Nee het idee al dat mijn man mij zou kunnen delen met andere mannen Dan is hij zo'n zwakke l*l pff. Een echte man kan het niet eens hebben dat andere mannen staren naar zijn vrouw. Ik hou van macho hihi
Wat een gekke vergelijking! Dat mijn man en ik elkaar af en toe kunnen "delen" met iemsnd anders, zoals jij dat noemt, heeft toch niets met zwakheid of mannelijkheid of macho te maken? Kun je me dat uitleggen? Mijn man is juist zeker van zichzelf en niet jaloers of bezitterig.
Ik vind het juist heel mannelijk dat een man jaloers is op zijn vrouw, niet ziekelijk jaloers hoor. Een man die het goed vind dat anderen op zijn vrouw geilen of zelfs met haar het bed delen vind ik allesbehalve mannelijk.
Tja ok, ha ha.. dat mag je denken natuurlijk. Ik vind het nogal een eh.. aparte vergelijking en gaat naar mijn mening in ieder geval bij ons niet op.
Tja, ik heb een paar regels voor hem: - ik wil het van niemand terug horen (dus geen stoere praat op feestjes, geen bekenden in de buurt etc) - het moet eenmalig zijn - het mag niet met een bekende zijn of een bekende van een bekende ofzo en die persoon mag in geen enkele relatie tot ons staan (maw geen collega, ex, buurvrouw, vriendin van een vriend van hem etc). - het mag geen enkele consequentie hebben voor de toekomst, dus geen soa's, zwangerschappen of uitwisseling van telefoonnummers/mail. Dit beperkt de kansen natuurlijk. Maar als hij alleen op zakenreis is, vind in het saaie hotel een bloedmooie vrouw aan de bar en ze hebben seks vind ik dat prima. Mijn man hanteert gelijke regels maar noemt het anders, namelijk: wat niet weet wat niet deert Maar goed ik heb makkelijk praten, mijn man ziet de meerwaarde niet, raar toch
Voor ons niet weggelegd, wij voelen ons daar niet prettig bij. Onze oude buren gingen hier vrijer mee om. Zij gingen naar paren clubs en vonden het leuk als anderen naar hun keken. Ook had zij belangstelling voor s*x met andere vrouwen en dat vond hij oké als hij er dan bij was. Prima voor hun! Ik vind het interessant hoe zij er in staan en hoe hun relatie stand houdt.
Nee, dat zou hier echt niet werken, maar bij anderen werkt dat wel, en dat is ook prima zo. Wat ik in dat andere topic zo opvallend vind, is dat er vele reacties waren met 'Ja, ik zou er nog geen seconde over nadenken! Maar mijn man mag dat echt niet hoor' Hmmm..
Micchan! Een beetje ongepast in dit topic, maar je onderschrift.... Wat erg! Gecondoleerd meid! Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies! Ik mis je topic hier in de Lounge, maar ga hem even opzoeken.
Ja, soms 1 keer per maand, soms 1 keer per twee weken, ligt er net aan wat ik "nodig" heb. In zijn geval is het 1 keer paar maand, 1 keer per 2 maanden hooguit. Alles 100% veilig, en we praten niet over wat je precies gedaan hebt.
Gekke vraag hoor misschien, en je hoeft ook niet te antwoorden, maar wat ben je dan precies "nodig" wat je man je niet kan geven?
Voor mij (ons) geldt dat sex alleen maar hoort/past bij liefde en trouw, dus nee, we houden het bij onze gelukkige gesloten relatie.
Een oprecht benieuwde vraag, zeker geen aanval: maar zo open is je relatie dan toch niet, als je er niet ook alles over kan bespreken? Of moet ik dat anders zien? Zou je dat eens uit willen leggen? (nogmaals: niet uit aanval oid maar omdat ik echt probeer het te begrijpen)
ja maar ik moet wel toegeven dat het nog nooit zo ver gekomen is Misschien wel juist doordat we zo open zijn, ook over fantasien over anderen en dergelijke.
We hebben geen open relatie. Dit omdat we niet willen delen en graag een gezinnetje willen. Persoonlijk vind ik een open relatie daar niet bij passen. Een gezin hoop je met z'n tweeën te stichten. Maar als het gezinnetje compleet is en mijn man blijkt behoefte te hebben aan seksueel iets anders, denk ik dat ik dat wel ok vind. Wel met regels! - de kinderen gaan ten alle tijde voor. Van huiswerk tot ongelukken. - niet in ons huis - niet met een bekende, het is eenmalig - ik wil niet weten wat er gebeurd is - het moet veilig Maar voor nu?! Echt niet! Bij het typen van dit stuk schieten al mijn stekels al uit, haha.
Sommige mensen roepen: Nooit! Bah! Vies! Doe je kinderen toch niet aan? Vind het zo grappig. Ik vind sex heerlijk. En fantaseren ook. En ik heb het ooit in het echt gedaan. Geen partner ruil, maar rollen bollen met een ander. En ik heb geen spijt. Maar daarom zijn de jongens waarmee ik een relatie heb gehad, mijn exen. Nu ik éen lieve man heb. Respecteer ik zijn keuzes. Als hij het wilt, dan met 2 meiden zegt hij. En ik vind het niet erg. Soms fantaseren we het, en hebben éen heftige vrijpartij. Maar na de sex, gaan we praten en lachen en dan zegt hij dat hij het niet durft. En om eerlijk te zijn, ik kan gewoon niet met hem delen met een ander. Hij is zo lief en onschuldig en zou zijn hele imago veranderen. Ik ben gewoon wie ik ben, éen beetje gek maar met éen hart van goud Misschien wel ooit, misschien wel nooit.