openbaar borstvoeding geven kan wel/niet

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door kleinmonster, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

in het openbaar voeden

1. ja hoor een moeder moet doen wat ze moet doen

2. ja hoor maar ik zie het liever niet

3. nee, waarom moet dat

4. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Dat kan idd. Maar in de kleedkamer heb je alleen een erg ongemakkelijke bank, en geen armleuning, en dus lamme arm aan het eind. Daarbij wil ik ook een oogje houden op de oudste en is het gezelliger voor man en oudste en heb ik een tafeltje naastme waarop ik mijn drinken kan zetten.
    Daarbij was de kleedkamer van het zwembad waar we waren vrij kleinen erg druk daar had ik vooral inde weg gezeten.
    Ik heb overigens geen rare blikken of opmerkingen gehad. Het is niet gezien,of gewoon geaccepteerd.

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Comfortabel is het zeker niet, maar een kind van 1 jaar zet je makkelijker op je been (beentjes aan beide kanten) en die kan zelf de borst vasthouden. Ook ben je sneller klaar dan met een jonge baby.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

4. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Dat is waar. Ik dacht aan mijn eigen zoon, die soms een half uur per borst drinkt, nog niet zit maar wel al best zwaar begint te worden :p
    Geen idee hoe lang ik nog zal blijven borstvoeden, maar als we over een jaar nog bezig zijn, dan zal de situatie voor ons beiden hel anders zijn.

5. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Die bestaat. Motherwear uit de VS maakt dat.
    Ik heb een mooie zwarte bv-tankini, eigenlijk maar 1 keer gedragen, toen ik 'm kocht hoefden de kinderen eigenlijk niet meer zo in zwembadsituaties.

Deel Deze Pagina