spijkerbroek

Discussion in 'De lounge' started by , May 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi dames,

ik heb een spijkerbroek gekocht die net iets te strak zit bij de benen waardoor ik hem NET niet hoog genoeg op kan trekken om hem dicht te krijgen. Denk een foutje in de broek daarom was hij natuurlijk ook in de uitverkoop!
    Maar ik weet uit ervaring dat spijkerbroeken zoizo wat uitrekken na lang dragen heefd iemand ook nog andere tips misschien om hem wat uit te rekken bij de pijpen?

Alvast heel erg bedankt! :D

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik trek hem zo ver mogelijk op en dan ga ik een aantal keer door mijn knieen. Dus ik sta dan recht en dan hurk ik als het ware. Als ik dat een aantal keer gedaan heb zit mijn broek een stuk beter. Anders moet je hem liggend omhoog trekken, dat scheelt ook wel eens.

Doei

3. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Of de broek natmaken en dan aantrekken en rekken en strekken (voelt heel vies! doet je denken aan je zwemdiploma halen, met kleren zwemmen :) )

4. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Wat Maja zegt is inderdaad een goede tip (mijn ervaring). Irritant he, zulke broeken die niet meewerken!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ja, dat is echt een irritant gevoel. Ik zou er even een aardige fietstocht mee maken, scheelt vaak ook.

6. Niet meer actief

Hey echt super bedankt voor de tips.
    Maar kan ik niet beter die broek eerst aantrekken en dan natmaken?
    Ik heb zo een idee dat ik hem niet meer aankrijg als hij eenmaal nat is.

:)

Share This Page