Hallo allemaal, ik vroeg me af of jullie vanavond de nieuwe vervolgafleveringen van babyboom gaan bekijken? vorig jaar heb ik het niet gevolgt omdat ik nog helemaal niet echt met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig was maar nu ben ik wel erg nieuwsgierig geworden... heb even op internet gekeken maar werd daar niet vrolijk van, eerder een beetje verdrietig zoveel babygeluk. hoe ervaren jullie het kijken naar dit soort programmas zoals ook de kraamafdeling, verloskundigepraktijk etc...? kijken jullie hiernaar of bewust niet? groetjes Jose
ik kijk niet naar dat soort afleveringen vorig jaar nog de babyboom maar toen ging het over zwanger worden en nu komt het vervolg over hoe het gaat met de zwangeren en de kindjes en dat ga ik niet kijken.
Er zijn vooral twee stellen waarvan ik graag een update zie! 1 stel volg ik via hun eigen website en die andere eigenlijk niet. Ik ga dus wel kijken, is het plan (moet nog uitzoeken wanneer etc.)
ik heb ook 1 stel gevolgd, die dus de laatste ivfpoging zwanger raakten. dat was zo geweldig. Ik heb toen wel veel moet janken bij de afleveringen, en nu nog een jaar verder weet ik niet of het verstandig is het te kijken. Zij zijn waarschijnlijk bevallen,hoog zwanger etc. Maar wie weet, ben wel erg nieuwschierig.
Ja, het gaat mij ook eigenlijk alleen om de MMM stellen. Het voelt een beetje zoals hier...je wilt hier van sommige leden ook heel graag op de hoogte blijven
Ik wist dat het weer zou komen, maar wist dus niet meer wanneer....vanavond dus Als ik het niet vergeet dan ga ik zeker kijken.
Ikke ga wel kijken, vond/vind het een goed programma ze maken het meer besprekelijk allemaal op deze manier, ze laten zien dat niet iedereen "zomaar" zwanger wordt! liefs Debje
Op welke zender is dit en om hoe laat? Normaal gezien zouden we dit hier in Belgiƫ ook moeten kunnen ontvangen.
Owwww...bedenk me net dat ik moet sporten vanavond.... Ik kijk wel even wanneer er herhalingen zijn. 21.15 op Ned. 1 (dat zou ik net kunnen redden!)
Ik ga zeker kijken, ik heb vorig jaar alle afleveringen gezien! Ben echt benieuwd hoe het met de deelnemers gaat!
Dank je Elmo! Het uur is voor mij iig perfect! Ik ga kijken als ik het niet vergeet. Al moet ik wel zeggen dat ik vroeger mijlenver wegbleef van zo'n programma's (in BE hebben we ook zo'n versies van de bevalling etc)... maar babyboom is net wat anders omdat er stellen in de MMM bij zaten!
Ja, vond ik ook hoor! Ondanks dat we nu zelf een kleine hebben, is het voor mij toch nog een beetje een blauwe plek gevoel.
ik wist helemaal niet dat babyboom weer kwam. dat is waar. ik ben dan vooral heel erg nieuwsgierig naar dat stelletje met die leeftijdsverschil. wanneer komt het? en kan je op de site weer de herhaling bekijken?
JAA, ik heb het vorige keer ook op de voet gevolgd en ga dat nu weer doen! Ik ben erg benieuwd naar alle stelletjes! Ik heb ze wel een beetje gevolgd op de site van babyboom. Ik vind het goed dat ze het bespreekbaarbaar maken dat zwanger worden niet altijd vanzelf gaat. En dat ze ook laten zien met welke emoties dat gepaard gaat. Dit opent voor veel mensen toch weer de ogen. Liefs Nikkie