Wie gaat er de nieuwe afleveringen van babyboom kijken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door joseetje26, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal, ik vroeg me af of jullie vanavond de nieuwe vervolgafleveringen van babyboom gaan bekijken?

vorig jaar heb ik het niet gevolgt omdat ik nog helemaal niet echt met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig was maar nu ben ik wel erg nieuwsgierig geworden... heb even op internet gekeken maar werd daar niet vrolijk van, eerder een beetje verdrietig zoveel babygeluk. hoe ervaren jullie het kijken naar dit soort programmas zoals ook de kraamafdeling, verloskundigepraktijk etc...? kijken jullie hiernaar of bewust niet?

groetjes Jose

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik kijk niet naar dat soort afleveringen
    vorig jaar nog de babyboom maar toen ging het over zwanger worden
    en nu komt het vervolg over hoe het gaat met de zwangeren en de kindjes
    en dat ga ik niet kijken.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Er zijn vooral twee stellen waarvan ik graag een update zie!
    1 stel volg ik via hun eigen website en die andere eigenlijk niet.
    Ik ga dus wel kijken, is het plan (moet nog uitzoeken wanneer etc.)

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik ga denk ik ook kijken, ben toch wel benieuwd hoe het met een aantal stellen gaat in de mmm enz

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb ook 1 stel gevolgd, die dus de laatste ivfpoging zwanger raakten. dat was zo geweldig. Ik heb toen wel veel moet janken bij de afleveringen, en nu nog een jaar verder weet ik niet of het verstandig is het te kijken. Zij zijn waarschijnlijk bevallen,hoog zwanger etc. Maar wie weet, ben wel erg nieuwschierig.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, het gaat mij ook eigenlijk alleen om de MMM stellen. Het voelt een beetje zoals hier...je wilt hier van sommige leden ook heel graag op de hoogte blijven ;)

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik wist dat het weer zou komen, maar wist dus niet meer wanneer....vanavond dus :p
    Als ik het niet vergeet dan ga ik zeker kijken.

8. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Ikke ga wel kijken, vond/vind het een goed programma ze maken het meer besprekelijk allemaal op deze manier, ze laten zien dat niet iedereen "zomaar" zwanger wordt!

liefs Debje

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Op welke zender is dit en om hoe laat? Normaal gezien zouden we dit hier in Belgiƫ ook moeten kunnen ontvangen.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owwww...bedenk me net dat ik moet sporten vanavond....

Ik kijk wel even wanneer er herhalingen zijn.

21.15 op Ned. 1

(dat zou ik net kunnen redden!)

11. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Ik ga zeker kijken, ik heb vorig jaar alle afleveringen gezien! Ben echt benieuwd hoe het met de deelnemers gaat!

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Dank je Elmo! Het uur is voor mij iig perfect! Ik ga kijken als ik het niet vergeet.

Al moet ik wel zeggen dat ik vroeger mijlenver wegbleef van zo'n programma's (in BE hebben we ook zo'n versies van de bevalling etc)... maar babyboom is net wat anders omdat er stellen in de MMM bij zaten!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, vond ik ook hoor!
    Ondanks dat we nu zelf een kleine hebben, is het voor mij toch nog een beetje een blauwe plek gevoel.

14. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik kan het niet zien, dan moet ik werken

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja ik ga ook weer kijken! en net zoals de meeste hier ben ik erg nieuwsschierig naar de mmm stellen

16. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik ga zeker kijken.

17. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    uit zelfbehoud en het uitsparen van zakdoekjes heb ik besloten, toen en nu weer niet te gaan kijken.

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ga toch wel kijken denk ik. Ben toch wel benieuwd hoe het met de stellen gaat.

19. ik wist helemaal niet dat babyboom weer kwam.
    dat is waar. ik ben dan vooral heel erg nieuwsgierig naar dat stelletje met die leeftijdsverschil.
    wanneer komt het? en kan je op de site weer de herhaling bekijken?

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    JAA, ik heb het vorige keer ook op de voet gevolgd en ga dat nu weer doen! Ik ben erg benieuwd naar alle stelletjes! Ik heb ze wel een beetje gevolgd op de site van babyboom.
    Ik vind het goed dat ze het bespreekbaarbaar maken dat zwanger worden niet altijd vanzelf gaat. En dat ze ook laten zien met welke emoties dat gepaard gaat. Dit opent voor veel mensen toch weer de ogen.

Liefs Nikkie

Deel Deze Pagina