Wie ging er bij jullie man/ vriend mee voor het passen van een trouwpak. Ik heb namelijk geen kleurstaaltje van de jurk (en die moet bestelt worden dus dat kost nogal niet wat), dus het leek mij slim om mijn zusje mee te laten gaan met mijn sm,sz en sb. Maargoed, mijn sm wil dat dus niet en heeft het idee dat ik haar moeder/zoon uitje daardoor niet respecteer. Gezins uitje als je het zo bekijkt dan. Het is nogal een 'drukke' jurk, met veel steentjes e.d. dus het is belangrijk dat er een pak bij komt wat goed past. En aangezien er ook nog eens zes tinten ivoor zijn leek het me helemaal slim. Maar goed, sm dus boos, ik sjaggerijnig, maar voel me toch een beetje een zeur omdat ik persé iemand mee wil hebben die weet wat van mij jurk heeft. Bridezilla is geboren
Ikzelf... De makkelijkste oplossing... En anders doe je een plaatje van de jurk in een gesloten envelop die alleen de verkoper open mag maken zodat die een idee heeft of het pak bij de jurk past?
Weet je naar welke zaak hij gaat? Misschien kun je contact opnemen met die zaak en daar vertellen hoe en wat met je jurk? Dan kunnen zij daar rekening mee houden.
Ik ben ook meegegaan toen me zwager ging passen. Ik ben dus zo'n zusje wat mee ging. Je schoonmoeder moet niet zo moeilijk doen, is toch gezellig als je zusje mee gaat? Schoonmoeder voelt zich denk ik gepasseerd.
Ik ben zelf meegeweest Mijn sm heeft een verschrikkelijke smaak en ik zag ml al met een lelijk, niet-bijpassend pak aankomen, no way! Gelukkig zaten bij ons de bruidszaak naast de pak-winkel, dus we konden zo even overlopen om te kijken offie erbij paste Hihi, ik ben niet zo fan van verrassingen.. Maar ik zou dus echt je zusje meesturen, alleen of die dan nu zo'n leuke dag gaat krijgen met je sm vraag ik me af
Ik zelf. Maar dat was dan ook winkel in, 2 colbertjes gepast (verschillende kleuren), de ene in een andere maat, en toen was het ff de rest van het pak er bij aan en klaar. Waren een half uurtje later weer buiten. Man doet niet zo moeilijk over kleding kopen enzo
Bij mijn man ging mijn schoonmoeder en zijn broertje mee. Bij mijn zwager ben ik ook mee geweest omdat ik de jurk van mijn zus had gezien, maar ja, zijn moeder leeft niet meer. Op zich snap ik je schoonmoeder wel hoor, het is volgens mij best iets bijzonders als moeder-zoon uitje, om zijn trouwpak te kopen. Ik denk dat het handigste is om idd een foto van je jurk mee te geven voor de verkoper, of als je hen niet vertrouwd (dat ze wel gaan kijken )stuur je het op... OF je laat je aanstaande met zijn moeder overleggen en aangeven dat je graag wil dat iemand meegaat die jou jurk heeft gezien... Succes... Laat het niet de leuke aanlooptijd naar jullie bruiloft verpesten.
Nou moeder/zoon uitje is het niet echt. Want SZ en zwager gaan ook mee natuurlijk. Mijn zusje is overigens ook haar schoondochter (schoonbroer is haar vriend namelijk). Dus het zijn geen vreemde van elkaar. Ja, noem me een controlfreak, maar ik hou ook de keuze van het pak liever een beetje in de hand. Vriendlief vond bijv. een zwart pak gewoon mooi, met bepaalde accenten qua stropdas enzo, maar sm was het hier al niet mee eens. Nee BRUIN was mooier en ik vind bruin afschuwelijk hahaha.
Dat vind ik dus ook, maar aangezien SM het pak zou betalen, vind SM dat zij het recht heeft om daarover te klagen zeg maar. Ze heeft een troef... Nadat ze zei dat ik haar wens niet respecteerde om een moeder/zoon uitje, klapte ik er namelijk iets van uit dat ze dan maar met hem uit eten moest gaan ofzo. Dat het gaat om MIJN bruiloft, en om het feit dat het pak bij een jurk moet passen. Niet om wat zij leuk vind. Misschien hard, maar het hele gesprek was al vol met verwijten tegen mij, toen was ik er ff klaar mee.
