Help twijfel bugaboo cameleon3 of de Joolz day Earth

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Moniqu31987, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniqu31987

3 aug 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Help...
    Wij zijn wezen kijken voor de Bugaboo Cameleon3 en de Joolz day Earth en ik was overtuigd de Bugaboo te willen maar begin nu toch te twijfelen.
    Wat zijn volgens jullie die voordelen van de Bugaboo of is het voor jullie nou juist de Joolz

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Bugaboo!! Heb de cameleon3 gehad, top wagen is dat :)

Moniqu31987 vindt dit leuk.
  3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik ben helemaal voor bugaboo,maar als je er niet uit komt zal ik even gaan proef rijden. Dan zie je naast elkaar en kan je zien hoe ze in en uit elkaar klappen,hoe groot de wagenbak is en hoe ze lopen en sturen. Zelf dus bugaboo (cameleon maar dan een oudere versie) hier en vooral de grote wagenbak en hoe soepel hij stuurd vinden we erg fijn,er is ook veel ruimte onderin. Nadeel vind ik wel dat als het wieg/wagenbak gedeelte erop zit dat je er dan moeilijker bij kan maar bij de bugaboo buffalo is die tussenruimte al groter omdat de bak en het zitje hoger op zit.
    Vooral even gaan kijken en proberen dus en kijken wat jullie het fijnst vinden.

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Wij hebben de Bugaboo Cameleon3 gekocht voor ons eerste kindje, heerlijke wagen!! Met alle wagens toen een rondje gereden in de winkel en de Cameleon was toen echt bij far de meest makkelijke en lichte wagen om te sturen. Kan ook makkelijk met 1 hand, en bochtjes draaien etc.

Nu zwanger van nr. 2 en van marktplaats de bugaboo donkey duo gehaald. Maar alleen maar voor een jaartje ofzo en dan verkopen we de duo weer tegen de tijd dat ons zoontje toch niet meer echt in de wagen wil/past en schakel ik weer lekker over op de Cameleon3.

5. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Wij twijfelden ook een paar maandjes terug en zijn beide wagens uitgebreid gaan testen bij Babypark. We vonden de Bugaboo veel makkelijker met inklappen en net wat fijner rijden. En zijn dus uiteindelijk voor de Bugaboo gegaan.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Absoluut bugaboo! Hebben zelf de Cameleon en de donkey. Persoonlijk zou ik voor de Buffalo gaan vanwege de vier grote wielen.

7. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Ik ken de Joolz niet, maar ben heel erg blij met onze Bugaboo Cameleon! Hij rijdt heel prettig, de kinderwagenbak is lekker ruim voor baby, hij klapt makkelijk in elkaar en we hebben er een fijn zitje bij gekocht toen onze tweede op komst was.

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik zou voor de Bugaboo gaan!

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Joolz! Ik heb toen heel erg getwijfeld tussen de joolz en de bugaboo, totdat we alle voor en nadelen gingen bekijken van beide wagens! Joolz is een stuk hoger dan de bugaboo, joolz is makkelijker en kleiner in te klappen! Bij de bugaboo moet je voor sommige handelingen bukken, bij de joolz niet! En de kap is een stuk steviger van de joolz! En ik vind de joolz echt lichter en beter rijden! Ik zou gewoon een test rit maken En dan kijken welke je fijner vind:)

Deel Deze Pagina