was wat kipstukken aan het braden en opeens knapt er wat in de kip en kreeg 3 flinke vet spetters in mn gezicht. ben t nu koel houden met een natte handdoek, dat helpt wel maarja totdat ik die eraf haal en dan brandt het vrolijk verder. wat kan ik er op smeren want dit is echt niet tof :x
Altijd eerst koelen met water. Een paar druppels Etherische Olie van Lavendel (Lavandula angustifolia of Lavandula officinalis) Aloe vera gel als je dat hebt. Om het uur opbrengen totdat de pijn afneemt.
Ik zou de HAP even vragen en aub geen boter ed op gaan smeren ivm infecties. Het is wel je gezicht natuurlijk.
Ik hen eens een vinger verbrand met kokend water en dat brandde ook verschrikkelijk. Op google opgezocht wat ik kon doen want ik had geen brandcreme in huis. Toen las ik van tandpasta erop smeren. Dit gedaan en dit hielp, kan ook toeval zijn want het brandde al anderhalf uur ofzo.
nou er is volgens mij niks te zien. heb geen spiegel beneden en nog geen zin gehad om naar boven te gaan maar open is t niet. 1 spetter zit precies in mn wenkbrauw, andere net boven mn lip onder mn neus. vind het niet HAP-waardig ze zien me al aankomen haha. maar pijn doet t wel
Als je naar hap ga krijg je ook niks alleen als het heel ernstig is. Heb zelf namelijk een keer kokend water over me boven been gegooid. Koelen en het brand duur Max 24 uur. Succes
bio gaas zijn groene natte gaasjes te koop bij een apotheek helpt ontzettend goed heb 2e graads verbranding gehad