ik neem aan dat je mij bedoeld met 'edo'...? 8) via knop kickers, dan damesschoenen, zie je allemaal open schoenen bijvoorbeeld Wala...
Ik heb eindelijk de ideale schoentjes gevonden! http://www.schoenenkoopjes.nl/Shop/Prod ... 42-wit.htm Ben zooo blij! Bedankt voor jullie tips.
Ik bestel altijd schoenen op Omoda! Heb nu Birkenstocks (wel de hippe versie hoor ) Sommige vinden ze vreselijk, ik vind ze géweldig! Oh en ze lopen heerlijk.
Ja dit is volgens mij de omoda outlet waar ik ze heb gevonden, vind ze echt supermooi. Heb meteen een ander pumpje besteld van bullbozer voor 25 euro (ja niet heel mooi, maar voor 25 euro leuk voor erbij!).
Een heel topic om vervolgens "niet zulke heel mooie schoenen" aan te schaffen..... Whahahaha...ben blij dat je wat hebt!
Nee dat staat er niet, misschien kun je het 2x lezen voordat je reageert. Ik vind je opmerkingen sowieso niet erg vriendelijk overkomen. Ik heb de perfecte pumps gekocht en daarbij nog pumps voor 25 euro.
goed geslaagd dus, fijn! ik heb vandaag echt SUPERschoenen gekocht, bij de Ziengs. ze zijn van Clarks. ze hebben een diabolohak (zoooo elegant), en een T-riempje op de wreef. in zwart leer. echt helemaal waar ik al jaaaaaaaren naar op zoek was. ben blijblijblij!
ik heb dit berichtje even 2 keer gelezen, en ik heb wel een tip voor je: als je zulke lange tenen hebt kun je beter via internet een maatje groter bestellen 8) Toetie, die link van jou is super! daar ga ik zeker gebruik van maken
Nee hoor geen lange tenen dus maatje 37 zal perfect zitten. Ik vond de opmerkingen gewoon niet vriendelijk, dit was al de 2de opmerking in dit topic waarbij ik een btje een naar gevoel kreeg.