Veel sterkte vandaag! Heb met tranen in de ogen je verhaal gelezen... 'ookal ben je nu niet meer bij ons, je bent en blijft een wonder. Je zit ergens veilig, diep in mij en dat maakt je héél bijzonder!' Enorm veel sterkte! XxXx
Ook ik heb met tranen in mijn ogen dit verhaal gelezen, wat ontzettend moeilijk zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je kindje.
Hoe gaat het nu met je? Het is vast verwarrend allemaal. Ik weet nog goed dat ik aan de ene kant opgelucht was, het was voorbij. Maar aan de andere kant voelde ik me zo ontzettend leeg en verdrietig Nogmaals veel licht en liefde gewenst meid.
Vlinder hier ook grote opluchting... Geen leeg gevoel, maar wel een soort rouw. Zo moeilijk te verwoorden. Heb op de ok even gehuild, maar de gyn herkende mij nog en was fantastisch! De curettage heeft 3 kwartier geduurd. Vloei maar een beetje, maar heb wel vrij veel krampen nog...
Dikke knuffel meid! En gewoon huilen, laat alles maar komen meis. Dat is het beste voor de verwerking als je daar behoefte aan hebt.
Oh wat fijn dat de gyn fantastisch was. Dat is zo belangrijk. En natuurlijk voel je rouw, je bent je kindje kwijt. En rouw na een zwangerschapsafbreking op medische gronden is heel heftig, er komt zoveel bij kijken. Ik hoop dat de krampen snel verdwijnen, ik hoop dat je onder de dekens kunt kruipen en de boel de boel kunt laten. Even voor jou laten zorgen in deze verdrietige tijd. Sterkte meid.
Meid, ik zit met de tranen in mijn ogen. Ik heb geen idee wat te zeggen. Wil je alleen heel erg veel sterkte wensen.