig avondje te hebben en dan de volgende dag weer terug komt. Ook heb ik altijd zo iets wat nou als je gevoelens voor die ander krijgt , ik bedoel je deelt toch iets intiems. Vooral als je een langere affaire naast je relatie heb bedoel ik dan meer. Samen naar een parenclub vind ik weer iets anders. Ik bedoel je doet dit samen. Ik heb in een parenclub gewerkt achter de bar. Ik moet eerlijk zeggen de mensen (meeste) kwamen samen en gingen ook echt samen een avond uit en naar boven (wel met andere). Wij als personeel zagen weinig want boven was de place to be en wij werkte beneden. Moet ik er ook even bij vertellen dat zown 30% niet eens naar boven ging en echt voor de gezellig heid kwam. Want ik moet eerlijk zeggen gezellig was het er altijd , nooit ruzie , geen gezeur vrouw was koninging. Ik kan me nog in denken als je 10 jaar huwelijk heb , met 3 kinderen en een sleur dat je zoiets zoekt om er uit te komen. Maar ligt daar ook weer aan hoever ga je. Maar je kiest hier samen voor en doet dit samen. In iedergeval is het beide niks voor mij. Ik wil mijn man niet delen. Al zou ik wel een keer mijn man willen laten zien wat een parenclub is, juist omdat hij er een raar beeld van heeft. Alle mensen kwamen daar oud , jong , dik , dun , 'kakkers en aso's'. Sfeer was top en niemand komt zomaar aan je. Ik zou er niemand op veroordelen.
Normaal betekent dat het 'aan de norm voldoet' Niet-normaal is niet per definitie verkeerd, maar gewoon datgene wat niet aan de algemeen aanvaarde normen voldoet. In deze context is een open relatie inderdaad 'niet normaal', maar dat hoeft absoluut niet te betekenen dat het verkeerd zou moeten zijn.
Jammer dat de mensen die wel aan partnerruil o.i.d doen zo aangevallen worden. Er is nooit een draaiboek geschreven van hoe een relatie zou moeten zijn. Elke relatie is uniek en persoonlijk. Sommige schrijven over normen en waarde... Die heb je dus zelf niet als je deze mensen zo neer haalt omdat hun graag leven zoals ze willen. Iemand accepteren zoals hij/zij is en leeft, dat zijn normen en waarde!
Ik heb het idee dat de 'partnerruilers' zich minder aangevallen voelen dan de mensen die voor ze opkomen...
Hahah..dacht precies hetzelfde! Respect voor iedereen die het wel kan en het goed gaat. Monogamie is niet natuurlijk, dus kan voor sommige koppels werken. Moet je wel veel vertrouwen in elkaar hebben en niet jaloers zijn.