wisselende temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    wij zijn sinds dec 2007 bezig voor een kleine. omdat het niet wilde lukken moesten we gaan temperaturen van de huisarts.

ik was vanaf sept 2008 niet meer ongi geworden en ben toen begin december begonnen met temperaturen. ik werd eind december ongi. in januari was mijn temperatuur ook erg mooi en toen ik eind jan naar de huisarts ging zei hij dat ik me nergens zorgen over moest maken. echter deze maand/cyclus is mijn temperatuur wel erg wisselvallig. bij de eerste piek in mijn kaartje was ik grieperig, en mijn temperatuur herstelde zich ook. daarna ging hij weer veranderen en toen voelde ik me toch goed.

dit zijn mijn kaartjes:
    http://www.fertilityfriend.com/home/24929e

er is nu nog geen eisprong gedetecteerd, maar mijn cyclus is wel erg onregelmatig. (van sept tot dec 122 dagen, van dec tot jan 33 dagen en nu zit ik alweer op 37 dagen zonder eisprong?)

moet ik me zorgen gaan maken?
    [/url]

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik denk dat je waarschijnlijk een eisprong hebt gehad op dag 29.

Hoe temperatuur je?

En als je over een week nog niet ongesteld ben zou ik weer naar de HA gaan en vragen om een doorverwijzing naar een gyn. Want dit hoort duidelijk niet zo. Niet dat je je nu veel zorgen moet gaan maken, want vaak is er wel wat aan te doen wanneer er iets is. Je kan bijv. pcos hebben (google maar eens), want sommigen worden dan ook zo lang niet ongesteld.

3. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    ik temperatuur via mijn achterste omdat ik hoorde dat dat het meest betrouwbaarste is. ook temperatuur ik altijd tussen 6.10 en 6.30, zelfs in het weekend.

vanaf vandaag geeft hij een eisprong aan op dag 35? ik ben benieuwd of FF hem laat staan. hij heeft hem weleens vaker verzet bij mij.

4. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik val even binnen, had m`n vraag al ergens anders gevraagt, maar die topic ging niet over temp al was de titel:
    temp schommelt onwijs.

Hier mijn probleempje.
    Ik krijg maar geen goede stabiele temp.
    Ik doe het nu in m`n kontje, op dezelfde tijd maar toch blijft de temp. schommelen.
    Ik zal even m`n kaartje update, en dan zie je wat ik bedoel.
    Vind het toch wel erg vervelend dat ik niet echt stabiel ben in de temp.
    Nu heb ik trouwens al expres voor deze ronde alles hetzelfde gehouden.
    Dus geen verwarming aan, zelfde nachtkleding aan.
    Wie heeft er nog tips voor een rare temp.-schommel-meid?
    Overige kaartjes staan in m`n album.

Groetjes

5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @wops, ik denk dat je het even de tijd moet geven.
    Bij mij word de temp soms 4 dagen voor mijn ei wat stabieler, ik hoop dat dat bij jou ook gaat gebeuren. Ik begrijp je hoge uitschieters ook niet zo goed.
    Als je zeker weet dat je op dezelfde tijd, rectaal en dezelfde thermometer tempt. dan heb je wel een goed overzicht.

@wennepen, ik weet niet hoe lang je moet tempen anders kan je weer terug naar je huisarts met je kaartje.

Deel Deze Pagina