Hey meiden, Niet heel acctief in meeschrijven, wel in meelezen, maar nu had ik toch wel een 'probleempje' waar jullie me vast mee kunnen helpen.... Ik ben een drama als het gaat om cadeautjes kopen, zelfs voor m´n beste vriendinnetje... Maar nu dacht ik, hier meiden genoeg, dus vast ook genoeg inspiratie. Even kort waar ik ongeveer aan denk: - rond de 20-25 euro - mag een samengesteld pakket zijn - nog geen kids en niet zwanger - bon + cadeautje = leuk - ze houdt van reizen (vertrekt binnenkort naar Australie) - sportieve meid - niet van de (veel) make up - wel van sieraden Van haar krijg ik vaak een bon die we samen gebruiken: high tea, lunchen enz. Dus niet echt leuk om hetzelfde terug te geven. Wie heeft een leuke idee (foto)? Vraag maar niet wanneer ze jarig is...dat is ze namelijk bijna weer, dus ik loop achter... *schaam*. Alvast bedankt! Liefs Bugsy!
Een leuke gids/boek over een gebied wat ze gaat bezoeken in Australië? Misschien bij de ANWB winkel. Daarbij zou je nog wat typisch Hollandse dingen kunnen doen die ze daar niet kan krijgen (wel even opletten of ze dat mag meenemen het land in ).
Australie is heeeel streng wat je allemaal in mag voeren, in ieder geval geen etenswaren! Verder geen idee, ben zelf ook niet zo goed in cadeautjes... misschien handige dingetjes voor op reis?
Ik zou een reispakketje samen stellen met spulletjes die ze daar kan gebruiken. Je kan ook een mooi blanco boek kopen dan kan ze daarin alle reisdingen opschrijven (soort van dagboek) daarbij kan je een mooie pen doen met een tekst erin gegraveerd.
Maak/koop een leuk dagboek waar je her en der foto's in plakt van jullie samen... Miss een mooie vriendschaps armband (2 dezelfde, 1 voor haar 1 voor jou.) Doe dat in een mand met een lading drop en chocolaatjes.... Of neem haar gezellig mee uit eten voor ze naar australie gaat...