nee hoor hier nog een, maar het ligt er wel aan zo kan ik bijvoorbeeld heel emo worden als iemand van wie ik hou, gemeen doet of als ik daar ruzie mee heb of woorden, maar zo op een forum ofzo boeit het me echt niets wat men denkt van me
Oh ik wel...helemaal nadat ik zwanger ben geweest van Finn. Het was altijd als erg...toen helemaal...en nu ik weer zwanger ben is het DRAMA!!! Mn man kan er altijd wel om lachen "Is het weer zo zielig???" Hahaha!
Hier ook zo'n ui.... helemaal sinds de zwangerschap van mn dochter, tel daar de hormonen van deze zwangerschap en wat familie-stress bij op; resultaat: Tempo Tissues draait alleen al winst op mij maar eh...... een dag niet gejankt, is een dag niet geleefd toch?
vre-se-lijk! ik moet áltijd huilen zo was ik vroeger echt niet hoor. En het ergste? dat ik moet huilen als iemand anders moet huilen. Echt genant, ik kan op een begrafenis van een wildvreemde als hardste moeten huilen. heel vervelend
Ja ik ben heel erg emotioneel. Heel vervelend soms, maar het hoort bij me... Ben altijd al zo geweest