Hoi dames, ik heb een spijkerbroek gekocht die net iets te strak zit bij de benen waardoor ik hem NET niet hoog genoeg op kan trekken om hem dicht te krijgen. Denk een foutje in de broek daarom was hij natuurlijk ook in de uitverkoop! Maar ik weet uit ervaring dat spijkerbroeken zoizo wat uitrekken na lang dragen heefd iemand ook nog andere tips misschien om hem wat uit te rekken bij de pijpen? Alvast heel erg bedankt!
Ik trek hem zo ver mogelijk op en dan ga ik een aantal keer door mijn knieen. Dus ik sta dan recht en dan hurk ik als het ware. Als ik dat een aantal keer gedaan heb zit mijn broek een stuk beter. Anders moet je hem liggend omhoog trekken, dat scheelt ook wel eens. Doei
Of de broek natmaken en dan aantrekken en rekken en strekken (voelt heel vies! doet je denken aan je zwemdiploma halen, met kleren zwemmen )
Wat Maja zegt is inderdaad een goede tip (mijn ervaring). Irritant he, zulke broeken die niet meewerken!
Ja, dat is echt een irritant gevoel. Ik zou er even een aardige fietstocht mee maken, scheelt vaak ook.
Hey echt super bedankt voor de tips. Maar kan ik niet beter die broek eerst aantrekken en dan natmaken? Ik heb zo een idee dat ik hem niet meer aankrijg als hij eenmaal nat is.