Ik heb mijn moeder meegestuurd, want ook mijn sm heeft zo'n prachtige smaak. Anders een foto/afbeelding van de jurk in een gesloten envelop doen en die meegeven dat ze die aan de verkoper geven
Mijn moeder en schoonmoeder zijn met mijn man meegeweest. Die hadden een lapje stof bij zich van mijn jurk, ik ben namelijk ook met beide een jurk gaan passen.
Mijn schoonmoeder en ik. Dus kon ik snel met zijn pak ff bij mijn jurk kijken of de combinatie matchte
Wij zijn met 4en geweest: man, ik, schoonmoeder en schoonzusje. Ik wilde écht het pak van m'n man zien, omdat ik bang was als het echt anders was dan mijn smaak, dat ik niet op de dag zelf zoiets had van 'ieeh!' . Oftewel: Ik wilde niet voor verrassingen komen te staan. En ik was stellig genoeg om de weerwoorden te weerstaan
Mijn moeder is met mijn man meegeweest. Hij heeft z'n eigen moeder niet eens meegevraagd en die had daar volgens mij ook geen behoefte aan. Mijn man is overigens wel getrouwd in een bruin pak, zwart maakt hem veel te hard. Mijn man wilde mij trouwens niet mee hebben om z'n pak uit te zoeken, aangezien hij mijn jurk ook niet mocht zien.
Ik ben zelf meegegaan en heb mijn jurk in zijn geheel meeegenomen . Wel in omhulsel en alleen een klein stukje aan de verkoper laten zien bij de kleurkeuze van het overhemd. Wij hebben de kleur van het pak aangepast aan de helder blauwe ogen van mijn man en zijn donkere haar, en het overhemd laten matchen met de ivoor kleur van mijn jurk. Dat ging prima . Wat betreft het gedoe met je sm: Als ze graag een uitje wil met haar zoon, gaat ze toch met z'n twee eten nadat jullie allemaal samen het pak hebben gekozen? Jij bent zeker van het juiste pak en je sm heeft haar intieme moment met haar zoon? Geen problemen maken waar ze niet zijn hoor!
Grappig . Mijn man wilde mijn jurk pas op de dag zelf zien terwijl ik eigenlijk liever wilde dat hij op tijd kon oordelen over mijn -voordat ik hem kende, gekochte, spotgoedkope maar oh zo mooie- trouwjurk. En ik moest juist mee voor de match met mijn jurk .
Ik volg even mee dit onderwerp. Hier nog geen concrete plannen, alleen over it onderwerp is er al een discusie geweest. Mijn inziens, ik vertrouw sm niet met foto en stukje stof van mijn jurk. Mijn moeder zou wel mee willen, maar die vertrouw ik ook niet. Geen zus, dus mijn bijna zus (beste vriendin) zal wel meegaan....
Zo'n exemplaar dus Gelukkig heb jij je mond ook niet op de verkeerde plek zitten, zo te lezen in je andere post, dus dat zit wel goed Mijn man is eerst met zijn broertje gaan oriënteren. Daar had ie een pak gezien die hij geweldig vond. Hij wou dat ik mee ging om te kijken wat ik er van vond.. Ik vond m eerst niet mooi, te meer ook omdat de verkoopster er een potje van maakte met rare kleurcombi's, het zou ogen als een casual pak. Ik heb toen gevraagd of ze mee had gekregen dat het om een trouwpak ging en hij de bruidegom was Toen kwam de eigenaar van de zaak en die wist wel hoe het hoorde Toen was het plaatje helemaal compleet, man straalde van oor tot oor en ik vond t ook erg mooi. Ik ben niet mee geweest met definitief passen e.d. toen alles binnen was. Maar SM is hier dus niet eens aan de orde geweest.. Ze zijn later nog wel een keertje langs geweest en heeft ze het pak gezien, maar toen waren alle beslissingen al genomen en de overhemd, stropdas, gilet e.d. allang besteld Het matchte dus prima bij elkaar!