veel sterkte meid!! hopelijk is degene die de curretage moet doen ineens ziek ofzo.. zou wel fijn zijn als je iemand krijgt waar je goed mee kan praten en die je goed begeleid.. tis niet niks allemaal!
Veel sterkte meid. Wat een heftige tijd zitten jullie nu in. Hopelijk krijg je vanmiddag een aantal mooie foto's mee van jullie kindje. Veel kracht toegewenst!
Boven het hoofdje zit een handje... Helemaal trots!! Mooie hartslag en een prachtig kindje... Zo jammer dat het morgenochtend afgelopen is
Ach arme frummel... helemaal alles erop en eraan, maar zonder schedeltje Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn, weten dat het gaat aflopen. Het troost natuurlijk helemaal niet dat dit uiteindelijk uit liefde is, dat je dit wondertje een groter leed bespaart. Een open schedeltje... dat is gewoon niet met het aardse leven te verenigen. Heelveel sterkte met het afscheid. En morgen met de curretage.
Prachtig omschreven, sluit ik me volledig bij aan. Heel veel sterkte meid... morgen brand ik hier een extra kaarsje voor jullie...
Wat een prachtig plaatje van jullie kleintje... Maar zo vreselijk dat hij/zij niet bij jullie kan blijven.. Maar wat zal deze foto veel voor jullie betekenen... Jullie kleintje zal op een of andere manier altijd bij jullie zijn.. Veel sterkte morgen.. Knuffel voor jou!
Zo'n mooi kindje met zoveel pech . Heel veel sterkte met de curettage en met het verwerken van alles.
Prachtig om dat mooie profieltje te zien, maar wat hartverscheurend om te weten dat het morgen over is... Gaan jullie nog (chromosomen)onderzoek laten doen? En nemen jullie het kindje mee naar huis om te begraven? Nou meid, zal aan jullie denken morgen...