Zin in de winter..

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben normaal gesproken toch echt een zomermens! Ik vind het heerlijk als het 's avonds lekker lang licht blijft, ik hou van de zon en zou van m'n leven niet op wintersport gaan, als ik op vakantie ga moet dat naar een lekker warm land zijn, maar nu heb ik echt zin in de winter ;)

Ik heb zin in hutspot met jus en rookworst.
    In warme chocolademelk met slagroom.
    Vanuit de kou thuis komen, waar het lekker warm is, waardoor m'n bril beslaat.
    In 'DOE DIE DEUR NOU DICHT!' schreeuwen als man iets uit de schuur moet pakken, of als kind naar buiten wil, maar de deur net een beetje te lang open laat staan waardoor het te koud wordt binnen.
    In een koude auto stappen, te rillen als een gek, en dan langzaam steeds een beetje warmer te worden omdat de verwarming op gang begint te komen, waardoor je spieren langzaam steeds een beetje meer ontspannen.
    Onder een dekentje naar een film kijken, met de gordijnen dicht.
    In Sinterklaas-cadeautjes regelen.
    In gourmetten op 1e kerstdag.
    In het geluid wat de sneeuw maakt als je er doorheen loopt.
    Echt, ik heb zelfs zin in dat gruwelijke moment, waarop je lekker warm in je bedje ligt, en je realiseert dat je er nu toch écht uit moet komen, terwijl je dat helemaal niet wilt omdat het buiten dat warme bed zo vreselijk koud is..

Geen idee waar dit nu vandaan komt, maar ik kijk er echt naar uit! ♥

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

winter wanneer? volgende week?

3. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hahahaha! Heb er ook zin in! :)

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Van mmij mag de winter nog heel lang wegblijven.

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik ben ook echt een winter-hater maar soms verlang ik wel naar dingetjes die echt winters zijn.

Hutspot
    Boerenkool
    Pepernoten en speculaas (al ligt dat volgende maand al in de winkel)
    Gezellig samen zijn met je familie of gezin
    De doodgedraaide kerstliedjes
    De geur van wintergerechten als je langs huizen loopt tegen etenstijd!!!! ohhhh (lust de helft ervan niet eens maar ruikt wel lekker!)

Het enige wat me niet aanstaat aan winter is de kou en de blaadjes die van de bomen komen. Maar hopelijk blijven we toch voorlopig nog zitten met dit weertje

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb er ook wel zin in hoor.
    Winterkost, lekker knus kaarsjes aan, de gezellige decembermaand....

Een flinke lading sneeuw mag van mij best vallen, maar dan alleen op de dagen dat ik niet hoef te werken...., hahaha.
    Voor Aiden vind ik sneeuw dan wel weer leuk. Lekker voor het eerst op de slee!

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wel zin in lekker slapen onder de extra dikke deken in de sneeuw spelen :)

maar toch een lekker zonnetje zoals afgelopen weken vind ik heeerlijk

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hahaha, het had zo mijn verhaal kunnen zijn!! :D Ik zei het afgelopen week nog tegen mijn moeder! Ik wil mijn laarzen en jasjes en sjaaltjes weer aan/om!

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    haha ik ben ook gek van de winter maar kan nog wel genieten van dit weer hoor!

10. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Helemaal met je eens, laat de gezellige wintertijd maar aanbreken

11. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier ook, oee heerlijk!
    En gewoon de sfeer, dat je buiten loopt en dat het al donker is lekker warm ingepakt en al die etensgeuren ruikt, mjam!

Ik verlang het meeste naar weer lekker kunnen slapen, heerlijk warm onder een dekbed terwijl het om me heen vet koud is!

12. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik heb echt zo'n herfstgevoel soms al als het sochtends gauw kijkt en fris is. Zin in pompoenen te kopen om de herfst in huis te halen. S'avonds gezellig de kaarsjes aan.

En de winter... ja daar heb ik ook zin in!
    Boerenkool et rookworst en appelmoes. Kerstshoppen, interklaas en surpise inkopen doen. s'avonds lekker vroeg donker en de verwarming aan. Een lastige dikke pak sneeuw! En uren naar buiten kijken hoe de dikke vlokken neer dwarrelen.

En dan de nieuw gekochte herfst en winterkleertjes vn ons zoontje uit de kast trekken! ;)

13. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ooooo gelukkig ik ben niet de enige.
    Ik heb zo'n zin om alle kerstspulletjes neer te zetten straks en dan met zijn 4tjes gezellig erbij zitten dit jaar .
    Ik kijk ook al uit naar de eerste tekenen dat de zomer afloopt (was zowiezo al niet fijn met 35 weken zwanger zo heet)
    De uitverkoop van zomerspullen bij tuincentra, de herfstspulletjes die je al kan kopen in de winkel.
    en inderdaad het winter eten mmmmmm, manlief lust heel weinig dingen zoals sla etc , dus ben af en toe weet ik ook niet meer wat ik nu klaar moet maken. in de winter heb je zoveel meer keuze.
    en jaaaa die pepernoten mjammie

14. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Voor mij heeft elk seizoen z'n charmes maar wel op t juiste tijdstip...!ik woon in Griekenland en daar is het vanaf eind mei al flink warm.ik begin het nu na zolang hitte ook genoeg te vinden. Klinkt stom maar weer naar t strand, ik heb t wel gezien haha! Maar september en oktober zijn heerlijk. Niet meteen pats boem winter regen en storm zoals in nl...

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Las net dat de pepernoten alweer gesignaleerd zijn haha!

Maar TS voor mij mag de winter nog wel even wegblijven. Ook al heb ik wle zin in sinterklaas/kerst toch vind ik de kou niks. Sneeuw vind ik wel even leuk, maar blijft hier nooit lang mooi en liggen helaas.
    Hoop voor jou dan op een mooie lange winter maar voor mezelf een korte winter.

16. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik zei het gisteravond toevallig nog tegen mijn man. Schat, ik heb eigenlijk best weer zin de winter. :) Hij verklaarde me toch wel voor gek. Maar geniet ook nog ontzettend van dit weer hoor, ben echt wel een zomermens.

17. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik verlang deze keer ook wel naar de winter, maar dat is dan omdat ik dan bevallen ben en onze spruit lekker in m'n armen heb gesloten :)

18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.903
    5.226
    113
    Home
    winter im loving it!!

gezellig de lampjes aan buiten en binnen, schaatsen, sneeuw, ik hou drvan :D

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Aw neeeee voorlopig nog even geen winter hoor aub ... Lekker een lange nazomer ofzo... Word nu al Depri als ik aan de winter denk.

20. Triskele

Triskele Niet meer actief

In een ideale wereld (de mijne) zou het overdag tussen de 23 en 25 graden zijn en lekker zonnetje en snachts vriezen (ik slaap dan echt veeeeeeel beter, ramen open, dik dekbed op je , geweldig!

Verder kijk ik totaal niet uit naar de winter want dat betekend minder geld (dan kan er minder gewerkt worden) het is gevaarlijker voor de werkende mensen onder ons (op de weg met nattigheid, ijzel e.d.) al die domme feestdagen waar ik geen zin in heb dus wat dat betreft hoeft het van mij nog niet...

Deel Deze Pagina